U
ulapalla
Vieras
Tilanne siis se että eräs mies pyysi ulos,lupauduin ja meillä oli kivaa.Tavattiin toistekin ja mies puhui minusta melkoisen nätisti,en ole tottunut sellaiseen.Mies puhui suoraan mitä haluaa ym. Itselleni kaikki tuli yllätyksenä kun en miestä entuudestaan tuntenut joten olin hämilläni.No,vietettiin siis pari päivää yhdessä,juteltiin. Meni viikko,miehestä ei kuulunut joten rohkaisin mieleni ja laitoin tekstarin et jos vaikka ohimennen tavattais,miehelle ei sopinut kun olivat kipeinä.Asia ok,nyt on liikkeellä kaikkea. Sitten mies lähetti terkkuja erään ihmisen kautta minulle.Kiva
Sitten nähtiin sattumalta ja juteltiin hetki,heitti vitsinä(?) jonkun seksiin liittyn heiton ja sitten jo hokikin et se oli vitsi ym.En ole tosikko vaan huumori uppoo mutta toi nyt jotenkin häiritsi. En sitten viitsinyt kysyä mitä tekee viikonloppuna kun tuli mieleen että oliko vaistoni sittenkin oikeassa ja se(kin) on vaan seksin perään ja minä kun luulin että olisi oikeesti kiinnostunut minusta eikä vain seksin toivossa. Lopuks tokas vielä et lapset menee viikonlopuks äidilleen mutta ei mitenkään ehdottanut et nähtäskö tai mitään.
Eli siis mitä tää mies nyt haluaa,oikeesti tapailla vai vaan seksiä (jota ei tule saamaan ainakaan minulta ellei olla parisuhteessa) vai ei kumpaakaan? Ja asiahan voisi selvitä sillä että kysyn suoraan mutta tuskin siihen saisin oikeaa ja rehellistä vastausta.
Eli siis mitä tää mies nyt haluaa,oikeesti tapailla vai vaan seksiä (jota ei tule saamaan ainakaan minulta ellei olla parisuhteessa) vai ei kumpaakaan? Ja asiahan voisi selvitä sillä että kysyn suoraan mutta tuskin siihen saisin oikeaa ja rehellistä vastausta.