Mies ällöttää...

  • Viestiketjun aloittaja Kauheeta
  • Ensimmäinen viesti
no yäk
Kyllä kommunikointi olisi tässä parasta. Sanoa suoraan mitä ajattelee. Meilläkin mies välillä istuu mekanismituolissa pikkukalsarit ulosteessa ja haju on niin hirveä että ihan silmiä kirvelee. Silloin sanon miehelle että on tainnut tulla pierun mukana kakat housuun, mies ymmärtää vihjeen ja käy lähes samantien vaihtamassa puhdasta kalsaria jalkaan.

Ei kukaan ole ajatustenlukija, sano rohkeasti mikä mättää miehellesi.
Pitää olla vajaa mies jos ei ymmärrä itse vaihtaa paskasia kalsareita. Ihan oksettaa pelkkä ajatuskin!
 
Opetin itse omaa miestäni ilmoittamalla aina, että voisi olla aika käyttää hammasharjaa/käydä suihkussa jos hän halusi läheisyyttä työpäivän jälkeen. Kyllä mulle pikaseksikin käy, vaikka vähän työmiehelle haiskahtaisikin, mutta en pussaile pesemätöntä suuta enkä tasan ota suihin, jos mies haisee. Kannattaa opetella tosi hyvä tekniikka, niin mies ei voi vastustaa ja käy pullikoimatta pesulla. ;)
Siis ihan oikeasti, oletteko sellaisten miesten kansssa, joita täytyy juonitella peseytymään? Hyi saatana ei voi käsittää..."mies käy pullikoimatta pesulla?" Eikä oma järki sano mitään?
 
"vieras"
Samaa meillä mies hokee. Suihkussa sentään käy melkein päivittäin mutta pieree ja haisee siitä huolimatta. Jalat haisevat toiseen huoneeseen asti mutta ei suostu käyttämään jalkasprayta jota ostin kun on kuulemma töissä sanottu semmosta homolitkuksi kuten myös dödöjä ja partavesiä.

Kyllästyttää pestä aikuisen miehen paskan tuhrimia kalsareita varsinkin kun tuntuu että haju pinttyy muihinkin pesukoneessa oleviin vaatteisiin. Olen saanut muutaman kerran ärsyyntyneitä silmäyksiä esim kaupassa kun miehen kalsaripaskan haju on levinnyt päälläni oleviin vaatteisiin.
Tää on mun mielestä jotain aivan uskomattoman yököttävää, miten joku voi tehdä noin!?
Ja ennenkaikkea miten joku voi olla parisuhteessa tuommosen ihmisen kanssa, äijä paskaraidat housuissa ja se on muka homojen hommaa laittaa hajusteita..
YÄK!!!
Meillä käytetään ja on aina käytetty persauksen pesuun bideesuihkua, puhdasta tulee..
Kaikki sympatiat naisille joiden miehet on tollasia, nostakaa pesupaljuun ne!!
 
[QUOTE="Vieras";28423634]Mekanismituolissa, mikä se on?
Ei nää jutut voi olla totta, että aikuinen ei pyyhi/pese pyllyään...[/QUOTE]
Just mietin kans, ei voi olla totta mitenkään.:D Ei ole käynyt mielessäkään että aikuinen tervejärkinen mies ei huolehtisi hygieniastaan. Enkä tarkoita mitään hysteeristä suihkussakäyntiä ja joka paskomisen jälkeen perseen pesemistä, vaan ihan normaalia kunnolla perseen pyyhkimistä ja dödön käyttämistä.:D
 
"Jatta"
Jotkut kiihottuu pissa/kakkaleikeistä. Ja ruoskaa perseelle. Kumiasuissa. Semmostakin nykyään on!
No on tosiaankin jos kakkatouhut liittyy johonkin seksiasioihin kuin se että mies vain antaa paskan haista tai olla housuissa.

Ei kukaan normaali järkinen istu paskat housuissa ellei ole pakko. Suihkuun vaan miehet rohkeasti. Enemmän me naiset puhtaasta miehestä tykätään kuin paskasista. ;) :)
 
Kohtalon toveri
mies ei malta aina pyyhkiä kakalla ollessaan pyllyään vaan esim jos tulee urheilua niin käy vaan kakalla ja tulee pyyhkimättömällä pyllyllä olkkariin katsomaan verryttelyhousuissa taulutelkkaria. silloin vähän kakka lemuaa mutta en sano mitään kun olen tottunut miehen hajuun. jos on vieraita niin saatan sanoa miehelle että nyt kakka haisee jos joku vieras nyrpistää nenää ja mies ei huomaa. joskus myös sanon jos ollaan vaikka prismassa tai abcllä ja miehen peppu haisee kakalle että nyt voisi käydä yleisövessassa pyyhkimässä vähän paremmin pyllyä.
Huomattu samaa nyt lätkäkisojen aikana. Äkkiä ryntää kakalle ja heti kun telkasta kuuluu että meinaa maali tulla ryntää housut kintuissa olohuoneeseen. Istuu nykyään ovi auki paskalla että kuulee jos meinaa tulla maali. Ei vaan riitä kuuleminen pitää kuulemma nähdä itse. Sitten haisee lopun matsin niin ettei itseä enään huvita samassa huoneessa olla.
 
"Alisa"
Huomattu samaa nyt lätkäkisojen aikana. Äkkiä ryntää kakalle ja heti kun telkasta kuuluu että meinaa maali tulla ryntää housut kintuissa olohuoneeseen. Istuu nykyään ovi auki paskalla että kuulee jos meinaa tulla maali. Ei vaan riitä kuuleminen pitää kuulemma nähdä itse. Sitten haisee lopun matsin niin ettei itseä enään huvita samassa huoneessa olla.
Monta kertaa asiasta riidelleenä tiedän tunteen. Miten joku pienen kumilätkän kattominen on niin tärkeää ettei jaksa edes persettä pyyhkiä? Kertokaa palstan miehet, omani ei osaa asiaa perustella!!
 
[QUOTE="Alisa";28437523]Monta kertaa asiasta riidelleenä tiedän tunteen. Miten joku pienen kumilätkän kattominen on niin tärkeää ettei jaksa edes persettä pyyhkiä? Kertokaa palstan miehet, omani ei osaa asiaa perustella!![/QUOTE]

Ratkaisuehdotus: vessaan televisio taikka kannettava televisio.
 
  • Tykkää
Reactions: Waahtera
"Mies"
Eli mulla on yksi kaveri, miespuolinen. Siis olen itsekin mies. Tää kaveri haisee aina kahden metrin päähänasti paskalle. Tuossa kerran sitten selvisi, ettei tää kaveri edes pyyhi persettä, kun käy paskalla. Tää kaveri on naimisissa. Nykyään en ilkeä käydä edes kylässä, kun sen koko koti haisee paskalle.
 
"mie"
Tuttu nuori mies (+30 v) ei käy suihkussa saunan jälkeen :D
Oma mies tästä kertoi.

Samainen mies ajelee kainalokarvansa kokonaan pois,ja ihmettelee miksi emäntä ei tykkää suuseksistä.Hyi :D
 
huhhuh*2
Mä luulin että suihkussa käynti ja hampaan pesut kuuluu perus hygienian hoitoon jota kaikki suorittaa ellei ole sairas. :O
Siis mitä helv.... Pitääkö sun PYYTÄÄ miestäs käymään suihkussa?? Minkä ihmeen alkuihmisen kanssa sä elät?
Suihkussa käynti on todellakin ihan normaalitoimenpide (ainakin täällä meillä) ja mies käy suihkussa sekä töihin mennessään että myös illalla (tekee toimistotyötä eli ei hikoile). Miesten hiki on vielä usein tosi pistävän hajuista eikä oo tosiaan ihme jo raskaana ollessa ei voi mennä metriä lähemmäs.
Sitäpaitsi jos hengitys haisee niin en minäkään pussailis. Hyi ja yök. Itse esim. tein sen ratkaisun, että en polta miehen läsnäollessa koska hän inhoaa tupakan hajua eikä todellakaan halua silloin läheisyyttä. Ja en voi häntä syyttää, haisee varmasti inhottavalle sellaisen nenään joka ei polta (olen siis itsekin vähentänyt vain satunnaisiin kertoihin tupakoinnin).
 
Visio!
Nykyäänhän kauheasti valitetaan vanhainkotien resurssipulasta, että henkilökuntaa on liian vähän eikä ehditä huolehtia vanhusten perushygieniasta. Vanhukset kuulemma makaavat sängyissään paskat housuissa.

Mä näkisin tässä ketjussa nyt ratkaisun ainakin tähän ongelmaan. Koska vanhuksille on todettu olevan hyväksi että voivat jatkaa aiemman elämänsä tapoja ja tottumuksiaan myös vanhainkotiin siirryttyään, onkin miespuolisille asukkaille eduksi maata paskat housussa. Suihkuttelua kannattaa välttää viimeiseen asti ja jarruraidat tuovat harmaaseen arkeen väriä. Tarvitsee vain huolehtia siitä että telkkarista tulee urheilua.

Näin ainakin puolet miesten hoitajista voidaan siirtää naisten hoitotehtäviin. Problem solved.
 

Yhteistyössä