Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Heipparallaa!! Taas on se aika kuusta kun minä pärähdän testieni kanssa himotestaajat pinoon :kieh:

tänään kp 26/28-30 DPO ei tietoa

s2fJVg - Image - Aijaa.com

ja kuivunut testi

Gewx1W - Image - Aijaa.com

kuivunut muuttui tuollaiseksi ihme käppänäksi :snotty:
Olen vaan niin väsynyt tähän.. tulis jo se plussa!!!

jardin Näen selvän haamun testissä !! Mutta olen saanut itse kyseisellä testillä todella selviä haamuja jotka ovat osottautuneet vääriksi .. eikös tuo ole se rfsu? Mutta aika selv tapaushan tuo sinun on ;)
 
Hienoja plussia Välli ja PiipaKaa :heart:

Minä olin eilen havaitsevani raskausoireita, iltapuuro kuvotti, kahvi tuntui pyrkivän ulos, rintoja kivisti ja suussakin maistui metalli. Aamulla ei sitten mitään ja tulin siihen tulokseen että olen vain saanut kunnon valeraskauden mielikuvituksellani aikaiseksi! :D :D
 
Viimeksi muokattu:
Tilasin just lisää testejä kun uhkaavat loppua tällä testitahdilla, mä oon kyllä hullu ihan oikeasti..Tilasin samalla viikkonäytöllisen testin jos vaikka sattuis noihin liuskoihin plussa tulemaankin.

Karkki81, mullakin on olevinaan raskausoireita. Iltapahoinvointia, suussa metallin makua ja hien hajua vaikka just ois pesulla käynyt eikä mulla ole edes voimakas hieneritys..huoh. Hyvähän se on vaan kuvitella :)

Piipakaalle onnea!
 
Mun menkkojen pitäisi alkaa tänään, yleensä alkanut jo heti aamusta mut ei oo vielä kuulunut. Kaapit tyhjinä testeistä eli pitää lähtee apteekkiin tai markettiin noutamaan jotain milä testailla :p - jos vaiks menkkoja ei alkaiskaan niin vois heti huomisaamuna (tai tänään...) testata. Ekassa raskaudessa käytin first signal testiä, joka oli tosi herkkä joten pitäisköhän hankkia samanlainen...
 
Käyttääkö joku teistä Sofi One Step testejä? Meillä yli vuoden yritys takana ja saan joka kierrossa tällaisia roskishaamuja :



...ja kuitenkin kierto päättyy aina kuukautisiin. Onko tuollaiset haamut ihan vain testien ominaisuuksia, kun ne kuivuvat?

Haluaisin tietää nimenomaan juuri tuosta Sofi -merkistä?
 
Viimeksi muokattu:
Käyttääkö joku teistä Sofi One Step testejä? Meillä yli vuoden yritys takana ja saan joka kierrossa tällaisia roskishaamuja :



...ja kuitenkin kierto päättyy aina kuukautisiin. Onko tuollaiset haamut ihan vain testien ominaisuuksia, kun ne kuivuvat?

Haluaisin tietää nimenomaan juuri tuosta Sofi -merkistä?
Taitaa haaleaa plussa näyttää.:)
..mikä kierronpäivä/dpo päivä menossa?

((muoks))olitkin jo kirjoitellut..siulla täytyy olla LH-hormoni korkealla loppukierrolla, jotta R-testi reagoi noin vahvasti..ja ei ole mahdotonta jotta olisi myöskin pientä yritystä usein jos olet nuori&terve nainen.:)

Toisilla naisilla Sofi näyttää aina viivanpaikkaa, mutta ei siihen punaista pitäisi tulla selkeästi näkyviin, niin kuin siulla jos ei tärppi käynyt..TAI LH-hormoni kovin koholla..oletko muuten dippaillut O-testejä samaan aikaan ja mitä näyttänyt?

Mikäli nuo Sof:in testit näyttävät joka kierrolla noin, kannattaa kokeilla toisenmerkkistä testiä - suosittelen Pregcheck:in testejä, joita esim. Prismat ja Cittarit myy: n. 3e/2kpl liuskapaketti.
 
Viimeksi muokattu:
Tässä oma kuvatukseni kontrastia säädeltynä, ei värejä.
..n. 20min dippaamisesta otetussa jotain haaaleaa hailukkaa punaista..


Olo on vain sellainen, että täti kurvaa..niin hyvin kroppaani tunnen jo..


Tällainen se testi nyt 1,5h jälkeen..kaksikin viivaa näkyy kontrolli viivasen lisäksi..joopa joo: /
 
Viimeksi muokattu:
Aivan niinkui Mur-mur näkisin jotain testissäsi :)

Elikkäs, Dpoista ei tietoakaan! Eilen illalla myöhään palasin parin viikon reissusta.. Sellanen pieni arvaus että nyt ois Dpo 6-8 :).. Ja aion tässä kierrossa täyttää kuvatuksia tänne keskusteluun, koska kaapit pursuaa erilaisia testejä, oli maassa jossa kävin, hiukan halvat testit ;)... Sitten oli vielä valmiiksi testejä kotona kaapissa oottelemassa :) Tänä aamuna piti heti testailla, kaksin kappalein tuhlata testejä koska kahteen viikkoon en oo testin testiä päässyt tekemään :D Ja alemmassa testissä oli todella todella haamujen isoäiti? Luonnossa näkyi punaväriäkin oikeen, mutta se oli sillettii suttuisasti.. Pienet on Dpo:t vielä, joten saattaa olla joku turhakekin taas :) Mutta, palataan huomenna uusien testien kanssa asialle ;)

katso liitettä 18738
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Taitaa haaleaa plussa näyttää.:)
..mikä kierronpäivä/dpo päivä menossa?

((muoks))olitkin jo kirjoitellut..siulla täytyy olla LH-hormoni korkealla loppukierrolla, jotta R-testi reagoi noin vahvasti..ja ei ole mahdotonta jotta olisi myöskin pientä yritystä usein jos olet nuori&terve nainen.:)

Toisilla naisilla Sofi näyttää aina viivanpaikkaa, mutta ei siihen punaista pitäisi tulla selkeästi näkyviin, niin kuin siulla jos ei tärppi käynyt..TAI LH-hormoni kovin koholla..oletko muuten dippaillut O-testejä samaan aikaan ja mitä näyttänyt?

Mikäli nuo Sof:in testit näyttävät joka kierrolla noin, kannattaa kokeilla toisenmerkkistä testiä - suosittelen Pregcheck:in testejä, joita esim. Prismat ja Cittarit myy: n. 3e/2kpl liuskapaketti.


Kylläpäs täällä on ihanaa ja nopeaa porukkaa :) Kiitos mur-mur, tässä olikin minulle paljon uutta tietoa! Tuo testi on edellisestä kierrosta, nyt en ole vielä testannut (dpo9). Pitääkin koittaa ovistestillä, jos se LH siellä hämäilee. Onkohan siitä muuten haittaa, jos LH on koholla loppukierrosta? Kertooko se jostain häiriöstä?

Muuten minun pitäisi olla terve, mutta tiputteluvuoto vaivaa loppukierrosta ja siihen käytän nyt tässä kierrossa lugesteronia.

Käyn ostamassa muutaman pregchekin :)

Kiitti!

P.S. Näin sinun ylemmässä testissä punertavan haamuviivan!
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Luis - en ole varma, onko se "huono" juttu jos Lh-loppukierrolla koholla..en kyllä usko, se monella näin - miullahin.

Toisilla vaan O-testi antaa todella vahvan viivan ihan loppukierrolla ja herkkä R-testi saattaa reagoida sitten siihen antamalla haaleaa haamua..monesti se haamuviiva vain ei ole sellainen palkkimainen, kokonainen..enempi vain osittain(puolet)testiviivanen näkyy.

Itse olen saanut tällaista esim. David 10mIU/ml liuskatestillä joskus, en muilla.

Dippausonnea kovasti!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur säkös se jossain kirjoittelit, että sulla r-testi reagoi ovikseen? Siis sulla reagoi. Meinaan mullahan teki kans niin tässä plussakierrossa ja moni väittää, että ei voi reagoida. olit silloin jo raskaana. NO SIIHEN EN TOD usko!!
Ekanakin miten se viiva haaleni ja ovistestinkin viiva haaleni ja vasta noi 9-10 päivää tuosta sit r-testi alkoi näyttää haamua ja selvää semmoista ja nyt sit tänäänkin digi näyttää 3+. Eli juurikin viikot just niin, kun tuosta ovisplussasta ja raskaustestin reagoimisesta ovikseen laskee.
Nooh, kahden viikon päästä ultra, et näkee oikeesti missä mennään.

Mut miten takoa ihmisille päähän, et hitto se r-testi VOI reagoida haamulla ovikseen, kun inttävät vastaan. Se testi mittaa ihan eri hormoonia ja plaa plaa plaa...
 

Yhteistyössä