lasketaanko tuo vaakaviiva plussaksi....Puuromarja siis eikös siinä ole joku viivanen? :heart: ja unelmavauvasta selvät kaksi viivaa, ONNEA! Voi miksei minullakin tuollaista? Testinä siis perhosen herkkä.
pitäisi tulla pystyviiva tuon testiviivan vasemmalle puolelle..puuromarja mitenpäin tuohon testiin pitäs tulla viiva? ku poikittainhan tuossa on ihan selvä mutta pitäskö olla pystyviiva?
Okei. En ole ikinä kuullutkaan tuon nimisestä testistä. Teehän uusi, niin arvioidaan. Mulla takana kaksi keskenmenoa, joten itse en vielä hypi riemusta, vaikka selvät kaksi viivaa sainkin.Puuromarja siis eikös siinä ole joku viivanen? :heart: ja unelmavauvasta selvät kaksi viivaa, ONNEA! Voi miksei minullakin tuollaista? Testinä siis perhosen herkkä.
Ethän heittänyt testiä roskiin, nyt kun testi on kuivunut niin katsoppas uudestaan....onko poikkiviiva hävinnyt? Ja onko tullut mitään viivaesiintymää toisinpäin? (peukutuksia)
sitä minäkin kovasti toivon! on niin monta negatestiä jo tehty että huh... jospa se huominen testi antaisi selkeämmän tuloksenPuuromarja jos se viiva on pompsahtanu vaan toisinpäin
vaakaviiva on haihtunut lähes kokonaan, just ja just se näkee mutta.... on sitten ilmaantunut pystyviiva, tositosi haalea.. laitan kohta kuvaaEthän heittänyt testiä roskiin, nyt kun testi on kuivunut niin katsoppas uudestaan....onko poikkiviiva hävinnyt? Ja onko tullut mitään viivaesiintymää toisinpäin? (peukutuksia)
Kyllä! mulle tuli pari pv sitten samanlainen, mut kuivuneena ei enää näkynyt mitään. En tiä sit mitä pitäs ajatellaOikeasti hymypallo? En enää näe itse yhtään mitään. Muuta kuin harmitusta.
Näin kävi mullekin Ja nyt sitä pystyviivaa yritän kasvatella sisälläni ja toivon että oikeassa paikassa pikkuinen kasvelis....vaakaviiva on haihtunut lähes kokonaan, just ja just se näkee mutta.... on sitten ilmaantunut pystyviiva, tositosi haalea.. laitan kohta kuvaa