The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
5-vuotias poika ampui pikkusiskonsa | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi

Poika oli saanut ampumisessa käytetyn Crickett-kiväärin lahjaksi viime vuonna. 22-kaliiperinen pieni kivääri on suunniteltu erityisesti lapsille.

Kuolemansyyntutkijan mukaan kivääriä oli säilytetty huoneen nurkassa eikä perhe ollut huomannut, että ase oli ladattu.

:headwall: :headwall:
Siis tätä uutista miekin luin ja punaista näin, kannattaako saatana ostaa pienelle pennulle ase, etenkään semmoinen jolla voi oikeesti ampua??? ja sitten vielä säilyttää sitä niin että lapsi ite pääsee siihen käsiks:headwall: olipa ladattu tai ei..tuli kyl surukin perheen puolesta mut siinä sai pikkutyttö maksaa toisten tyhmyydestä..:'(

IhanaValo
Niin ja hei, pajapäivä takana..en paljoakaan saanu valmista mut hittaasti hyvä tulloo..

Hirvee nälkä kun en malta oikeen ruoka- tai muitakaan taukoja pitää tuolla..ruokaa...:p

Miten paljon ihmisellä voi olla sukkia satikka sellasia ettei oo paria:O nyt läks kylmästi puoli muovipussillista sukkia roskiin,niin kulahtaneita kuin pikkusen rikki olevia ja parittomia.Aina niitä säilöö mutta nyt läks.Farkuissa ei ollut yhtään mistä ois luopunut:D muutama paksu kaulaliina lens kans roskiin.Miks ihmisellä on vaatteita kaapit täynnä eikä pidä niistä puoliakaan mut ei voi luopuukaan?! jossain välissä pitäs ruveta tuhoomaan vanhoja laskuja ym papereita mut silppuri pitäs eka käydä lainaamassa.Ja se vasta on aikaa vievää hommaa.

Kohta kyl lähen liikenteeseen mä jaksa sitä ukkoo ootella kun ei edes voi soittaa.

Se samperin ukkeli tulee huomenna klo8, just joo ja minä kun olen ootellut täällä koko päivän,kaupassa kävin pikasesti mutta sitten taas takasin.Ajattelin et kun ite olen aamulla soitellut et tulis sit vielä tänää mut ei.Ja sitten kun se tulee huomenna ja jos ei saa tai sillä ole varaosia niin sitten menee ensviikolle. ja muutenkin mun vireystaso on laskenut ku lehmän häntä.Niin paljo kolunnu noita kaappeja ym läpi että tuli jo raja vastaan,ei jaksa enää.

Ja sain taas viestin,lyhyen mutta kuitenkin.Lähinnä siinä oli vaan vastaus erääseen asiaan mitä pyysin tekemään. Mutta oishan se voinut nyt olla vastaamatta ollenkaan ei mun sitä olis tarvinnut silleen tietää että tekeekö mitä pyysin.Nyt vaan sitten kuumeisesti pohdin että onko tässä takana nyt jotain muutakin vai ei ,siis lähinnä että onko tajunnut nyt mitä ns."menetti" ja haluis kaikista niistä jutuisista huolimatta koittaa yrittää vaikka niitä mutkia ja mäkiä ja muita pieniä jutskia silloin oli. Vai onko tää nyt mun toive ajattelua?! Kai se olis suoraan sanonut sitte jos haluais vielä "yrittää". Mun pää hajoo tähän paikkaan,se oli se mitä mä olisin niin halunnut ja oisin ollut valmis yrittämään kaikista jutuista huolimatta.Se ei ollut mikään pieni ihastus. Miksi se nyt otti yhteyttä 2-3kk jälkeen.....taas mä rupeen ajattelee ja kuvittelee kaikenlaista ja sitten taas itketään kun petytään.Masokistin vikaa mussa vissiin.

Viimeksi muokattu:
IhanaValo
Voi tinku, miten hankalasti tulkittava mies...: /
Pystyiskö sille sanomaan että sanois suoraan jos on jotain vielä mielessä tai muuten jättäis siut rauhaan? Ei tuo kivalta kuulosta että pitkänkin ajan kuluttua laittaa jotain viestiä missä antaa ymmärtää ehkä jotain ja saa siut sekaisin ja suremaan takiaan? Tai jotain..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä