Voisitko pettää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksi vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En. Niin umpisolmuisessa tilanteessa, jossa pettäminen ilman jättämistä olisi realistinen vaihtoehto, jaksaisin hädintuskin aamiaismuroni kaupasta hakea. Miesten kanssa säätämiseen tuskin olisi voimia.

Olen tehnytkin joskus mutta olin tosi kännissä, voisin tehdä selvinpäinkin jos se olis hyvä pano..en tunne enään henkisellä tasolla mitään kumppania kohtaan ja hänkin on pettänyt törkeästi.

Olen pettänyt, mutta seuraukset on uskomattoman rankat oman henkisen ja fyysisen kunnon kannalta. En suosittelisi ellei olisi aivan "pakko" tai joku ns elämäntarkoitus.

Vaikea uskoa että pettäisin mutta never say never. Tottakai vaakakupissa on yli puolen elämän mittainen parisuhde enkä ihan helpolla sitä lähtisi vaarantamaan tai tuhoamaan, varsinkin kun avioliitossa menee loistavasti kaikilla osa-alueilla

En ole koskaan pettänyt enkä usko että pystyisinkään. En ole koskaan halunnutkaan, vaikka kuinka huonosti olisi suhteessa mennyt. Harmi, etteivät kaikki ajattele samoin, minua nimittäin on petetty :(

Uskotteko muuten siihen tutkimustulokseen, että 50% ihmisistä pettää jossakin suhteessaan? Luulisi, että olisi isompikin osuus, jos lasketaan kaikki teini-iän suhteetkin jne. Riippuu tietysti, miten pettäminen on määritelty.

Noo, nyt nykyistä miestäni en kovin helpolla lähtisi pettämään. Pelissä on niin paljon, lapset, avioliitto jne.
Aikaisemmassa suhteessani lopulta petin. Suhde oli jo pitkään ollut "lopussa", ja kumpikin sen tiesi. Ei vaan saatu aikaiseksi sitä lopullista askelta, kerran jo asuinkin muualla. Tässäkin siis tosiaan mies tiesi, että olen lähtemässä mutta eihän se silti kovin tyylikästä ollut.
Sksi en sano etten koskaan pettäisi, kukaan ei mielestäni voi niin sanoa. Mutta aika paljon se vaatisi.

[QUOTE="vieras";28413077]Olen tehnytkin joskus mutta olin tosi kännissä, voisin tehdä selvinpäinkin jos se olis hyvä pano..en tunne enään henkisellä tasolla mitään kumppania kohtaan ja hänkin on pettänyt törkeästi.[/QUOTE]

Tietäisit sen olevan hyvä pano mistä?

En.
Ja tiedän sen varmasti koska kyse on omasta periaatteestani johon ei vaikuta suhteen onnellisuus tai surkeus eikä tunteideni määrä miestäni kohtaan.

Mielestäni pettäminen on raukkamainen teko ja jos siihen pystyy niin silloin ei parisuhteella ole tulevaisuutta ja olisi parempi lopettaa se entinen suhde ennen sänkyyn menoa toisen kanssa.
En pettäisi aviomiestäni vaikka hän pettäisi minua, enkä ole pettänyt aiemmissakaan suhteissa vaikka olen tiennyt lopettavani ne lähipäivinä enkä olisi koskaan jäänyt pettämisistä kiinni.

Itseni suhteen olen tässä asiassa ehdoton.

Mäkin olen aidosti rehellinen: en voisi pettää. En ole pettänyt aiempiakaan kumppaneitani, enkä tule pettämään nykyistäkään (tähän mennessä 16 vuotta yhdessä). Ei vaan sovi mun luonteeseeni ollenkaan, oli parisuhde sitten missä jamassa tahansa. Itsestäni voin mennä takuuseen, etten petä, muista ihmisistä luonnollisestikaan en (tämä siis koskee myös miestäni, hän tekee omat valintansa).

En.
Ja tiedän sen varmasti koska kyse on omasta periaatteestani johon ei vaikuta suhteen onnellisuus tai surkeus eikä tunteideni määrä miestäni kohtaan.

Mielestäni pettäminen on raukkamainen teko ja jos siihen pystyy niin silloin ei parisuhteella ole tulevaisuutta ja olisi parempi lopettaa se entinen suhde ennen sänkyyn menoa toisen kanssa.
En pettäisi aviomiestäni vaikka hän pettäisi minua, enkä ole pettänyt aiemmissakaan suhteissa vaikka olen tiennyt lopettavani ne lähipäivinä enkä olisi koskaan jäänyt pettämisistä kiinni.

Itseni suhteen olen tässä asiassa ehdoton.

Mitä väliä? Ei ne avioliitot/parisuhteet kuitenkaan kestä vuotta paria kauempaa petti tai ei. Rakkaudesta on tullut kertakäyttö kamaa.

Yhteistyössä