Tiätenki, senki iso höppänä:kiss:Etköhän sie tiedä mikä tuossa on totta ja mikä ei
Ahas, mult män toi ohi, alampa selata sitte taakke...suuttukohan se tinku ja meni pois :'(
suuttukohan se tinku ja meni pois :'(
no niimpä, mä taisin tyhmällä vitsillä suututtaa senTinkulla aika ressaava paikka nyt vissiin:hug:
En hirviästi oo perillä noista txt juttusista mutta jos haluut että haukutaan se
viestin lähettelijä yhessä niin sopii!
paremminkin on joskus mennytPaa on taas sekaisin... pitaisi opetella lataamaan piippu vajaammaksi. :saint:
Vietin hurjaa vappuaattoa istuskelemalla ulkona ja possyttelemalla piippua. Ainakaan viela ei ole suurempia addiktion merkkeja havaittavissa, edellisen kerran kavin tupakalla maanantaina. Vaan on se maistuvinaan hyvalle!
Taalla nayttaa hurjat bileet olevan pystyssa. Mitapa muiden iltaan/paivaan/elamaan kuuluu?
Mistä sie tiedät että mulla on iso???Tiätenki, senki iso höppänä:kiss:
Joo, niinpa kertoilitkin. Mutta onneksi luu on uusiutuva luonnonvara, toivottavasti ei ole kipea koipi. Minulla on iho kipea... nokkosrokkoa jo kolmatta paivaa, ihan ilman mitaan syyta.paremminkin on joskus mennyt
liukastuin ja onnistuin murtamaan pohjeluun irtipoikki, nyt on koipi kipsissä ja liikut aika vähissä ja meinaa olla tylsää
onneks on palsta
:hug:
Ei kait tuon taivaallista ja sen kummosempaa. Tai miten sen nyt ottaa...voimavaroja on kyllä kysynyt tässä viimeaikoina aika tavalla (esikoista rökitetty koulussa ja tilanselvitys siellä aivan puolitekoisena sekä viimeaikaiset odotetut ja osin tiedetyt mutta osin sitten raskaatkin uutiset verottaneet omaa jaksamista) mutta - se mikä ei tapa, se vahvistaa .Paa on taas sekaisin... pitaisi opetella lataamaan piippu vajaammaksi. :saint:
Vietin hurjaa vappuaattoa istuskelemalla ulkona ja possyttelemalla piippua. Ainakaan viela ei ole suurempia addiktion merkkeja havaittavissa, edellisen kerran kavin tupakalla maanantaina. Vaan on se maistuvinaan hyvalle!
Taalla nayttaa hurjat bileet olevan pystyssa. Mitapa muiden iltaan/paivaan/elamaan kuuluu?
Minahan en tupakkalakkoon mene! Vasta aloittelen tapaa uudestaan, melkein 20 vuoden tauon jalkeen. Nayttaa vakiintuneen tuohon suunnilleen pikkusikari tai piipullinen joka toinen tai kolmas paiva.Ei kait tuon taivaallista ja sen kummosempaa. Tai miten sen nyt ottaa...voimavaroja on kyllä kysynyt tässä viimeaikoina aika tavalla (esikoista rökitetty koulussa ja tilanselvitys siellä aivan puolitekoisena sekä viimeaikaiset odotetut ja osin tiedetyt mutta osin sitten raskaatkin uutiset verottaneet omaa jaksamista) mutta - se mikä ei tapa, se vahvistaa .
Vappukin menee rauhallisissa merkeissä ihan kotirintamalla. Ipanat riekkuivat ilmapallojensa kanssa ja mä pistin leipoen alkuillasta - tekaisin syntisen hyviä punssileivoksia ....eli en tee niitä ennää ikinä :snotty:
Sä oot sitten tupakkilakossa vai? Hienoa! Nostan isosti hattua - pienikin vähentäminen näkyy kropassa hyvällä tavalla .
- no kehveli soikoon, sittenpä toivottelenkin nautinnollista alun pöhnäoloa! Voipihan tuo tosiaan äkkisiltään vain muutaman vuoden liennytyksen jälkeen tuntua höpöltä päässä mutta äkkiäkös sitä palautuu....Minahan en tupakkalakkoon mene! Vasta aloittelen tapaa uudestaan, melkein 20 vuoden tauon jalkeen. Nayttaa vakiintuneen tuohon suunnilleen pikkusikari tai piipullinen joka toinen tai kolmas paiva.
No, hola holaPaa on taas sekaisin... pitaisi opetella lataamaan piippu vajaammaksi. :saint:
En usko.no niimpä, mä taisin tyhmällä vitsillä suututtaa sen
No ei palaudu. Sis akkia. Taman vuoden, eli siis nelisen kuukautta olen naatiskellut tupakasta ja aina sama tulos: paa sekaisin ja huimaa. Mutta jos niin ei enaa kavisikaan, lopettaisin koko pelleilyn, olisi liian pinttynyt tapa.- no kehveli soikoon, sittenpä toivottelenkin nautinnollista alun pöhnäoloa! Voipihan tuo tosiaan äkkisiltään vain muutaman vuoden liennytyksen jälkeen tuntua höpöltä päässä mutta äkkiäkös sitä palautuu....
Piippua, piippua. Tai pikkusikareja. Valkoinen paperi vieroksuttaa... Piippurasseja vaan ei tunnu koko kaupungista loytyvan, ostin sitten niita sellaisia hammasvaliharjoja, toimivat nekin.No, hola hola
Mitä hittoa, piippua? Vai että tuli pesä täytettyä kunnolla, kuulostaa hyvältä
Mä lopetin röögaamisen n.10 vkoa sitte. Mä vetelen sauhunaattoria, sellane sähköröksä, sellasia löytyy myös piippuversiona
Valtakunnassa kaikki hyvin. Kaikki hengissä ja tsillee, mitä ny muutama kiukkusena=)
Livessä menee aika liian nopeasti, ei oo kerinny palstailee riittävästi:kieh:
kuinkas muuten?...On minullakin naisenlogiikka...
...pikkasenko piti mun jo tuumailla, kun noi ääkköset on sun tekstistäs pois...melkein menin jo kuuklettamaan että mitä hittoja sun piipussas oikein on, kun ihan selkeestihän tuohon olit laittannu että sis akkia eli sisältää jotain akki- nimistä ainesta...:snotty:...ennekuin taas hokasin että ne pilkut siellä yläpuolella.......no joo....No ei palaudu. Sis akkia. Taman vuoden, eli siis nelisen kuukautta olen naatiskellut tupakasta ja aina sama tulos: paa sekaisin ja huimaa. Mutta jos niin ei enaa kavisikaan, lopettaisin koko pelleilyn, olisi liian pinttynyt tapa.
On minullakin logiikka...