Lastensuojeluilmoitus????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aattelin vaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aattelin vaa

Vieras
Naapurin lapsi oli yksin ulkona leikkimässä ja se on vasta 11v. Pitäskö tehä ilmoitus? Toinen naapuri ei ole koko kesänä ollut lasten kanssa tuossa pihalla leikkimässä, luulis, että olisi kesälomalla aikaa leikkiä lasten kanssa just tossa meiän pihalla. Teenkö ilmoituksen?
Toinen naapuri KÄSKEE 15v. hakee kaupasta maitoa jos on loppunut, siis eihän tollasen orjuuden keskellä saa olla lapsi. Teenkö ilmoituksen?

Yks naapuri polttaa ja savut saattavat mennä toisen naapurin ikkunan ohi, teenkö ilmoituksen, että heidän lapset saattavat altistua varalliselle aineella ja vanhemmat eivät suostu muuttamaan?

Naapurilla on vain 90m2 ja heitä asuu siinä kaksi aikuista ja yksi lapsi, mutta lapsella ei kuulemma ole erikseen leikkihuonetta ainostaan makkari. Teenkö ilmoituksen?

Voinko tehdä samantien joukkoilmoituksen vai pitääkö jokaisesta perheestä tehdä yksitellen ilmoitus?

Älä unohda sitä naapuruston mammaa, joka kaupungille lähtiessään tekee sen kardinaalivirheen, että kaataa vauvalle korvikkeen jo kotona suoraan pulloon ja säilyttää sitä matkalla siinä. Ja jos sillä ei ole vauvanruokapurkkia mukana kaupungilla, niin sit teet kaksi ilmoitusta!

Naapurin lapsi oli yksin ulkona leikkimässä ja se on vasta 11v. Pitäskö tehä ilmoitus? Toinen naapuri ei ole koko kesänä ollut lasten kanssa tuossa pihalla leikkimässä, luulis, että olisi kesälomalla aikaa leikkiä lasten kanssa just tossa meiän pihalla. Teenkö ilmoituksen?
Toinen naapuri KÄSKEE 15v. hakee kaupasta maitoa jos on loppunut, siis eihän tollasen orjuuden keskellä saa olla lapsi. Teenkö ilmoituksen?

Yks naapuri polttaa ja savut saattavat mennä toisen naapurin ikkunan ohi, teenkö ilmoituksen, että heidän lapset saattavat altistua varalliselle aineella ja vanhemmat eivät suostu muuttamaan?

Naapurilla on vain 90m2 ja heitä asuu siinä kaksi aikuista ja yksi lapsi, mutta lapsella ei kuulemma ole erikseen leikkihuonetta ainostaan makkari. Teenkö ilmoituksen?

Voinko tehdä samantien joukkoilmoituksen vai pitääkö jokaisesta perheestä tehdä yksitellen ilmoitus?

Ei saatana kun repesin :D Osuit niin ytimeen.

Totta kai teet lastensuojeluilmoituksen, mielellään kahteen kertaan ihan varmuuden vuoksi!

Mun mielestä joukkoilmoitus kuulostaa hienommalta. :rolleyes:

minä olen 15v tyttö ja mun isä pyys mut eka hakee sille kaupast kaljaa ja senjälkee se repi mut sen makuuhuoneesee ja otti mult vaatteet pois ja teki "sen" ... sit mutsi pyys hakee sille röökii ja sit seki teki saman ku isä... pitäskö syödä ne vai tehä ilmotus sossuu? (mul joku geenivirhe et on molemmat vehkeet ... ni oon siitäki saanu kuulla ainaki käyny muidenaa suihkus/saunas)

ahahahahah. voi sinua. toivottavasti omista lapsista tulee häirikköteinejä, sen jälkeen kun päästät heidät omasta kuplastasi. voi jööses. eikö lapsi saa olla omassa rauhassa. se on osa kehitystä.

[QUOTE="baobao";28406560]ahahahahah. voi sinua. toivottavasti omista lapsista tulee häirikköteinejä, sen jälkeen kun päästät heidät omasta kuplastasi. voi jööses. eikö lapsi saa olla omassa rauhassa. se on osa kehitystä.[/QUOTE]

Se on ihan tavallista näin vappuaaton jälkeen että sarkasmitutka on vähän epäkunnossa.

Yhteistyössä