kyllä nyt peepeellä vituttaa kun ei päässyt mummolaan rillipilheisiinThänks juu foor informeissön. Mää koitan täs siivoilla hieman ennen kun jälkeläinen saapuu kotiin, sitten tarttis lähtee käymään näyttämässä häntä kummeilla
kyllä nyt peepeellä vituttaa kun ei päässyt mummolaan rillipilheisiinThänks juu foor informeissön. Mää koitan täs siivoilla hieman ennen kun jälkeläinen saapuu kotiin, sitten tarttis lähtee käymään näyttämässä häntä kummeilla
No mutta hän on saanu olla mummolla kolmen serkkunsa, kolmen tai neljän tädin ja yhden sedän kanssa, niin eiköhän siinäki oo ollu ihan tarpeeks ohjelmaa ilman grillaamistakin.kyllä nyt peepeellä vituttaa kun ei päässyt mummolaan rillipilheisiin
ai niin, lapsellahan ruukaa tosiaan olla kaks mummolaa....No mutta hän on saanu olla mummolla kolmen serkkunsa, kolmen tai neljän tädin ja yhden sedän kanssa, niin eiköhän siinäki oo ollu ihan tarpeeks ohjelmaa ilman grillaamistakin.
O'rly Harmaat on harmaitakylläpäs tämä nyt alkoi harmaita kiinnostaa
outoa
Meikä oli eilen porukoilla grillaamassa ja saunomassa ja vähän boolia hörpittiin (kulhollisen verran). Joku aika sitten saavuin kotiin ja siivosin ja jossain kohtaa tarttis lähtee käyttämään pp.tä kummeilla näytilläIltapäivää ! Eilen illalla viihteellä, tänään heti aamusta mummua katsomaan ja sitten vielä kaverille höpisemään ja paluumatkalla koukkasin jälkikasvun mukaan.
Nyt sitten kotona huilaamista ja äiti tulee tekemään mulle puutarhatöitä.
Tässä tämä sunnuntai, mitäpä muille?
Rapula?Meikä oli eilen porukoilla grillaamassa ja saunomassa ja vähän boolia hörpittiin (kulhollisen verran). Joku aika sitten saavuin kotiin ja siivosin ja jossain kohtaa tarttis lähtee käyttämään pp.tä kummeilla näytillä
Ei oo, en juonu ku kaks siideriä ja booli oli tosi laimeeta. 3l limsaa ja 0,5l likööriä. Eli nössöboolia, mut olipa kiva herätä kun ei ollu pää kipee eikä huono olo. Ens kerralla sitte terästetäänRapula?
Mun booleissa on 3 l kossua ja 0.5 l limsaa . No ei nyt ihan, mutta aika lähellä...Ei oo, en juonu ku kaks siideriä ja booli oli tosi laimeeta. 3l limsaa ja 0,5l likööriä. Eli nössöboolia, mut olipa kiva herätä kun ei ollu pää kipee eikä huono olo. Ens kerralla sitte terästetään
Hyi Määhän sanoin että se oli nössöboolia, kyl mä yleensä oon vähän tujumpia booleja juonu. Edellinen tais olla jotain 1l kirkasta, 0,5l likööriä ja 2l limsaa. Jos en nyt ihan väärin muista.Mun booleissa on 3 l kossua ja 0.5 l limsaa . No ei nyt ihan, mutta aika lähellä...
Mää aion tässä kesällä kokeilla semmosta juomaa johon tulee raparperiä, vettä, sokeria, sitruunamehua ja valkkaria.mun mielestä pooli. vahvuuden pitäis olla siinä 8%
eli jotain bissen ja valkkarin välimaastoa
Jokohan täällä on rauha maassa et uskaltaako tänne ees kurkata...
what has happened here??Jokohan täällä on rauha maassa et uskaltaako tänne ees kurkata...
Eikös se eilen kävässyt?ja missä oli viikonlopun aurinko |O
luvattiin tai siis ennustettiin lämpöistä viikonloppua, eipä ollut : /
sama täälläHello taas!
Kyllä pp on nyt kulmakunnan komein kakara, sai niin mahottomasti uutta vaatetusta. Parit kesäkuteetkin innostuttiin ostamaan Ja niin hieno takki ettette uskokaan!
Mää annan amppareitten lentää ikkunalle, josta nappaan ne sitten tuopin ja lehden avulla ja vapautan ulos. Jos ehtis pistää niin sitte pyrkisin teurastamaan mokoman pörriäisen.
minä avasin suuni ja kepsukka suuttu ja kaikki vihaa mua nyt.sellasta täällä,just kun täällä tapahtu ni olit koko viikonlopun pois.what has happened here??
tuokin on ihan kivaa :xmas: :heart:Ei siinä pompita. :O soo soo..
Jos ei muuta niin ihan paikoillaan pötköttämistä. :xmas:
no ei nyt sentään :heart:minä avasin suuni ja kepsukka suuttu ja kaikki vihaa mua nyt.sellasta täällä,just kun täällä tapahtu ni olit koko viikonlopun pois.
menen vasta sivulla 1861minä avasin suuni ja kepsukka suuttu ja kaikki vihaa mua nyt.sellasta täällä,just kun täällä tapahtu ni olit koko viikonlopun pois.