Hyvältä näytti. Tuunailu on niin kivaaChef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa
Kas tässä...skroppaa tuon postauksen alaosaa, niin näet kuvan valmiista bodystä.
Hyvältä näytti. Tuunailu on niin kivaaChef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa
Kas tässä...skroppaa tuon postauksen alaosaa, niin näet kuvan valmiista bodystä.
?? Saako sen nepparin niilläkin jotenkin pois?Pihdit rakas, pihdit
Teräväpäisillä vain vetää pois.?? Saako sen nepparin niilläkin jotenkin pois?
Hmm...en tiedä kestääkö nuo korupihdit ihan niin kovaa käsittelyä...eikä meillä taida työkalupakissa olla teräväpäisiä.Teräväpäisillä vain vetää pois.
korupihdit ne on mullakinHmm...en tiedä kestääkö nuo korupihdit ihan niin kovaa käsittelyä...eikä meillä taida työkalupakissa olla teräväpäisiä.
Paree siis vaan opetella laittamaan ne oikeinpäin, jotta pysyy sormet ehjinä
Ai, no siinä tapauksessa. Hyvä tietää, koska hyvin todennäköisesti, vaikka kuinka sataan kertaan tarkistaisin, mä vielä tulen laittamaan noita väärinpäinkorupihdit ne on mullakin
Kyllä sitä välillä sattuu mullekkinAi, no siinä tapauksessa. Hyvä tietää, koska hyvin todennäköisesti, vaikka kuinka sataan kertaan tarkistaisin, mä vielä tulen laittamaan noita väärinpäin
Joo, mietinkin niin, että melko söpöltä näyttää, kun mahallaan noi päällä köllötteleeNuo housut on aivan yli-ihanat lapsen päällä Etenkin sitten kun lähtee mönkimään eteenpäin. Meillä 1v9kk:n ikäisellä kuopuksella on vielä noita yöhousuina.
Varsin LOHDUTTAVAAkyllä sitä välillä sattuu mullekkin
Nyt mulla on tilanne, että ottaa kaikki päähän ja siksi en ole pariin päivään tehnyt mitään...vaikka mulla on pää täynnä ideoita...on tää hankalaa.Varsin LOHDUTTAVAA
No höh sun päähänotoillesNyt mulla on tilanne, että ottaa kaikki päähän ja siksi en ole pariin päivään tehnyt mitään...vaikka mulla on pää täynnä ideoita...on tää hankalaa.
En kadota. Kyllä ne on tuolla papereissa kaikki. Eiköhän tää tästä vielä iloksi muutu.No höh sun päähänotoilles
Mutta älä kadota niitä ideoita...kun on parempi mieli, niin sitten toteuttelet niitä
No onpa hassua...jos sinne on yleisöryntäys, eikä palvelin kestäohutnokkanen ruuvvimeisseli, sillá saa pois ilman ettá tulee vaurioita paljoa
ei aukenu mulle sinun blogi ku lataa ja lataa.... niiiiisk
Tuollainen yleisöryntäys olisi kivaNo onpa hassua...jos sinne on yleisöryntäys, eikä palvelin kestä
Ei vaiskaan, tiedä sitten mikä on, mä pääsen sinne kyllä
Riippuu vähän siitä, että mikä sen ryntäyksen saa aikaan...jos joku on tehnyt aloituksen: "katsokaa miten paska, idiootti, tyhmä ja taitamaton tää bloggari on" niin ei se sitten ois kivaTuollainen yleisöryntäys olisi kiva
Joo..kokemusta on siitäRiippuu vähän siitä, että mikä sen ryntäyksen saa aikaan...jos joku on tehnyt aloituksen: "katsokaa miten paska, idiootti, tyhmä ja taitamaton tää bloggari on" niin ei se sitten ois kiva
Kun riittävästi ottaa kuuppaa, niin siitä saa lisää virtaa. Tulee semmoinen olo, että mähän TODELLAKIN teen tän loppuun- sie oot ihana!
Ja sisukas sissikin vielä! Mä oisin jo viskannut tekeleeni nurkkaan ja luovuttanut tältä päivältä, joten nostan sulle hattua *nostaa hattuaan*
Ihanan setin sait aikaiseksi :heart: - kyllä kelpaa tulokkaan keekoilla ja olla sydäntenvalloittajana . Mukavaa odotusta sinulle!
Jep...ei kiva.Joo..kokemusta on siitä