The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Anteeks mutta millä mun olis tarkotus nostella munkkeja kiehuvasta rasvasta ilman spagettikauhaa :confused: Se on hyväksi haviattu keino ja nyt oon ihan hukassa kun on kauha hukassa :'(

Onkohan se eksän pöllimä vai jälkeläisen piilottama? Molemmissa tapauksissa mahdoton tehtävä saada sitä tähän hätään. Voi kakka, jääkö nyt munkit tekemättä.

Anteeks mutta millä mun olis tarkotus nostella munkkeja kiehuvasta rasvasta ilman spagettikauhaa :confused: Se on hyväksi haviattu keino ja nyt oon ihan hukassa kun on kauha hukassa :'(

Onkohan se eksän pöllimä vai jälkeläisen piilottama? Molemmissa tapauksissa mahdoton tehtävä saada sitä tähän hätään. Voi kakka, jääkö nyt munkit tekemättä.
onnistuisko pihdeillä tai kahdella haarukalla

:D ai säki käytät spagettikauhaa :D mä ostin reikäkauhan, mut se on ihan p*ska verrattuna spegettikauhaan!

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28410821:
:D ai säki käytät spagettikauhaa :D mä ostin reikäkauhan, mut se on ihan p*ska verrattuna spegettikauhaan!
Spagettikauha on paras!

Ja ruutis, en omista minkäänsorttisia pihtejä. Ja haarukoilla en uskalla temppuilla, kädet tärisee niin on varmaan sit munkit lattialla aika liukkaasti :D

kahvikirahvi
Munkeista tuli hyviä, mutta muovikauha otti pientä osumaa. Saakelisn spagettikauha kun just nyt oli hukassa :kieh: Pp ei suostu syömään kun se sokeri näköjään ilettää sitä, herkät pienet sormet sotkeentuu.

kahvikirahvi
mutta jos se kahvasta nostaminen ei tepsi, silloin pitää sorkkia

muovipihdeillä ja kun virta ei ole päällä
Jos kahvasta nostaminen ei tepsi niin sitten sitä paahdinta kallistetaan himpun verran. Ei sinne saa sorkkia mitään eikä millään, koska jos se sörkintäväline osuu väärään paikkaan niin voi mennä paahdin rikki ja syttyä vaikka tuleen seuraavalla käytöllä.

Jos kahvasta nostaminen ei tepsi niin sitten sitä paahdinta kallistetaan himpun verran. Ei sinne saa sorkkia mitään eikä millään, koska jos se sörkintäväline osuu väärään paikkaan niin voi mennä paahdin rikki ja syttyä vaikka tuleen seuraavalla käytöllä.
no ei tietenkään saa pukkia niitä lankoja poikki

enkä lopeta vielä tällä saarnalla sörkkimistä eikä leiväpaahtimen sisällä ole palavaa matskua

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä