Millaiset kengät laitetaan viihteelle eli baariin?

• Viestiketjun aloittaja maalaisjuntitar
  • Ensimmäinen viesti
Sori mutta mielikuva joka mulle tulee strassitennareista, on...no aika koominen. Ja jos susta vaatekaapin klassikko on tätimäinen niin olet väärässä. Se pitää vaan osata valita iän mukaan.

HA HA HA!!!!

(missähän witussa ne mun kaljasaavin peitot, ûberhienot paitapuserot leukaan asti ulottuvalla nappilistalla, suorat BEIGET housut missä on kainaloihin asti ulottuvat vyötärö.....niin ku mä oon nelikymppinen niin mun pitäs pukeutua sen mukaisesti.)

apua!
Hankit mustan istuvan kotelomekon, mustat korkkarit (hillityillä koroilla ja harjoittelet niillä ennen h-hetkeä), ja sun kasvojen väriin sopivan huivin. Lisäksi tukka hyvin esim nutturalle ja hillitty meikki. Korvikset saa olla isot.

Suosittelen Vilaa, Zaraa tai Mangoa.
Et oo tosissasi! 24-v. bilettämään kotelomekossa ja huivi kaulassa? Anna mun kaikki kestää!

Ois tyylikäs kyllä mutta varmaan aika vaivaantunut...

Pakko kauhistuttaa kaikkia mutta minä olen ollut baarissa pipo päässä ja reinot jalassa :D
Minä olen vähän sitä mieltä, ettei ole asua joka ei sopisi jonkun ikäiselle (lapset ja teinit poislukien). Pikkumustia on satatuhatta muutakin mallia kuin se kotelomekko. Toisaalta on myös miljoona muutakin yläosavaihtoehtoa kuin se narutoppi. Tai alaosavaihtoehtoa kuin farkut.

Soisin ihmisten käyttävän mielikuvitusta enemmän ja olemaan rohkeampia pukeutumisen suhteen. Jos joku katsoo kieroon mekkoon pukeutunutta niin sillä jollain on iso ongelma.

Enkä muuten katsoisi kieroon sinun pipoa tai reinojasi, viimeksi mainittujen mukavuutta jaloissa voisin jopa kadehtia :D

"vieras"
Sinuna ostaisin ehdottomasti sellaiset K-kengän mainoksessa olevat leopardikuvioiset kiilakorkoavokkaat, jos olisin baariin/viihteelle menossa. On tosi upeat ja eläimelliset. Itselläni ei vaan ole sellaisille käyttöä tässä elämäntilanteessa, kun taaperon kanssa kotiäitinä pyörin ja lenkkareissa tallustelen.

apua!
Minä olen vähän sitä mieltä, ettei ole asua joka ei sopisi jonkun ikäiselle (lapset ja teinit poislukien). Pikkumustia on satatuhatta muutakin mallia kuin se kotelomekko. Toisaalta on myös miljoona muutakin yläosavaihtoehtoa kuin se narutoppi. Tai alaosavaihtoehtoa kuin farkut.

Soisin ihmisten käyttävän mielikuvitusta enemmän ja olemaan rohkeampia pukeutumisen suhteen. Jos joku katsoo kieroon mekkoon pukeutunutta niin sillä jollain on iso ongelma.

Enkä muuten katsoisi kieroon sinun pipoa tai reinojasi, viimeksi mainittujen mukavuutta jaloissa voisin jopa kadehtia :D
Ei mullekkaan reinot&pipo ole normaali asuste bilettämään, silloin oltiin miehen työporukalla iltaa viettämässä eikä mulla ollut mitään tarkoitusta lähteä jatkoille mutta hyvinhän noissa ilta meni :)

Minä miellän mustan kotelomekon+huivin liian "jäykäksi" biletysasuksi, se sopii hautajaisiin tai viralleselle työillalliselle muttei biletykseen...

jos on hyvä ryhti, kivat balleriinakin käyvät. muuten esim. kiilakorkoiset avokkaat tai sitten tämän tapaiset :

joustavat tiukat farkut ovat aina varma valinta jos ei mekoista perusta ja yläosaksi sitten jokin kiva, mieleinen paita.. .kunhan ei ole liian pieni narutoppi , jonka alta loistavat pesussa harmaantuneet liivinolkaimet! :x

Minä miellän mustan kotelomekon+huivin liian "jäykäksi" biletysasuksi, se sopii hautajaisiin tai viralleselle työillalliselle muttei biletykseen...
Kotelomekko kyllä, mutta se ei ole synonyymi pikkumustalle :) Vai onko nämä vielä yhtä tylsiä kuin kotelomekko:

Tämäkin löytäisi varmasti kantajansa:

Tämä keskimmäinen on ihana, sen voisin pukea hopeisten kenkieni kanssa:

maalaisjuntittarelle eli aplle
Sä olit jotenkin hellyyttävä noissa viesteissäsi, toivon että sulle tulee kiva ilta!

Liikaa en stressaisi pukeutumisesta. Näin on tietty helppo sanoa, kun itse on niin tottunut valitsemaan asujaan. Mutta sä näytät varmaan hyvältä, ja tärkeintä on että sulla on kivaa. Ne farkut ja balleriinat on ihan hirmu hyvät, jos sulla on niissä kotoisa olo. Ja joku kiva paita, musta on aina tosi varma valinta. Tai sitten olit jo ostanutkin mekon, sekin on varmaan tosi jees. Meikkiä vähän naamaan ja tukkaa pikkasen laitat, se on siinä.

Mukavaa iltaa!

apua!
Missä junttilassa te asutte, jos musta mekko mielletään vain hautajaisvaatteeksi? No turha siitä on vääntää, meitä on niin moneen junaan ????
Vissiin me sitten junttilassa asutaan mutta ei täällä biletetä kotelomekossa, tosin me asutaan aika pienellä paikkakunnalla.

Mutta nuo kuvien mekot sopii biletykseen mutta sellanen perinteinen kotelomekko mielestäni ei, siis ainakaan täällä...

"Vieras"
Toimii ja toimii. Olkookin musta kuin klassinen, niin on se fakin tylsä ja varsinkin keväällä ja kesän kynnyksellä aivan yliampuvan dorkaa mennä baariin pikkumustassa. Se paikka on kumminkin käytännössä julkinen viinan juonti- ja panoseuranhakumesta.

Ennemmin joku kukkainen ja positiivinen leninki, eipä tule pukupellet pillua kerjäämään.

Missä junttilassa te asutte, jos musta mekko mielletään vain hautajaisvaatteeksi? No turha siitä on vääntää, meitä on niin moneen junaan ????

"mie vaan"
Olen 23-vuotias ja tänään baariin menossa. Koska paikka on vielä auki ajattelin laittaa "varman" asun, uudet farkut (vähän revityt zarasta), valkoisen olkaimettoman topin jossa yläreunassa pitsiä ja mustat korkkarit. Itse en osaa mennä korottomilla kengillä baariin, mutta tähän asuun ne mustat balleriinatkin sopisivat. Laukuksi turkoosin pikkulaukun. Hiukset auki, ehkä helmipanta. Korviin jotkut nätit korvikset. Sormus ja ehkä vielä kaulakoru, kun toppi on niin avonainen.

Yhteistyössä