:O Ootsie joku selvännäkijä?!?sultakaan ei tullut : /
juutepelinkeistä kun ei näy linkissä kappaleen nimi:O Ootsie joku selvännäkijä?!?
Eiku mistäs tässä puhuttiinkaan?:snotty:
Niin juu ei näykäänjuutepelinkeistä kun ei näy linkissä kappaleen nimi
onnistuisko pihdeillä tai kahdella haarukallaAnteeks mutta millä mun olis tarkotus nostella munkkeja kiehuvasta rasvasta ilman spagettikauhaa Se on hyväksi haviattu keino ja nyt oon ihan hukassa kun on kauha hukassa :'(
Onkohan se eksän pöllimä vai jälkeläisen piilottama? Molemmissa tapauksissa mahdoton tehtävä saada sitä tähän hätään. Voi kakka, jääkö nyt munkit tekemättä.
ai säki käytät spagettikauhaa mä ostin reikäkauhan, mut se on ihan p*ska verrattuna spegettikauhaan!Anteeks mutta millä mun olis tarkotus nostella munkkeja kiehuvasta rasvasta ilman spagettikauhaa Se on hyväksi haviattu keino ja nyt oon ihan hukassa kun on kauha hukassa :'(
Onkohan se eksän pöllimä vai jälkeläisen piilottama? Molemmissa tapauksissa mahdoton tehtävä saada sitä tähän hätään. Voi kakka, jääkö nyt munkit tekemättä.
Spagettikauha on paras!Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28410821:ai säki käytät spagettikauhaa mä ostin reikäkauhan, mut se on ihan p*ska verrattuna spegettikauhaan!
löysit pakettikauhan?Me koitetaan pp.n kanssa päästä vapputunnelmaan. Rasva on munkkeja varten just lämpiämässä ja mää ripustelin katonrajaan ilmapallonauhan
Meikä nostaa leivänpaahtimesta sitä kahvaa niin ne leivät nousee sen verran ylös että niistä saa napattua kiinni polttamatta sormia. Ja soo soo, leivänpaahdinta ei saa sorkkia.löysit pakettikauhan?
millä sä sorkit leiväpaahdinta jos sulla ei ole pihtejä?
mutta jos se kahvasta nostaminen ei tepsi, silloin pitää sorkkiaMeikä nostaa leivänpaahtimesta sitä kahvaa niin ne leivät nousee sen verran ylös että niistä saa napattua kiinni polttamatta sormia. Ja soo soo, leivänpaahdinta ei saa sorkkia.
:wave:No johan alko munkit maistumaan jälkeläisellekin Kuka haluais tulla munkkikaffelle?
Jos kahvasta nostaminen ei tepsi niin sitten sitä paahdinta kallistetaan himpun verran. Ei sinne saa sorkkia mitään eikä millään, koska jos se sörkintäväline osuu väärään paikkaan niin voi mennä paahdin rikki ja syttyä vaikka tuleen seuraavalla käytöllä.mutta jos se kahvasta nostaminen ei tepsi, silloin pitää sorkkia
muovipihdeillä ja kun virta ei ole päällä
no ei tietenkään saa pukkia niitä lankoja poikkiJos kahvasta nostaminen ei tepsi niin sitten sitä paahdinta kallistetaan himpun verran. Ei sinne saa sorkkia mitään eikä millään, koska jos se sörkintäväline osuu väärään paikkaan niin voi mennä paahdin rikki ja syttyä vaikka tuleen seuraavalla käytöllä.
Tervetuloa:wave:
*alkaa pakkaamaan hamppiharjaa sun muita yöpymisvälineitä*Tervetuloa
Sanon sulle I told you so sitten kun paahtimesi räjähtää ja syttyy tuleen :stick:no ei tietenkään saa pukkia niitä lankoja poikki
enkä lopeta vielä tällä saarnalla sörkkimistä
löysit pakettikauhan?
millä sä sorkit leiväpaahdinta jos sulla ei ole pihtejä?