Raskaushormoonin määrä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViiruP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
62,5 oli minulla kun menin varmistamaan raskauden terveyskeskukseen..ja noi viittais että olin rv 4+0 paikkeilla..vaikka menkat oli myöhäs jo 3päivää..matalat oli siis arvot,mutta ihan terve poika syntyi =D

Lääkäri tänään sano mulle että tosi alhainen on tuo sinun arvo, pitäisi olla jo tuhansia. :O En tiedä huomasiko kattoo että nyt on rv6+4 ja ne kokeet on otettu kaks viikkoa sitten..? Sanoi että oot korkeintaan rv5, ja ultrassa näkyi sydämen syke. Ei kai sen vielä rv5 pitäis näkyä??

Mulla oli 4+2 hcg 433 ja viimeksi 4+0 yli 600. Kävin varhaisultrassa just ja yks syke löytyi! Käsittääkseni noi arvot vaihtelee kovasti ja meidän lapsettomuusklinikan lääkäri sanoikin, että heillä yli 50 tarkoittaa raskautta. Jospa on tapahtunut vain myöhäisempi kiinnittyminen?

Mulla oli joskus aikanaan rv 4+jotain 1000 ja risat ja sitä hämmästeltiin kovin

Oliko raskaus kuitenkin ns. normaali? Mua pelottaa että jos kyseessä rypäleraskaus. (Viimeksi HCG nousi hurjasti (ei kyllä heti alussa), arvo oli monta kymmentä tuhatta, mutta sikiötä ei löytynyt. Heittivät epäilyksi rypäleraskauden, mutta onneksi ei ollut)

Joanna78 Millä viikolla ultra tehtiin?

Mulla on ollut 4+ viikolla (noin 14 päivää alkionsiirrosta) arvot kerran 300, kerran 600, kerran 400 ja tässä nykyisessä raskaudessa yli 2000. Joka kerta kyydissä on ollut vain yksi, paitsi yhdestä kerrasta ei voida olla varmoja, meni kesken niin alussa. Ja tässä saattoi olla alkuun kaksi, mutta varmaksi ei voida sanoa.
Kaksi noista on mennyt kesken, yksi lapsi saatu syliin ja toinen syntymäisillään kohta.

4+6 8300...seuraava mittaus viikon päästä. Tänään ultrassa ei vielä näkynyt sikiökaikua, mutta ehkä pussin sisällä ruskuaispussi näkyi pienenä pisteenä. lääkäri oli sitä mieltä että huomenna saattais jo näkyä...mutta uusinta ultra viikon päästä

Yhteistyössä