kesken kaiken kun tiskasin niin iski ikävä! mää niin arvasin et se iskee nyt sitte *huoh*
ei auta kun jatkaa hommia,eikä se yks ukko oo edes soittanut:kieh:
ei auta kun jatkaa hommia,eikä se yks ukko oo edes soittanut:kieh:
Voi ei :OSaanko olla vähän vahingoniloinen, kun yks puolituttu fb-kaveri oli kuukauden seurustelun jälkeen menny kihloihin ja ne oli sen kunniaks tatuoinu toistensa nimet iholle. Tää siis pari-kolme kuukautta sitten. Ja nyt on ero tullu. Toivottavasti se ex-kultsin nimi kädessä lohduttaa pimeinä hetkinä
No pöh, oisin halunnut nähdä. Mun pitäisi lähteä myös hakemaan väriä päähänkiva tukka tuli
enkä laita kuvaa
Siis tätä uutista miekin luin ja punaista näin, kannattaako saatana ostaa pienelle pennulle ase, etenkään semmoinen jolla voi oikeesti ampua??? ja sitten vielä säilyttää sitä niin että lapsi ite pääsee siihen käsiks:headwall: olipa ladattu tai ei..tuli kyl surukin perheen puolesta mut siinä sai pikkutyttö maksaa toisten tyhmyydestä..:'(5-vuotias poika ampui pikkusiskonsa | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
Poika oli saanut ampumisessa käytetyn Crickett-kiväärin lahjaksi viime vuonna. 22-kaliiperinen pieni kivääri on suunniteltu erityisesti lapsille.
Kuolemansyyntutkijan mukaan kivääriä oli säilytetty huoneen nurkassa eikä perhe ollut huomannut, että ase oli ladattu.
:headwall: :headwall:
kuvittele sellaiset mahonginväriset (punertavanruskeat), tasapitkät hiukset jotka on lapaluihin astiNo pöh, oisin halunnut nähdä. Mun pitäisi lähteä myös hakemaan väriä päähän
Voi käyttääVoiko kuohukermaa käyttää ruuanlaitossa? Teen kalasoppaa eikä oo ruokakermaa, vaan avattu kuohari (hehheh) löytyy.
Tuleekohan siitä hyvää, ettei vaan vaahtoutuis koko soppa kun sitä hämmentääVoi käyttää
Jaksamisia töihin:hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28415465:Nyt on pakko suunnistaa töihin..
Tähän mennessä jo tuntuu, että tää päivä on kestäny kolmelta päivältä, niin millanenkohan tuo loppupäivä tulee olemaan. *huokaus*
Ei sitä vispata tarvii minä käytön vain noita kuohu ja vispikermoja ja tykkään paljon enemmän.Tuleekohan siitä hyvää, ettei vaan vaahtoutuis koko soppa kun sitä hämmentää
kyllä mä laittaisinVoiko kuohukermaa käyttää ruuanlaitossa? Teen kalasoppaa eikä oo ruokakermaa, vaan avattu kuohari (hehheh) löytyy.
horjuko askel?wuhuu, mä kävelin muutaman metrin ilman kepakoita
no ei varsinaisesti mutta outoa on kun nilkka on umpitönkissä ja jalan alla "koroke"horjuko askel?
Kiitti halistano ei varsinaisesti mutta outoa on kun nilkka on umpitönkissä ja jalan alla "koroke"
ja :hug: ton #45993 johdosta
moroTerve ! :wave:
Terppaleijaa:wave:Terve ! :wave:
:wave:Terve ! :wave: