sitten parempi se järkijärjen varmaan jollen halua et sydämeen taas sattuu....mutta...kun tietäs vaan syyn miksi nyt?! sitähän ette voi tietää kun en minäkään tiedä
kysy viestin lähettäjältä miksi nyt tjsp?
sitten parempi se järkijärjen varmaan jollen halua et sydämeen taas sattuu....mutta...kun tietäs vaan syyn miksi nyt?! sitähän ette voi tietää kun en minäkään tiedä
tiiän tiiän muttei tässä tapauksessa ole siitä kyse,oikeesti.kai sää tiiät että mikä meillä on aina mielessä?
sen ketjun nimessä oli jotain trinsessoistaAi se oli se sama! miksi te sitten puhutte siitä trinsessaketjuna? eli sittenhän mä olin siellä tosin vasta viime metreillä mutta kuitenkin.
Tuota yv juttua en kyllä tajuu,miks kukaan tahtoo lähetellä jotain tissi tai vako kuviaan yksäreillä toisilleen:O
Ei ne tkaikki kuvat olli yvnä Sitä alettiin jossain 700 sivun jälkeen aika rankasti ilmeisesti sensuroimaan viikonloppujen jälkeen ja paljon katos dataaAi se oli se sama! miksi te sitten puhutte siitä trinsessaketjuna? eli sittenhän mä olin siellä tosin vasta viime metreillä mutta kuitenkin.
Tuota yv juttua en kyllä tajuu,miks kukaan tahtoo lähetellä jotain tissi tai vako kuviaan yksäreillä toisilleen:O
Noku aina joku valittaa, jos julkaistaan kaikilleAi se oli se sama! miksi te sitten puhutte siitä trinsessaketjuna? eli sittenhän mä olin siellä tosin vasta viime metreillä mutta kuitenkin.
ja vituttiiän tiiän muttei tässä tapauksessa ole siitä kyse,oikeesti.
Kauniita unia ja hattaran kuvia:kiss:Mun on pakko nyt luovuttaa ja lähtiä nukkumaan. Huomiseen hanipööt, ja hyvää yötä kaikille :kiss:
öitä :kiss:Mun on pakko nyt luovuttaa ja lähtiä nukkumaan. Huomiseen hanipööt, ja hyvää yötä kaikille :kiss:
Ilahduttaakseen muita tietenkin. Mua on ainakin monet yyveet piristäny :heart:Ai se oli se sama! miksi te sitten puhutte siitä trinsessaketjuna? eli sittenhän mä olin siellä tosin vasta viime metreillä mutta kuitenkin.
eipä oo sangista näkyny :'(Siis eiks kukaa oo mtn Sankkulista kuullu? Ei ees yksärinä?
Huoli hiippailee...
Hieman oli opettajamainen meininki jos vähänkään vilahti julkisesti, pakkohan se sitten oli "salassa" toimiaNoku aina joku valittaa, jos julkaistaan kaikille
ja siellä yyvee-puolella oli kyllä muutaki ku tissiä...
oi niitä aikoja :heart:
En saa kyl mielestä niit pitsisii hipstereitä:heart:, pojat varmaan kans muistaa=)ja siellä yyvee-puolella oli kyllä muutaki ku tissiä...
oi niitä aikoja :heart:
vitut vaan,mulla palaa käämi ihan kohta:kieh: kai mä itte tiedän paremmin ettei siitä ole kyse tässä tapauksessa kai mä nyt paremmin tilanteen tiedän kun sinä. toinen on täällä ihan itku kurkussa ja miettii kun jo kerran itkenyt tän ja nyt taas.ja vitut
näyttäis olevan kirjautuneenaSiis eiks kukaa oo mtn Sankkulista kuullu? Ei ees yksärinä?
Huoli hiippailee...
Hieman taitaa olla irl niin paljon touhua ettei kerkeä kuin palstalla kävästä lukemassa. Meinaako ikävä jo painaa?Siis eiks kukaa oo mtn Sankkulista kuullu? Ei ees yksärinä?
Huoli hiippailee...
ei saa kiusata :stick:ja vitut
Voi ristus!:Oeipä oo sangista näkyny :'(
sori, tais olla huono vitsivitut vaan,mulla palaa käämi ihan kohta:kieh: kai mä itte tiedän paremmin ettei siitä ole kyse tässä tapauksessa kai mä nyt paremmin tilanteen tiedän kun sinä. toinen on täällä ihan itku kurkussa ja miettii kun jo kerran itkenyt tän ja nyt taas.
Missä kuvassa oli hipsterit jalassa?? :OEn saa kyl mielestä niit pitsisii hipstereitä:heart:, pojat varmaan kans muistaa=)