Minun lapset on niin paljon vanhempia kuin sinun lapsi ettei varmasti tule kiusaamaan... Ja muutenkin olen kyllä lapseni hyvin kasvattanut, eivät ole koskaan ketään kiusanneet.Mitä jos vaikka kasvattaisit sen omas lapses niin ettei se tule kiusaamaan mun lasta ja mun tarvitse vetää sitä nulikkaa pitkin korvia?
Mulle mummoikäinen on vasta 70 v. =)Minun lapset on niin paljon vanhempia kuin sinun lapsi ettei varmasti tule kiusaamaan... Ja muutenkin olen kyllä lapseni hyvin kasvattanut, eivät ole koskaan ketään kiusanneet.
Mutta siitäkin huolimatta, olet mielestäni liian vanha noin pienen äidiksi! Ja itseppähän ketjun aloitit niin kestä sitten myös se ettei kaikki hihku onnesta kun mummoikäisellä on pieni vauva!
Lapsia saadaan siinä iässä kun saadaan. That´s it.En nyt tarkoittanut että 46-v. ois mummoja silleen ulkonäöllisesti tms., mutta siis ovat siinä iässä ettei enää tehdä lapsia vaan ootetaan/hoidetaan lapsenlapsia.
Oletpa lapsellinen ja naurettava 36-vuotias.Minun lapset on niin paljon vanhempia kuin sinun lapsi ettei varmasti tule kiusaamaan... Ja muutenkin olen kyllä lapseni hyvin kasvattanut, eivät ole koskaan ketään kiusanneet.
Mutta siitäkin huolimatta, olet mielestäni liian vanha noin pienen äidiksi! Ja itseppähän ketjun aloitit niin kestä sitten myös se ettei kaikki hihku onnesta kun mummoikäisellä on pieni vauva!
Sinäkö se päätät missä iässä toiset tekee lapsia?En nyt tarkoittanut että 46-v. ois mummoja silleen ulkonäöllisesti tms., mutta siis ovat siinä iässä ettei enää tehdä lapsia vaan ootetaan/hoidetaan lapsenlapsia.
Sinä itse aloituksen teit ja sitten et kestä kun joku on sitä mieltä että olet liian vanha pienen vauvan äitiksi? Jos mielipiteen sanominen tekee minusta lapsellisen ja naurettavan niin sitten sellainen olen!Oletpa lapsellinen ja naurettava 36-vuotias.
" kestä sitten myös se ettei kaikki hihku onnesta kun mummoikäisellä on pieni vauva! "
Just.
Selitä minulle miten pystyn olemaan liian vanha pienen vauvan äidiksi jos minulla tulee vielä kuukautiset ja olen pystynyt omatoimisesti raskautumaan?Sinä itse aloituksen teit ja sitten et kestä kun joku on sitä mieltä että olet liian vanha pienen vauvan äitiksi? Jos mielipiteen sanominen tekee minusta lapsellisen ja naurettavan niin sitten sellainen olen!
Sai minun miehenikin äiti lapsensa 24, 26 ja viimesimmät 37-vuotiaana.Voi jeesus taas näisä vastauksia.
Kautta Suomen historian naiset ovat saaneet kuopuksensa yli nelikymppisinä, jotkut jo lähempänä viittäkymppiä. Koska perheet olivat isoja ja lapsia oli paljon, esikoisen ja kuopuksen välillä saattoi olla lähes 30 vuoden ikäero, ja äidillä ja hänen vanhimmilla lapsillaan samanikäisiä lapsia. Jos se ei ollut luonnotonta 200 vuotta sitten, miksi se olisi luonnotonta nyt?
Oma isotätini sai ainoan lapsensa 45-vuotiaana. Hänen poikansa ei käsittääkseni ole mitenkään onneton ihminen tai toivo että olisi jäänyt syntymättä.
Kyllä sä oletSinä itse aloituksen teit ja sitten et kestä kun joku on sitä mieltä että olet liian vanha pienen vauvan äitiksi? Jos mielipiteen sanominen tekee minusta lapsellisen ja naurettavan niin sitten sellainen olen!
Miksi rajaat lisääntymiskyvyn (kuukautiset) 40-49vuotiaisiin? MInä olen jo 50v. ja ihan vielä kuukautiset on, lisäännynkin jos niin käyTsemiä myös sinne päin äiti + 40veelle.
Totta höpiset kyllä noista teineistä, meilläkin tullut huomattua tytöstä noita piirteitä... mutta nyt on alkanut jo aikuistumaan.
Se onkin hassua että miksi nuoret aikuiset kuvittelee noin, eikö ne tajua että kun 40-49vuotiaalla tulee vielä yleensä kuukautiset, niin on normaalisti mahdollisuus myöskin lisääntyä. Ei kai biologisuus pistä mummo-ikäisiä lisääntymään kuitenkaan? Joku voi hyvin olla mummokin 40v+ iässä, eikä yhtään paha juttu, mutta vaikka olisi mummo on hänen ikäisellään oikeus kuitenkin vielä omiakin lapsia hankkia jos keho päättää niin..
Voihan ne kuukautiset tulla vielä viidenkympin jälkeenkin ja varmasti monella tulee, mutta sanoin nyt vaan noin, koska harvoin sitä pystyy enää 50-60vuotiaana lisääntymään, että se viimeinen mahdollisuus hankkia niitä lapsia on yleensä siinä 40-49v ennen viittäkymmentä jos tohtii vielä saada.Miksi rajaat lisääntymiskyvyn (kuukautiset) 40-49vuotiaisiin? MInä olen jo 50v. ja ihan vielä kuukautiset on, lisäännynkin jos niin käy