ja 5v saa lahjaksi aseen |Oei jumaliste että joku voi olla yksinkertainen, säilyttää nyt asetta LADATTUNA niin että lapset pääsee siihen käsiksi
ja 5v saa lahjaksi aseen |Oei jumaliste että joku voi olla yksinkertainen, säilyttää nyt asetta LADATTUNA niin että lapset pääsee siihen käsiksi
heti kaikkea luullaanheheh, onhan se hyvä, että joku pui eroa...oltiin me vappu yhdessä kun se oltiin jo ehditty suunnitella ja lapset odotti. Aiheutti se hiukan hilpeyttä kun miehen opiskelukaverit ei tunne mua...muutama vain ja luulivat, että olen miehen uusi tyttöystävä
Mullakin alkaa pikkuhiljaa vkäyrä nousemaan kun kukaan ei vastaa puhelimeen. Tosi kiva jäädä koulusta pois turhaan kun ei saa edes lasta lääkäriin.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28414302:Vittu ku vituttaa taas. Ei muuta.
mulla meni taannoin "vain" 47 minuuttia jonottaessani arvauskeskukseenMullakin alkaa pikkuhiljaa vkäyrä nousemaan kun kukaan ei vastaa puhelimeen. Tosi kiva jäädä koulusta pois turhaan kun ei saa edes lasta lääkäriin.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28414302:Vittu ku vituttaa taas. Ei muuta.
Ei hän turhaan ole poissa.Mullakin alkaa pikkuhiljaa vkäyrä nousemaan kun kukaan ei vastaa puhelimeen. Tosi kiva jäädä koulusta pois turhaan kun ei saa edes lasta lääkäriin.
No meikä on tässä kahdeksasta asti pommittanu. Ekalla yrityksellä vastattiin ja käskettiin soittaa ajanvarausnumeroon, ja se on koko kaks tuntia ollu varattuna. Eikä mun puhelinlasku kärsi odottaa putkeen niin pitkää aikaa. Ja nyt ei siellä tk.n puolellakaan enää vastata, niin perkele.mulla meni taannoin "vain" 47 minuuttia jonottaessani arvauskeskukseen
olin varastautunut hyvin, HF ja kännykkä ladattuna täyteen niin ei tarvinu olla luuri korvalla
:hug:No meikä on tässä kahdeksasta asti pommittanu. Ekalla yrityksellä vastattiin ja käskettiin soittaa ajanvarausnumeroon, ja se on koko kaks tuntia ollu varattuna. Eikä mun puhelinlasku kärsi odottaa putkeen niin pitkää aikaa. Ja nyt ei siellä tk.n puolellakaan enää vastata, niin perkele.
Hyvä:hug:
mullekkin muuten pikkuhiljaa kirkastu, miksi sun asemassa ei vaikuta tehdä tunteja sisään
No mutta onhan tossa viikonloppu, niin tässähän on tän päivän lisäks vielä kolme päivää lepposta kotona oleskelua. Ja sää oot saanu vaihdettua verhot, pestyä ikkunat, saanu uuden töllön ja kaikkee niin hyvinhän sulla on mennyHuomenta evripadi:wave:
Taas on TORSTAI! 2päivää enää lomaa jäljellä maanantaina töihin.Ei haluu!
Mä saan kans päivystää,eka puhelinta ja sit miestä...soitin huoltomiehelle kun tarviin täällä helppii ja nyt sit ootan toisen miehen puhelua jonka sit pitäs tänne tulla sitten kun ukolle itelleen sopii.Tuo mies on kyl yks pe*släpi,aina saa jankata sen kanssa. Koko päivä menee sit siihen kun pitää odottaa...sanoin että ennen puoltapäivää pitäs sitten tulla mutta tuskin toi viestin välittäjä sitä sanoo.Jos se ukko nyt soittas edes ennen 12:ta enkä yhtään ihmettelis vaikkei soittas ja tulee sit varmaan joskus klo 15.
eipä siinä muuta juuri voi kuin venttailla että pääsee otille ja saa kuurinJaaha, lääkäriaika huomiselle klo 9.30. Tää päivä taitaa mennä sitten kotosalla vaan odotellessa... Kun ei tota nyt hoitoonkaan kehtaa viedä kun eilen oli lämpöä.
Niin mut mut mut.Mulla oli niin paljon mielessä mitä tekis mut enhän mä kerkee kaikkee ja tää päivä menee nyt odotelleessa et suvaitseeko toi ukko tänää tulla edes. No,onneks nyt tosiaan ees jotain saanut aikaseks.No mutta onhan tossa viikonloppu, niin tässähän on tän päivän lisäks vielä kolme päivää lepposta kotona oleskelua. Ja sää oot saanu vaihdettua verhot, pestyä ikkunat, saanu uuden töllön ja kaikkee niin hyvinhän sulla on menny
Ei sais nauraa mutta...
meinasin laittaa saman eilen mutten sit kehannut:ashamed:
Mitä kaikkee sulla on vielä suunnitelmissa? Etkö sä voi tehä jotain samalla kun odottelet sitä ukkelia?Niin mut mut mut.Mulla oli niin paljon mielessä mitä tekis mut enhän mä kerkee kaikkee ja tää päivä menee nyt odotelleessa et suvaitseeko toi ukko tänää tulla edes. No,onneks nyt tosiaan ees jotain saanut aikaseks.
Joo,no pystyn mä täs nyt oottaessa raivaa noita kappeeja ym mutta ton ukon tuntien se ei välttämättä edes tule tänää tai sitten se soittaa et ootko kotona tuun 10min päästä,niin se teke aina.Eli jos olen jossainmuualla niin sit se ei tuu ollenkaan ja menee ties miten pitkälle sit.Toisaalta jos lähtis johonkin niin sit se ainakin soittaa heti. Niin ja olin ajatellut et lähen vielä merta edemmäs shoppailee jotain pientä sisutusjuttuu tänne,sais noi talviset tyynyt ja torkkupeitot pois ja jotain kevyempää tilalle.Ja sitte toi partsi,sinne pitäs keksii jotain kun on ihan tyhjä.Mitä kaikkee sulla on vielä suunnitelmissa? Etkö sä voi tehä jotain samalla kun odottelet sitä ukkelia?