Olisiko se huono asia vaikka mummon kanssa asuisikin? Tiedän perheitä, joissa syystä tai toisesta ei ole onnistunut lapsella/lapsilla kotona asuminen, niin sitten kun on muuttanut mummolle on elämästä tullut onnellista ja tasapainoista...
Myös 46v voi näyttää nuorekkaalta ja hyvältä jos huolehtii itsestään.
Lapsihan voi myös todeta jos joku luulee jotain sellasta että olen hänen mummo, niin kertoo sitten vaan että olen hänen äitinsä.
Enkä näe syytä miksei lapset tulisi pitämään minusta, olen lapsirakas ja lapsille mukava ja teen aina lasten olon mukavaksi kun kyläilevät meillä...
sillon voivat ajatella et tuollahan on mukava äiti ja meille on kiva tulla kylään toisenkin kerran.
Ei ole lapselle väliä, vaikka hänellä on iäkkäämmät vanhemmat, ei se lapsi aina mun tississä roiku. Hänellä on omakin ja itsenäinen elämä. Se on sama siinä se, minkä ikäiset vanhemmat lapsi saa, kunhan vanhemmat on aikuisia iältään ja pystyy tarjoamaan hyvän kodin/kasvatuksen.
Kiusaamista jos tulee äidin vanhasta iästä, niin siihen puututaan sitten ankaralla kädellä! eikä se ole mitenkään minun tai lapsen vika se kiusaaminen, vaan se vika löytyy niistä typeristä ihmisistä aina jotka kiusaa syystä tai toisesta.