T
"tiina"
Vieras
kävin just ruokakaupassa, johon meni n 200 e ja npi ruoat riittää ainakin viikoksi. maitoa, hedelmiä täytyy täydentää loppuviikosta. muksuille ostetaan vappupallot, mut ne saadaan ihan cittarista. Bensaan menee viikossa muutama kymppi, koska molemmat mennään pyörällä työmatkat.
tuleepa ankea vappu teidän lapsille.