mulla muuten sama mutta yritän saada ne elävänä, ei jää ikäviä läiskiäJoo mää oon yrittäny opetella meneen ku ninja ja sit wham! ötökältä nirri pois :kieh:
mulla muuten sama mutta yritän saada ne elävänä, ei jää ikäviä läiskiäJoo mää oon yrittäny opetella meneen ku ninja ja sit wham! ötökältä nirri pois :kieh:
Ja lätkäisy nahkapiiskalla ei sitten haittaa.Mua ampparit inhottaa pistämisen takia. Pelkään mitä tulee jos mua pistää amppari.
No voi pirhana! enskerralla sitten ehkä ajoissaprkl, olen nyt peekoon kanssa samassa kerhossa: meni renkaanvaihtoprojekti reisille
lumisade lakkas ja alko paistaa aurinko niin höynäsin pojan rengastöihin, no hoksattiin heti alkuunsa että nämähän on talvisäilytyksen aikana muuttuneet kuivan kelin mikkeliineiksi
no ei kun renkaat takakonttiin ja kaupungilla ja kuinkas kävikään, rengasliikkeet meni just pahimmoillaan kiinni
Ötökän voi paistaa, niissä on proteiinia. Vaikka yksi on tietenkin aika vähän.nyt se ötökkäpötökkä on sitten kuollut ja kuopattu R.I.P
mitäköhän nyt keksis,potut kiehuu ja niistä teen muusin,siitä onki aikaa kun olen viimeks tehnyt saa nähä onnistuuko Mut sitä en tiedä mitä sen kanssa keksis...ideoita?
ja eikö kaupoissa ole tuoretta suomalaista porkkanaa tähän aikaan saatavilla?! oisin halunnut tehä illalla dippitikkuja mutta ei oo porkkanaa kurkkua on mutta tylsää se nyt pelkkää kurkkua on mutustaa.
mää voisin muuten mutten uskallaKuka tulis testaa mun kanssa uutta patjaa? Leveyttä piisaa kahden edestä. :xmas:
*pomppii ja hihkuu*Kuka tulis testaa mun kanssa uutta patjaa? Leveyttä piisaa kahden edestä. :xmas:
Ei siinä pompita. :O soo soo..*pomppii ja hihkuu*
Vai minkälainen testaus sulla oli mielessä :snotty:
Höö, ihan tylsää jossei saa pomppia.Ei siinä pompita. :O soo soo..
Jos ei muuta niin ihan paikoillaan pötköttämistä. :xmas:
Tiedä mitä kauheuksia tapahtuu..mää voisin muuten mutten uskalla
Vähän voi mutta ei enempää.Höö, ihan tylsää jossei saa pomppia.
mää oisin kans ehkä voinut pomppia mut jos sit tyynysotaa vaikkaTiedä mitä kauheuksia tapahtuu..
Mitäs tää nyt oli? Ei noita voi verrata toisiinsa. Entäs jos pistoksesta turpoaa nielu ja ei pysty hengittämään.Ja lätkäisy nahkapiiskalla ei sitten haittaa.
En tiä kun en ole nyt ostanut porkkanoita.sanokaa nyt saako niitä kotimaisia porkkanoita mistään? kävin kahessa kaupas eikä kummassakaan ollut ku jotain hollantilaisia:x tai edes ehdottakaa mitä sitten ois hyvä dippailla kun kurkkua,paprikaa joo mutta se närästää
en tykkää kuukakaalista mitenkään erityisesti. no ehkä mä käyn vielä jossain katsoo saisko porkkanoita,kauhee mielihalu niihin nytEn tiä kun en ole nyt ostanut porkkanoita.
kukkakaalia?
Ostin kotimaisia porkkanoita aika vasta mutta vähenemään päin ne varastot varmaan on tähän aikaan. Mites kesäkurpitsa? Tai varsiselleri jos sattuu siitä tykkäämään.sanokaa nyt saako niitä kotimaisia porkkanoita mistään? kävin kahessa kaupas eikä kummassakaan ollut ku jotain hollantilaisia:x tai edes ehdottakaa mitä sitten ois hyvä dippailla kun kurkkua,paprikaa joo mutta se närästää
Onhan nuita kasviksia kaupassa mistä valita.en tykkää kuukakaalista mitenkään erityisesti. no ehkä mä käyn vielä jossain katsoo saisko porkkanoita,kauhee mielihalu niihin nyt
mää oon vähän ronkeli:ashamed: olen porkkanan ja kurkun suurkuluttaja.Onhan nuita kasviksia kaupassa mistä valita.