Minulla on ongelma rakastajan kanssa

• Viestiketjun aloittaja kivittäkää vaan mutta...
  • Ensimmäinen viesti
kivittäkää vaan mutta...
Minulla on siis rakastaja, ollut jo lähes vuoden. Tähän päädyin, koska aviomieheni ei pystynyt seksiin (sairauden takia). En ollut saanut moneen vuoteen. Vaihtoehto oli joko tämä tai erota. Meillä on pari lasta, pidän miehestäni muuten. Olemme olleet yhdessä yli 15 vuotta.

Oikeasti rakastan häntä enkä haluaisi ketään muuta, mutta seksittömyys teki musta todella kiukkuisen ja ikävän ihmisen. Aiemmin meillä oli tosi hyvä seksielämä ja olin ihan tyytyväinen. Mies eri suostunut oikein keskustelemaan aiheesta tai perehtymään, miten ilman yhdyntääkin voisi olla kivaa. Lääkkeet eivät käy saman sairauden takia, mikä on vienyt erektion.

Rakastajani on vanha tuttuni, oikeastaa ystäväni. Olen tuntenut hänet aika kauan (13 v jos oikein muistan). Hän on aina ollut vähän ihastunut muhun, flirttalllut mun kanssani ja mäkin tykkään hänestä, mutta olen siis aina ollut varattu kun olemme tunteneet. Hän meni naimisiin noin 6-7 v sitten ja heilläkin on lapsi. Ajattelin siis että hän on turvallinen, koska tiedän ettei halua menettää perhettään.

Tilanne alkoi niin, että yhden viime alkusyksyisen illanvieton yhteydessä, jossa olimme kummatkin, päädyttiin samoille jatkoille ja lopun kaiken samaan hotellihuoneeseen ja varmaan arvaatte loput. Olemme tapailleet seksin merkeissä vähintään pari kertaa viikossa, milloin missäkin, kummankin kotonakin (etäpäivinä...), joskus yhden tämän miehen ystävän luona ja joskus hotellissa (harvemmin). Koska kyseessä on kumminkin ystäväni, jonka kanssa olen aiemminkin käynyt esim. leffassa tai teatterissa, niin tapaamme silloin tällöin myös näin. Sitten pimeässä voi olla suukottelua ym. kähmintää.

Seksi sujuu hyvin ja on kiihottavaa, se on aika rajuakin välillä ja kokeilevaa. Tämä mies on aika sm-henkinen ja olen tykännyt kyllä. Olen ollut kotona paljon kivempi vaimo ja äiti (lapsetkin ovat huomanneet).

Nyt viime aikoina tämä rakastaja on alkanut jättää jälkiään minuun, siis fyysisiä. Olen huomauttanut niistä, ettei se käy, ettei käry käy. Rakastaja sanoi eilen että mitä sitten, sittenhän kaikki olisi niin kuin hän haluaa. Kysyin mitä sitten haluaa. Kuulemma olla mun kanssa aina, avoimesti, asua mun kanssa jne. Ja sanoi että on aina ollut rakastunut muhun eikä tämä ole hänen taholtaan koskaan ollut mitään "pelkkää seksiä vanhojen ystävien kesken". Sanoin että rakastan miestäni ja en ole halukas eroamaan. Riitelimme eka kerran. Riita sovittiin kyllä (seksillä) mutta jäi mun päähän kaikumaan.

Nyt mietin, mitä tehdä. Ilmeisesti täytyy lopettaa tämä suhde. Ja pelätä jos kertoo miehelle. Vai kertoa itse??? Ja en ole halukas palaamaan siihen seksittömäänkään tilaan takaisin :(.

• Tykkää
Reactions: miehinenmies
"aapee"
No niinpä. Tiedän että jos rakastaja kertoo asian, miestäni korpeaa se lopun ikänsä. Antaako anteeksi vaikka oikeasti kärvistelin täysin ilman seksiä 3 vuotta!!! Sekin oli musta kohtuutonta.

[QUOTE="vieras";28443351]Saatat olla sopassa.[/QUOTE]

"aapee"
Kai se on pakko lopettaa. Mutta mistä löytää joku, jonka voin päästää kumminkin niin lähelle, ja joka ei sekoittaisi tämmöisiä tunteita mukaan...

Luulin jo valinneeni niin, ja alusta asti olen sanonut, että rakastan miestäni enkä ole hakemassa uutta miestä, ja hänkin vakuutti ettei halua eroon perheestään jne.

[QUOTE="Tintti";28443357]Lopettaisin suhteen ja valitsin jonkun jolle homma on pelkkää seksiä![/QUOTE]

"aapee"
Minä hankin rakastajan, koska ilman seksiä olin koko ajan kiukkuinen.

Hän sanoi alussa syyksi, että vaimonsa ei suostu näihin tiettyihin juttuihin, mitkä taas hän kokee isoksi osaksi seksuaalisuuttaan. Minä olen aina tiennyt, että tykkään tiettyyn rajaan asti sm-leikistä ja nimenomaan olla masokisti, olen oman miehenikin kanssa sitä kokeillut ja aiempien poikaystävien.

[QUOTE="...";28443369]Mikäs sillä miehellä on tekosyynä tuohon pettämiseen? Vai pettääkö ihan pettämisen halusta? Kuten siis sinäkin loppujen lopuksi.[/QUOTE]

"aapee"
Nyt eilen sanoi, että syy miksi ryhtyi tähän oli tasan se, että se olin minä eikä kuka tahansa nainen, joka oli siinä. Ja kuinka on aina ajatellut, että haluaa mua jne.

Luulin siis että vähän tykkää musta, flirttailee ym. mutta en arvannut, että olisi mitään kovin syviä tunteita. Ja ehkä koska oli flirttaillut mulle ym. mun oli siinä tilanteessa silloin helppo astua rajan yli, koska kyllähän mä oisaalta tiesin, etten tule torjutuksi. Minä siis silloin olin se, joka yhtäkkiä hississä suuteli.

[QUOTE="aapee";28443392]Minä hankin rakastajan, koska ilman seksiä olin koko ajan kiukkuinen.

Hän sanoi alussa syyksi, että vaimonsa ei suostu näihin tiettyihin juttuihin, mitkä taas hän kokee isoksi osaksi seksuaalisuuttaan. Minä olen aina tiennyt, että tykkään tiettyyn rajaan asti sm-leikistä ja nimenomaan olla masokisti, olen oman miehenikin kanssa sitä kokeillut ja aiempien poikaystävien.[/QUOTE]

"..."
[QUOTE="aapee";28443392]Minä hankin rakastajan, koska ilman seksiä olin koko ajan kiukkuinen.

Hän sanoi alussa syyksi, että vaimonsa ei suostu näihin tiettyihin juttuihin, mitkä taas hän kokee isoksi osaksi seksuaalisuuttaan. Minä olen aina tiennyt, että tykkään tiettyyn rajaan asti sm-leikistä ja nimenomaan olla masokisti, olen oman miehenikin kanssa sitä kokeillut ja aiempien poikaystävien.[/QUOTE]

Valehtelen miehelleni ja petän häntä, koska koko ajan vitutti. Ihan ok :D

"aapee"
Oletko itse ollut ikinä vasten tahtoasi vuosia seksittä??? Se vituttaa älyttömän paljon. Kyllä on mun sympatiat heränneet kaikille miehille, jotka joutuvat vonkaamaan ja tulevat torjutuksi suhteissaan.

Lisäksi tämä on mun kohdalla erityisen epäreilua, koska olen keskikmääräistä seksuaalisempi ihminen. Jollekin muulle tämä ei ehkä olisi ollut niin vaikeaa.

[QUOTE="...";28443411]Valehtelen miehelleni ja petän häntä, koska koko ajan vitutti. Ihan ok :D[/QUOTE]

"aapee"
Jos nyt lopetan suhteen kun seinään, niin pelkään että rakastaja kostaa ja kertoo. Mietin jo, miten saisin hänet tajuamaan, ettei kannata. Hänellä on musta jonkinlainen haavekuva, ja en mä oikeasti ole sellainen 24/7 kun mun kanssa asuu.

"..."
[QUOTE="aapee";28443426]Oletko itse ollut ikinä vasten tahtoasi vuosia seksittä??? Se vituttaa älyttömän paljon. Kyllä on mun sympatiat heränneet kaikille miehille, jotka joutuvat vonkaamaan ja tulevat torjutuksi suhteissaan.

Lisäksi tämä on mun kohdalla erityisen epäreilua, koska olen keskikmääräistä seksuaalisempi ihminen. Jollekin muulle tämä ei ehkä olisi ollut niin vaikeaa.[/QUOTE]

Ilmeisesti puute tekee ihmisen idiootiksi. Sä ihan todella oikeutat käytöksesi, koska et saa avioliitossasi seksiä?! MIKÄÄN ei anna sulle lupaa valehdella ja pettää miestäsi. Seksiä sulla on toki oikeus saada, mutta lähestymistapasi on väärä.

Eroa suhteestasi, jos et ole siinä onnellinen.

"aapee"
Mun oma mies on aika kiivas, ja ylpeäkin. Jos kerron, saattaa raivostua ihan raivohulluksi. Jättää mut??? Tai ainakin saattaa mennä tuon rakastajan kotiin riehumaan.

Oikeasti rakastan häntä enkä ole ikinä lakannut rakastamasta. Hän on mun elämäni mies. En vaan jaksanut alle 40-vuotiaana jo haudata seksielämääni :(.

"..."
[QUOTE="aapee";28443443]Mun oma mies on aika kiivas, ja ylpeäkin. Jos kerron, saattaa raivostua ihan raivohulluksi. Jättää mut??? Tai ainakin saattaa mennä tuon rakastajan kotiin riehumaan.

Oikeasti rakastan häntä enkä ole ikinä lakannut rakastamasta. Hän on mun elämäni mies. En vaan jaksanut alle 40-vuotiaana jo haudata seksielämääni :(.[/QUOTE]

Hautasit sitten mieluummin avioliittosi. Ja salli mun nauraa sun rakkaudellesi, jossa pystyt noin pahasti loukkaamaan rakkautesi kohdetta.

"aapee"
Kyllä se tekee sellaiseksi, ettei mitään muuta ajattelekaan kuin että mistä saisi. Kaikki vähänkään ok miehet näyttää ihanilta. Miettikää sitä seuraavan kerran kun kieltäydytte.

Kysyin aikoinaan lupaa, en saanut. Sanoin että tulen hulluksi. Mies ei le epäillyt mitään, vaikka muutuin viime syksynä taas omaksi itsekseni. Aiemmin olin ihan hermoraunio.

Mistä mä sitä seksiä saan? Itseltäni joo, mutta se ei riitä.

Olen muuten onnellinen, mutta vain tämä yksi asia puuttuu.

[QUOTE="...";28443439]Ilmeisesti puute tekee ihmisen idiootiksi. Sä ihan todella oikeutat käytöksesi, koska et saa avioliitossasi seksiä?! MIKÄÄN ei anna sulle lupaa valehdella ja pettää miestäsi. Seksiä sulla on toki oikeus saada, mutta lähestymistapasi on väärä.

Eroa suhteestasi, jos et ole siinä onnellinen.[/QUOTE]

"aapee"
Pystyisi suuseksiin, tyydyttämään käsillä, apuvälineisiin ym. mutta ei rupea :(. Olen pyytänyt sata tuhatta kertaa. Myös tänä aikana kun mulla on ollut rakastaja.

Olen koettanut puhua, että se riittäisi mulle. Miestä varmaan korpeaa se ettei seiso, ja kaikki muu on sitten tuskallista. Kerran kun oltiin kahdestaan ulkomailla paikassa, jossa impotenssilääkettä myydään joka nurkalla, sanoi vähän humalassa, että hakee paketin ja se jälkeen en näe muuta kuin hotellihuoneen koko lomallamme. Sanoin että älä hae (koska ne saattavat kai jopa tappaa hänet), mutta mulle käy kyllä ettei tarvi pukea kuin siksi aikaa kun huonepalvelu käy. Silloin 1,5 v sitten oli kumminkin sitten suutelua ja jotain koskettelua. Sen jälkeen ei sitäkään.

Ilmeisesti oma miehes pystyis muuhun paitsi yhdyntään?

"aapee"
Kyllä se seksittömyys ja läheisyydestä kieltäytyminen loukkaa mua.

[QUOTE="...";28443466]Hautasit sitten mieluummin avioliittosi. Ja salli mun nauraa sun rakkaudellesi, jossa pystyt noin pahasti loukkaamaan rakkautesi kohdetta.[/QUOTE]

"aapee"
Helppo sanoa, kun ei ole ollut siinä. Tai jos seksin puute ei vaivaa.

En mäkään sinä iltana tietoisesti lähtenyt että nyt meen ja petän.

Olet tehnyt väärin, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ennen vieraan sänkyyn hyppäämistä sun olis pitäny antaa miehelle tiedoksi ne vaihtoehdot mitä on olemassa, mutta petetä ei ikinä, missään tilanteessa. Vaikka kuinka olis puutteessa ja vituttas.

[QUOTE="aapee";28443481]Pystyisi suuseksiin, tyydyttämään käsillä, apuvälineisiin ym. mutta ei rupea :(. Olen pyytänyt sata tuhatta kertaa. Myös tänä aikana kun mulla on ollut rakastaja.

Olen koettanut puhua, että se riittäisi mulle. Miestä varmaan korpeaa se ettei seiso, ja kaikki muu on sitten tuskallista. Kerran kun oltiin kahdestaan ulkomailla paikassa, jossa impotenssilääkettä myydään joka nurkalla, sanoi vähän humalassa, että hakee paketin ja se jälkeen en näe muuta kuin hotellihuoneen koko lomallamme. Sanoin että älä hae (koska ne saattavat kai jopa tappaa hänet), mutta mulle käy kyllä ettei tarvi pukea kuin siksi aikaa kun huonepalvelu käy. Silloin 1,5 v sitten oli kumminkin sitten suutelua ja jotain koskettelua. Sen jälkeen ei sitäkään.[/QUOTE]

Nyt olet mennyt perse edellä puuhun kun lähdit vieraisiin ennen aikojasi. Tuossa tilanteessa miehelle olisin sanonut että joko sinä teet mulle sitä kaikkea muuta, erotaan tai sit annat luvan vieraissa käyntiin.

Miehelle voi olla todella katkera pala tuo ettei hän pysty eikä voi vastaavaa nautintoa saada itselleen. Ymmärrän hänenkin tuskansa. Mutta jos odottaa vaimon jatkavan elämän loppuun saakka rinnalla ilman varsinaista yhdyntää, sitä kyllä pitää silti pystyä tulemaan sen verran vastaan asiassa että tyydyttää vaimonsa siitä edestä että luopuu rakkauden tähden niin isosta osasta kuin tavallinen seksi.

Mutta ap, sinun pitää tunnustaa. Muuten menee hommat vielä rumemmaksi jos se herra rakastaja haluaa asian julki tuoda. Mut sulla on paska jo housussa omien valintojen takia, myöhäistä enää sitä koettaa muuttaa.

• Tykkää
Reactions: Lilith ja Minna77

Yhteistyössä