ai se jäi tauolle, hyvä sarjano voi paska, harvoin katson uutta päivää. Nyt sitten erehdyin katsomaan viimesimmän osan. Ja tietenkin sivusto ilmoittaa sarjan jäävän tauolle. Hitto vie!
täällä ei taida olla muita kuin mä sun lisäksi joten kuka jää vaihtoehdoksihuomenta :flower:
kukahan keittäis mulle kahveet?
myöhästyit, tytär keittitäällä ei taida olla muita kuin mä sun lisäksi joten kuka jää vaihtoehdoksi
*kipittää keittään*
Onko pp:llä vielä lämpöä? :hug: sinne.Täältäkin saa ruutis kahvia jos maistuu.
Hitto, miks on niin mahdoton saada lääkäriaikaa :headwall:
Tai siis lähinnä saada ketään puhelimella kiinni..
vapun jälkeinen arkipäivä ja jotkut huonossa hapessaTäältäkin saa ruutis kahvia jos maistuu.
Hitto, miks on niin mahdoton saada lääkäriaikaa :headwall:
Tai siis lähinnä saada ketään puhelimella kiinni..
Eilen illalla oli, särkylääkkeen voimin nukkui yön ihan hyvin. Ja korvia se on kaivellu ja räpläilly tässä parina päivänä niin ajattelin varmistaa ettei niissä vain oo mitään. Toivon että toi lämpö johtuu vaan poskihampaista eikä oo korvissa mitään.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28413923:Onko pp:llä vielä lämpöä? :hug: sinne.
Täällä saa suht helposti aamulla lääkäriaikaa, mutta muistan kyllä ku asuttiin tossa viereisessä kunnassa, niin monta tuntia sai istua puhelimen vieressä, kun jatkuvalla syötöllä tuli "Olette jonossa, olkaa hyvä ja odottakaa"
mä olen aina kopioinut sen osoitekentän ja ennen on tullut myös se nimi linkkiinAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28413914:Böö.... :wave:
Ketuttaa ku joutuu taas oleen torstain ja perjantain iltavuorossa. Mikään ei vituta niin paljoa, ku olla perjantaina 10 asti illalla töissä ja nyt vielä toinen viikko peräkkäin, epäreilua.
Youtube-linkistä, mä aina klikkaan siitä videon alta jaa ja otan sen linkin, jolloin tulee se teksti. Muuten se ei aina tuu..
puoli Suomea hakemassa saikuraavapun jälkeinen arkipäivä ja jotkut huonossa hapessa
ilmeisestipuoli Suomea hakemassa saikuraa
mulla on vaan "kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset...nyt aloin miettiin että mulla on tuolla osoitekentässä ekana www. jotain
onkohan siellä ennen ollut se http. jotain?
miten teillä on?
joo, mullakin noin tässä mutta esin juutuben tai iltalehden sivulla www.mulla on vaan "kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset...
Jotkuthan tekee sisään alkuviikosta, mutta se on vähän periaatekysymys. Mä kun en mieluusti tee ylitöitä ilman korvausta. Eli siis en harrasta tuota sisälle tekemistä, kun en hyödy siitä periaatteessa mitenkään, että oon joku päivä 10-12 tuntia töissä, pääsen vaan toisena päivänä aiemmin. Kun normaalisti jos tekee työpäivän päälle, vaikka 4h ylitöitä, niin siitä tulee jo 7h palkka.mä olen aina kopioinut sen osoitekentän ja ennen on tullut myös se nimi linkkiin
joissain paikoissahan tehdään perjantai "sisään" ja pääsee sitten esim kasilta
teillä ei sitten mene noin
kokeilen jakaa :xmas:
Pitbull - Feel This Moment ft. Christina Aguilera - YouTube
Tuo hampaiden tulohan voi vaikuttaa korviin, tai siis saada lapsen tuntemaan, että se kipu ja kutina on korvissa, vaikka se syyllinen on se poskihammas. Toivotaan ettei nyt olis mitään tulehduksia ja johtuis tosiaan vaan noista hampaista tuo. :hug:Eilen illalla oli, särkylääkkeen voimin nukkui yön ihan hyvin. Ja korvia se on kaivellu ja räpläilly tässä parina päivänä niin ajattelin varmistaa ettei niissä vain oo mitään. Toivon että toi lämpö johtuu vaan poskihampaista eikä oo korvissa mitään.