Anna mun arvata, sä teet kaiken oikein ja mies väärin.jos olisin ton tiennyt etukäteen niin en tod. Mutta aina se ei paljastu heti.
mitä tarkoitat? Kukaan ei ole täydellinen, mutta on eri asia alkaa mustamaalaamaan.Anna mun arvata, sä teet kaiken oikein ja mies väärin.
eli sä jätit miehen ja nyt se on sulle vihainen ja kostaa tolla tavalla..mitä tarkoitat? Kukaan ei ole täydellinen, mutta on eri asia alkaa mustamaalaamaan.
mitä tarkoitat? Kukaan ei ole täydellinen, mutta on eri asia alkaa mustamaalaamaan.
Tiedot koko tilanteesta on niin vajavaiset, että mahdotonta antaa neuvoja miten suojautua ja miltä - lapsella kun on oikeus isäänsä jne., ennen tiettyä pistettä.
Oletko sä yrittänyt viedä sitä oikeutta?
Tosi ikävän kuuloinen tilanne kieltämättä, mutta pitäö vaan yrittää jaksaa. Kyllä mä sen verran luottaisin noihin järjestelmiin, että saat lapsesi pitää etkä mitään perusteettomia syytteitä/tuomioita saa jne eli en liikaa huolehtisi miehen selkeästi päättömästä yrityksestä tuhota elämääsi. Toki lapsella on oikeus isään jne, mutta ne asiat voidaan sopia viranomaisen välityksellä eli mitenkään velvoitettu et ole juoksemaan miehen pillien mukaan millään tapaa.näin olen jo tehnyt. Mies on hieman jo puhunut itseään pussiin. mm väittämällä et mä laitoin eron, häädön jne itse alulle ja toimeksi. Onneksi kaikki viestit on tallessa! Ja oli väittänyt lastensuojeluun miten mä kieltäydyin puhumasta sen kanssa 3 viikkoa... silti teki musta rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä pari viikkoa eron jälkeen. Väitti miten mä ahdistelen sen perhettä jne, näistä on saatavilla kaikki tiedot. Tai miten olisin estänyt sitä hakemasta omaisuuttaan kotoani, tästäkin todisteet onneksi tallessa.
Miksi lähdet siitä oletuksesta, että ap valehtelee?Miltä puolustat? Jos tuo puhuu totta, niin ei todellakaan olekaan tervettä.
Yritän hahmottaa myös toisen käytöstä.