Jos nyt leikitään, että mä laitoin nepparin väärinpäin kiinni kankaaseen, niin millä mä saisin sen irti?

[QUOTE="vieras";28393577]Jep.. Siis punaista tälläkin kertaa. =)

Kauniit tuli. Kyllä sä hyvin osaat ommella.[/QUOTE]

Niin, punainen on kiva väri :)

Keltainenkin olis kyllä kelvannut, sillä siitä olisi tullut ihanan kirkas. Mutta ei löytynyt sopivaa sävyä. Punaista löytyi, joten sitä sitten ostin :)

Nuo housut on aivan yli-ihanat lapsen päällä :) Etenkin sitten kun lähtee mönkimään eteenpäin. Meillä 1v9kk:n ikäisellä kuopuksella on vielä noita yöhousuina.
Joo, mietinkin niin, että melko söpöltä näyttää, kun mahallaan noi päällä köllöttelee :D

Mun PITI laittaa polviinkin "paikat" tuosta raidallisesta kankaasta...mutta unohdin. Olisi ollut söpömpi selälläänkin maaten. Mutta ehkä tuo norsu riittää :)

:D - sie oot ihana!

Ja sisukas sissikin vielä! Mä oisin jo viskannut tekeleeni nurkkaan ja luovuttanut tältä päivältä, joten nostan sulle hattua *nostaa hattuaan*

Ihanan setin sait aikaiseksi :heart: - kyllä kelpaa tulokkaan keekoilla ja olla sydäntenvalloittajana :). Mukavaa odotusta sinulle!

:D - sie oot ihana!

Ja sisukas sissikin vielä! Mä oisin jo viskannut tekeleeni nurkkaan ja luovuttanut tältä päivältä, joten nostan sulle hattua *nostaa hattuaan*

Ihanan setin sait aikaiseksi :heart: - kyllä kelpaa tulokkaan keekoilla ja olla sydäntenvalloittajana :). Mukavaa odotusta sinulle!
Kun riittävästi ottaa kuuppaa, niin siitä saa lisää virtaa. Tulee semmoinen olo, että mähän TODELLAKIN teen tän loppuun :D

Kiitos :)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä