The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai se oli se sama! miksi te sitten puhutte siitä trinsessaketjuna? eli sittenhän mä olin siellä tosin vasta viime metreillä mutta kuitenkin.

Tuota yv juttua en kyllä tajuu,miks kukaan tahtoo lähetellä jotain tissi tai vako kuviaan yksäreillä toisilleen:O
sen ketjun nimessä oli jotain trinsessoista

ja yyveehen mentiin siksi että jotku alko urputtaa K18 matskusta ja alettiin pelkäämään bannia

Aries 78
Ai se oli se sama! miksi te sitten puhutte siitä trinsessaketjuna? eli sittenhän mä olin siellä tosin vasta viime metreillä mutta kuitenkin.

Tuota yv juttua en kyllä tajuu,miks kukaan tahtoo lähetellä jotain tissi tai vako kuviaan yksäreillä toisilleen:O
Ei ne tkaikki kuvat olli yvnä :) Sitä alettiin jossain 700 sivun jälkeen aika rankasti ilmeisesti sensuroimaan viikonloppujen jälkeen ja paljon katos dataa :D

kahvikirahvi

Ilahduttaakseen muita tietenkin. Mua on ainakin monet yyveet piristäny :heart:

Siis eiks kukaa oo mtn Sankkulista kuullu? Ei ees yksärinä?
Huoli hiippailee...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä