kyllä kiitos, hyvin maistuis mullekkinMää ajattelin tehä iltapalaks leikkihampurilaisen ruisleivästä ja munakkaasta Vois kattoo vaikka leffan nyt kun rauhassa voi ja huomenna saa nukkua vähän pitempään kun vasta kymmeneltä alkaa koulu
kyllä kiitos, hyvin maistuis mullekkinMää ajattelin tehä iltapalaks leikkihampurilaisen ruisleivästä ja munakkaasta Vois kattoo vaikka leffan nyt kun rauhassa voi ja huomenna saa nukkua vähän pitempään kun vasta kymmeneltä alkaa koulu
jentaa:kyllä kiitos, hyvin maistuis mullekkin
muuten sama mutta mulla on ollut tooooosi tylsääMiul on ollu vähän tylsääkin välil, mut en oo viittiny yksikseen tulla puhelemaan..oon sit pörränny muualla
Jäiks mulle yhtään...?ei jaksa, syötiin just lettuja
Kakkua ainakin jäi jos kelpaaJäiks mulle yhtään...?
jäi ja hillahilloa on myösJäiks mulle yhtään...?
Jos ihan pieni pala,päätin nyt yrittää jättää niitä herkkuja pois pikkuhiljaa. Ei ole mikään sellanen ongelma jättää niitä pois kun en hirveesti muutenkaan syö mutta onhan se kun ennen en syönyt oikeestaan kuin kylässä käydessä ja nyt sitten erehyn joskus syömään vaikka kaapeissa ei ole mitään herkkuja.Paluu vanhaan on alkanutKakkua ainakin jäi jos kelpaa
Lappilainen kaveri jokus puhui että keräilee hilloja. Siinä sai meikäläinen odottaa tovin jos toisenkin että tajusin mistä oli kysejäi ja hillahilloa on myös
taitavat ryökäleet olla muuraimia sillä perällä?Lappilainen kaveri jokus puhui että keräilee hilloja. Siinä sai meikäläinen odottaa tovin jos toisenkin että tajusin mistä oli kyse
hillaa mutta otan vain vähän lettuja vaikka hyviä onkin.jäi ja hillahilloa on myös
Lakaksi mää niitä oon sanonu. Lakkahilloa.taitavat ryökäleet olla muuraimia sillä perällä?
Istuta kukkasia, niin määkin aion tehdä. Mää haravoittin nurmikot, ja sitte kukkapenkeistä revin viimekesäset kuolleet rehut pois, ja nypin vähän rikkaruohoja. + Harjasin laatotukset ja pihakäytävän.:vampire:
Kuka keksis mitä tehä tuolle etupihalle ja takapihalle?
Mulla on tylsää.
No nuo pihat on edellisten asukkien laittamia. Jotain pitäs tehä. Jotain kikkakolomostaIstuta kukkasia, niin määkin aion tehdä. Mää haravoittin nurmikot, ja sitte kukkapenkeistä revin viimekesäset kuolleet rehut pois, ja nypin vähän rikkaruohoja. + Harjasin laatotukset ja pihakäytävän.
mun piha on vielä niin märkä että ei puhettakaan että vois mitään tehdäIstuta kukkasia, niin määkin aion tehdä. Mää haravoittin nurmikot, ja sitte kukkapenkeistä revin viimekesäset kuolleet rehut pois, ja nypin vähän rikkaruohoja. + Harjasin laatotukset ja pihakäytävän.
Ei vittu. Muuta ei voi sanoa!
Tuu tänne tekeenMää haluun kans tehä pihatöitä,oikeita sellasii eikä mitään muka pihaa parvekkeelle!
No mulle saa tulla pihahommiin kaveriksiMää haluun kans tehä pihatöitä,oikeita sellasii eikä mitään muka pihaa parvekkeelle!