Lue ja kommentoi ja anna vinkkejä:) mies asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulapalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ulapalla

Vieras
Tilanne siis se että eräs mies pyysi ulos,lupauduin ja meillä oli kivaa.Tavattiin toistekin ja mies puhui minusta melkoisen nätisti,en ole tottunut sellaiseen.Mies puhui suoraan mitä haluaa ym. Itselleni kaikki tuli yllätyksenä kun en miestä entuudestaan tuntenut joten olin hämilläni.No,vietettiin siis pari päivää yhdessä,juteltiin. Meni viikko,miehestä ei kuulunut joten rohkaisin mieleni ja laitoin tekstarin et jos vaikka ohimennen tavattais,miehelle ei sopinut kun olivat kipeinä.Asia ok,nyt on liikkeellä kaikkea. Sitten mies lähetti terkkuja erään ihmisen kautta minulle.Kiva:) Sitten nähtiin sattumalta ja juteltiin hetki,heitti vitsinä(?) jonkun seksiin liittyn heiton ja sitten jo hokikin et se oli vitsi ym.En ole tosikko vaan huumori uppoo mutta toi nyt jotenkin häiritsi. En sitten viitsinyt kysyä mitä tekee viikonloppuna kun tuli mieleen että oliko vaistoni sittenkin oikeassa ja se(kin) on vaan seksin perään ja minä kun luulin että olisi oikeesti kiinnostunut minusta eikä vain seksin toivossa. Lopuks tokas vielä et lapset menee viikonlopuks äidilleen mutta ei mitenkään ehdottanut et nähtäskö tai mitään.

Eli siis mitä tää mies nyt haluaa,oikeesti tapailla vai vaan seksiä (jota ei tule saamaan ainakaan minulta ellei olla parisuhteessa) vai ei kumpaakaan? Ja asiahan voisi selvitä sillä että kysyn suoraan mutta tuskin siihen saisin oikeaa ja rehellistä vastausta.

Kieltämättä kävi mielessä että kesäkissaksi ehkä yrittää jallittaa? sekin joskus koettu ja ei kiva tunne yhtään:( Ota tästä nyt selvää,en vaan haluaisi taas satuttaa itseäni. Olen herkkä muutenkin ja ehkä se näkyy naamasta ja näinollen ajattelee että tuossa on hyvä maalitaulu.

Ja homma menee tietenkin heti villiksi

5+girls_Abby+Winters_abbywinters_FFFFF_Natasja_pale_teen_4.jpg

window-washing-girls-for-abby-winters-003.jpg

5+girls_Abby+Winters_abbywinters_FFFFF_Natasja_pale_teen_3.jpg

Heitti varmaan jotain testatakseen reaktiotasi. Sanoit itsekin, että olit aika hämilläsi kaikesta. Ehkä mies haluaa selvittää, onko sinusta muuksikin kuin juttelukaveriksi.

[QUOTE="vieras";28380882]Heitti varmaan jotain testatakseen reaktiotasi. Sanoit itsekin, että olit aika hämilläsi kaikesta. Ehkä mies haluaa selvittää, onko sinusta muuksikin kuin juttelukaveriksi.[/QUOTE]

Lähinnä siis hämmennnyin sitä että tuntematon mies pyysi ulos en niinkään sitä heittoa joka oli tavallaan joku seksi heitto.Ei nyt ensimmäisenä tule mieleen hypätä sänkyyn ja oletin ettei mieskään sen takia minua ulos pyytänyt.Emme siis ole seksiä harrastaneet ja jos tässä menisi tapailuksi niin tuskin sittenkään sitä ensimmäisenä harrastettaisiin mikäli se on minusta kiinni.

[QUOTE="vieras";28380914]Mikä se seksiin liittyvä heitto oli? Hankala arvioida tapahtunutta, jos ei tiedetä mitään.[/QUOTE]

No siis jotakin tyyliin et vois tulla harrastaa sitä jos asuttas samalla paikkakunnalla muttta se käytti eri sanoja ja siksihän se olikin niin häiritsevää.Kuitenkin sitten sano et vitsi vitsi.Ihan varmaan joo...Voi vittu ,miten mun kohdalle aina sattuu tälläset tapaukset.Ja siksi nyt epäilen tätä kuviota kun olen ennenkin joutunut höynäytetyksi.Mutta entäs jos ei höynäytäkään mua ja oliskin tosissaan niin sitten itse sössin koko jutun.

[QUOTE="vieras";28380958]kannattas varmaan sanoa sille miehelle ihan suoraan että se tuntu susta oudolta[/QUOTE]

Kyllä sekin tuntuisi oudolta,sano sille että se heitto häiritsi mua. Ja mies siis tietää että mulla on huonoja kokemuksia aiemmin,ei nyt siis kaikkea mutta pintaraapaistuna kerrottuna. ja kun en tosiaan ole mikään tiukkis ja huumoritajuton,olen itsekin kaksimielinen ja tuhma jutuissani mutta toi nyt vaan jotenkin häiritsee kauheesti kun ajattelin että mies tosiaan olis kiinnostunut muutenkin kun itse teki aloitteen.

No siis jotakin tyyliin et vois tulla harrastaa sitä jos asuttas samalla paikkakunnalla muttta se käytti eri sanoja ja siksihän se olikin niin häiritsevää.Kuitenkin sitten sano et vitsi vitsi.Ihan varmaan joo...Voi vittu ,miten mun kohdalle aina sattuu tälläset tapaukset.Ja siksi nyt epäilen tätä kuviota kun olen ennenkin joutunut höynäytetyksi.Mutta entäs jos ei höynäytäkään mua ja oliskin tosissaan niin sitten itse sössin koko jutun.

Kyllä tuossa mies tunnusteli, että pääsisikö panolle jo piankin!

[QUOTE="vieras";28381005]Kyllä tuossa mies tunnusteli, että pääsisikö panolle jo piankin![/QUOTE]

:(
Näin ollen taidan sitten unohtaa koko miehen,mielelläni oisin tavannut sitä ja katsonut tulisko meistä jotakin mutta päätin jo silloin kun sustuin ulos että seksiä en anna silloin ja jos juttu etenee niin en sittenkään kuin vasta sitten kun homma on tosiaan vakavaa.

Näin ollen taidan sitten unohtaa koko miehen,mielelläni oisin tavannut sitä ja katsonut tulisko meistä jotakin mutta päätin jo silloin kun sustuin ulos että seksiä en anna silloin ja jos juttu etenee niin en sittenkään kuin vasta sitten kun homma on tosiaan vakavaa.

no miten sä luulet saavasi mitään vakavaa kenenkään miehen kanssa jos et edes halua seksiä? hyvin harvassa kyllä sellaiset miehet jotka seksittömään suhteeseen lähtis

[QUOTE="vieras";28381034]no miten sä luulet saavasi mitään vakavaa kenenkään miehen kanssa jos et edes halua seksiä? hyvin harvassa kyllä sellaiset miehet jotka seksittömään suhteeseen lähtis[/QUOTE]

Haluan tietysti seksiä mutta en tunne miestä vielä niin hyvin että olisin valmis siihen ja ollan vasta tavattu 2kertaa sekä sitten tuo ohimennen hetki joka sai minut nyt miettimään. todennäköisesti siinä kävisi niin että seksiä kun olisi niin mies jättäisi siihen paikkaan kun on saanut mitä halunnut. Ja tiedän mistä puhun koska olen tälläisen miehen leikkikaluksi joskus joutunut joka lupaili kaikkea ja suhteestakin puhui ja kun sai seksiä niin sen jälkeen jätti kuin nallin kalliolle.

Ei *elvetti, mitä jaanaamista. Joo, kannattaa tosiaan unohtaa tuo mies ja kaikki muutkin miehet siihen asti, kunnes kasvat aikuiseksi.

[QUOTE="vieras";28381043]Joskus mies saattaa heittää jotain outoa juttua/ huumoria kun on hermostunut tai ujo[/QUOTE]

No itsekin kyllä alkuun sain kuvan että olisi hieman ehkä ujo tai jotain kun ekan kerran tavattiin mutta saatan olla väärässäkin. Ei se kyllä hermostuneelta vaikuttanut kun ton jutun päästi suustansa.

Ja tiedän mistä puhun koska olen tälläisen miehen leikkikaluksi joskus joutunut joka lupaili kaikkea ja suhteestakin puhui ja kun sai seksiä niin sen jälkeen jätti kuin nallin kalliolle.

Lupaili kaikkea... haloo! Saithan sinäkin siltä mieheltä seksiä. Täällä palstallakin kuule mammat toitottavat suu vaahdossa, miten naiset ovat nykyään niin emansipoituneita, että tuollaiset panokaveruudet ovat jo enemmänkin sääntö kuin poikkeus.

Lupaili kaikkea... haloo! Saithan sinäkin siltä mieheltä seksiä. Täällä palstallakin kuule mammat toitottavat suu vaahdossa, miten naiset ovat nykyään niin emansipoituneita, että tuollaiset panokaveruudet ovat jo enemmänkin sääntö kuin poikkeus.

Sain seksiä mutten suhdetta vaikka olisin halunnut,mies taas tiesi alusta alkaen että haluaa vaan seksiä ja sen varmistaakseen lupaili suhdetta ym. Mutta nyt on kyse eri miehestä.

Uusimmat

Yhteistyössä