The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Miulle maistuis munkkikahvit, ei tosin ihan heti kun maha on täynnä lettuja joita piti lapsosille paistaa :)

Mietin minkä noista keskeneräisistä käsitöistäni veisin sinne pajalle, niinkin kun voi kuulemma tehdä..omia juttuja sais tehdä, mut tietty omat langat on sillon oltava :)

...tässä uskalla sanoakaan, millä ja miten mä sörkin nuita paahtoleipiä pois tuosta masiinasta :ashamed:..kun saan sitten ruutikselta satinkutia :snotty:....mutta upporikasta ja rutiköyhää- menetelmä tuo taitaa kans olla....

Peukut ja varpaat ja kaikki pystyyn - mulla on täytekakun pohja uunissa tuloillansa ja sen niikus pitäs kertalaakista sitten onnistua!! Sitten sen jälkeen mä rupeen tekeen muroleipiä...ja toivon että jälkikasvu viihtyy vielä ulkosalla.

Siellä muuten on ihan kamala tuuli :O. Välistä tekee semmosia puhureita, jotta katto paukkuu...hui sentään.

Niin - ja vapun jatkoja kaikille :)!

• Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
...tässä uskalla sanoakaan, millä ja miten mä sörkin nuita paahtoleipiä pois tuosta masiinasta :ashamed:..kun saan sitten ruutikselta satinkutia :snotty:....mutta upporikasta ja rutiköyhää- menetelmä tuo taitaa kans olla....
!
Mie oottelin että tuleeko kukaan tunnustamaan että "väärillä välineillä" on liikkeellä tuossa hommassa :D Ite yleensä ihan käsin saan sen leivän sieltä tulemaan, joskus pitää vähän haarukoida, ihan varovasti vaan :ashamed:

Heippistä! nyt on kaik verhot silitetty ja laitettu roikkuu tai no ne pimentävät puuttuu edelleen enkä taida sellasii ikinä saadakaan kun pitäs olla ne roikko malliset. No ainakin nyt on pikkusen eri näköstä kun on erilaiset verhot,ei ihan kyllä ole alhaalta kauniit kun ovat vähän epäsymmetriset mutta kai noi nyt mulle passaa ,ei niitä muut kattele.Kylässäkin ehin poiketa ja sitten vielä lenkillä tai no kävelyllä.

Viestiinkin sitten vastasin....en olis voinut olla vastaamatta.Ihan neutraalin viestin pistin,ikinä vois olla paskamainen tai töykee sille.Ei siihen jäänyt mitään kysymystä tai mitään että tuskin sieltä enää mitään uutta viestiä tulee vaikka koko tän ajan olen miettinyt et olenko edes käynyt sen mielessä.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä