The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi tinku, miten hankalasti tulkittava mies...: /
Pystyiskö sille sanomaan että sanois suoraan jos on jotain vielä mielessä tai muuten jättäis siut rauhaan? Ei tuo kivalta kuulosta että pitkänkin ajan kuluttua laittaa jotain viestiä missä antaa ymmärtää ehkä jotain ja saa siut sekaisin ja suremaan takiaan? Tai jotain..
Ehkä se ei tarkota mitään muuta mä vaan toiveajattelen ...ehkä se ei ajatellut että se vois mulle aiheuttaa tälläsen tilan taas vaikka tietää varsin hyvin miten paljon mulle merkkas siksipä oisinkin olettanut että en kuule siitä mitään enää varsinkin kun aikoinaan sen viimesen kirjoituksen sille lähetin enkä saanut vastausta siihen...sain silloin vastauksen mutten siihen vihoviimeiseen viestiin ja oletin sitten että se meni sitten näin.Ja nyt mulle tuli olo että se otti varovasti yhteyttä kuin ottaakseen selvää millä mielellä nykysin olen. Voisihan sitä kysyy suoraankin että mikä homman nimi mutta toisaalta pelkään vastausta ja en jaksaisi läpikäydä tätä taas.Ja miksi mun pitäisi kysyä kun se tässä otti yhteyttä en minä.Tietää kuitenkin tasan tarkkaan miten paljon tykkäsin siitä ja miten vaikeeta mulle oli kun yhteydet jäi,itkin sitä sillekin silloin. En jaksa uskoa että haluisi vaan kiusata tahalteen.

En mä tiedä*huoh*

Viimeksi muokattu:
tinku, miehisillä putkiaivoilla ei voi mitenkään edes yrittää ennustaa että minkälaisen vaikutuksen mikäkin viesti naisen tippaleipäaivoihin saa aikaan

eli sanomani on, että se ei voi olla tahallista

tinku, miehisillä putkiaivoilla ei voi mitenkään edes yrittää ennustaa että minkälaisen vaikutuksen mikäkin viesti naisen tippaleipäaivoihin saa aikaan

eli sanomani on, että se ei voi olla tahallista
Ja varsinkin mun tippaleipäaivoihin:D mutta jos kerran "hyvästit" on kerran jätetty miksi sitten vielä kuukausia myöhemmin otetaan yhteyttä ilman että suoraan kerrotaan syytä..mikään selvännäkijä ole.

saisit ainakin mielenrauhan, oli vastaus mikä tahansa
mä itse kysyisin, en jaksaisi/haluaisi pähkäillä...
en mäkään jaksa enää toista kierrosta läpikäydä. jos sanois että teki "virheen" niin oisin kyllä valmis koittamaan miten kävis mutta jos ei niin en mä ehkä halua kuulla siitä mitään vaikka ihana onkin mutta ei mun pää ja sydän kestä toistamiseen tällästä,sen verran raskas se luopumisen tuska oli.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä