Juu:|Hieman taitaa olla irl niin paljon touhua ettei kerkeä kuin palstalla kävästä lukemassa. Meinaako ikävä jo painaa?
Juu:|Hieman taitaa olla irl niin paljon touhua ettei kerkeä kuin palstalla kävästä lukemassa. Meinaako ikävä jo painaa?
veikkaan että lipsutin viittaa tissimuumin uskomattoman kuumaan hipsterikuvaanMissä kuvassa oli hipsterit jalassa?? :O
No rauhotus ny. Kyllä se siitä suttaantuu, laita takas viestiä ja kysy mitä sillä oli mielessä ku yhteyttä otti. Ja jos tuntuu epämiellyttävältä sen yhteydenotto niin voithan sanoa vaan että ei tarvii enempää viestitellä.vitut vaan,mulla palaa käämi ihan kohta:kieh: kai mä itte tiedän paremmin ettei siitä ole kyse tässä tapauksessa kai mä nyt paremmin tilanteen tiedän kun sinä. toinen on täällä ihan itku kurkussa ja miettii kun jo kerran itkenyt tän ja nyt taas.
mutta ei ole enää : /näyttäis olevan kirjautuneena
Sankun fashionshow! Se valkonen toppi ja ne pitsihipsterit!:heart:Missä kuvassa oli hipsterit jalassa?? :O
ristus mikä vartalo sillä onkaan :lääh:Sankun fashionshow! Se valkonen toppi ja ne pitsihipsterit!:heart:
Päätön oli aina ihan hiilenäveikkaan että lipsutin viittaa tissimuumin uskomattoman kuumaan hipsterikuvaan
Mää muistan kans jonkun hipsterikuvanEn saa kyl mielestä niit pitsisii hipstereitä:heart:, pojat varmaan kans muistaa=)
näinNo rauhotus ny. Kyllä se siitä suttaantuu, laita takas viestiä ja kysy mitä sillä oli mielessä ku yhteyttä otti. Ja jos tuntuu epämiellyttävältä sen yhteydenotto niin voithan sanoa vaan että ei tarvii enempää viestitellä.
Mulla on vain se toppi muttei hipstereitä Net olisin kanssa halunnut nähäSankun fashionshow! Se valkonen toppi ja ne pitsihipsterit!:heart:
Ja kasvotkin kun enkelillä Täyrellinen nainen!:heart:ristus mikä vartalo sillä onkaan :lääh:
Lälläslää!Mulla on vain se toppi muttei hipstereitä Net olisin kanssa halunnut nähä
no samanmoinen taidat olla itsekkin :kiss:Ja kasvotkin kun enkelillä Täyrellinen nainen!:heart:
Siis oli kuva vain se toppi päällä mutta hipsterit puuttui :/Lälläslää!
Mä melkein ajauduin koskettelemaan itteeni ku kattelin sitä kuvaa, soli niin hot=)
mulla levoton tuhkimo ja levoton tyttöMää muistan kans jonkun hipsterikuvan
Ajattelin yks päivä muuten että pyyän tässä ketjussa kaikkia laittamaan jonkun omaan nimimerkkiin osuvan biisin. Mun biisi olis: Muse - Supermassive black hole
Voi tosin olla että se oli unta, mutta kuva jäi alitajuntaan..Siis oli kuva vain se toppi päällä mutta hipsterit puuttui :/
:'( Osuva sulla!!!!!!!Mää muistan kans jonkun hipsterikuvan
Ajattelin yks päivä muuten että pyyän tässä ketjussa kaikkia laittamaan jonkun omaan nimimerkkiin osuvan biisin. Mun biisi olis: Muse - Supermassive black hole
mun biisi olis:Mää muistan kans jonkun hipsterikuvan
HaahaaSiis oli kuva vain se toppi päällä mutta hipsterit puuttui :/
Dingo - Levoton tuhkimo - YouTubemulla levoton tuhkimo ja levoton tyttö
Onneksi huumoria ymmärrätHaahaa
:kiss:no samanmoinen taidat olla itsekkin :kiss:
Onneksi huumoria ymmärrät
Etköhän sie tiedä mikä tuossa on totta ja mikä ei
Sun huumori on välillä vähän vaikea havaita, mutta joka kerta kun havaitsen niin ymmärrän
totta vai taruaEtköhän sie tiedä mikä tuossa on totta ja mikä ei