The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Taas mie taijan olla vähän tyhmä, ärsyynnyin "kaverin" (oon aiemminkin ko.henkilön hommista k*rpiintynyt) kommentista...mies siis haki sen mopon ja vei sen tän kaverini miehelle korjattavaksi.

No, kaveri oli sit siihen tullut kun miehet oli mopoa katselleet ja sanonut jotain, et siehän *** (miun mies) oot sitten joka päivä täällä kun sitä mopoa laitatte ja perjantaina voit vaikka kaljat tuoda mukanas niin myö heitetään siut kotiin sit illalla...

Ja se, mikä tässä eniten ärsyttää on se, ettei kaveri ollu millään lailla kysellyt tai sanonut kun mie ja lapset ei oltu mukana siel ja sitten sekin ettei tää kaveri oo ikinä ikinä sanonut että vois miut hakea/heittää minnekään, jos vaikka oltais kirppikselle menossa vaan miun on ihan omin kyydein pitänyt tulla ja lähteä sieltä.

Ja miks se nyt tolleeen sit oli miestä heillekin pyytelemässä kun ei tosiaan loppuperhettä, tuntuu et sitä pelottaa että liataan niiden huonekalut tai jotain.

Taitaa olla enemmän mieheni kaveri tuokin kuin miun :(

mitäpä arvelette jos ostasin uuvven haulikon?

ostin vajova 20v sitten nuljuuttani pumppuhaulikon ja mulla on alkanu v*tuttaa se kun se on niin kolho ja työläs käsitellä

haluaisin normaalin päällekkäispiippusen, esim Winchester Select light

mitäpä arvelette jos ostasin uuvven haulikon?

ostin vajova 20v sitten nuljuuttani pumppuhaulikon ja mulla on alkanu v*tuttaa se kun se on niin kolho ja työläs käsitellä

haluaisin normaalin päällekkäispiippusen, esim Winchester Select light
...no, onhan tuo Winchester nyt huomattavasti paljon kouraan sopivamman näköinen ja varmasti toimintamalliltaankin helpompi kuin joku pumppuhaulikko...ja varmaan parempi sorsametälläkin....

Ja huomasko kaikki kuinka asjantuntevasti keskustelin itselleni täysin hanskassa olevasta aiheesta....:D

Osta pois, veikkonen hyvä! Siunaukseni saat hankinnoillesi.:)

...no, onhan tuo Winchester nyt huomattavasti paljon kouraan sopivamman näköinen ja varmasti toimintamalliltaankin helpompi kuin joku pumppuhaulikko...ja varmaan parempi sorsametälläkin....

Ja huomasko kaikki kuinka asjantuntevasti keskustelin itselleni täysin hanskassa olevasta aiheesta....:D

Osta pois, veikkonen hyvä! Siunaukseni saat hankinnoillesi.:)
emmä niistä sorsista niin perusta ja niissä hommissa luottas tuo remingtonin pumppukin mutta maalinnunpyynnissä arvostais lyhyempää haulinheitintä

sirahville sanoisin että sitte ko mä alan ituhipiksi niin tilatkaa valkotakkiset pojat viemään mut Heikinharjuun

IhanaValo
:wave:

On vähän kaksjakonen olo..toisaalta ihan hyvä fiilis ja toisaalta : /

Esikoinen muuten oli nyt saanu täydet pisteet matikan kokeesta :D Viimeks jäi pistettä vaille ja tyttö valitti miten tollo on :O

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä