Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla vissiin olleet helpot vauvat, kun olen saanut tehdyksi vaikka mitä proggiksia siinä samalla? Mulla ollut periaatteena se, että kunhan vauvan perustarpeet on tyydytetty niin ei hänellä ole syytä olla harmissaan mistään ja voimme ihan hyvin vaan olla vierekkäin - minä tehden omia juttujani.
No on ollut sitten helppoja vauvoja joo. Ei todellakaan ole kaikilla tuollaista. Joillakin on ja kiva niin, mutta kannattaa muistaa että kaikkien vauvat ei oo samaa mieltä kuin sinä että sitä vain köllötellään vierekkäin tehden omia juttuja.
Yhdessä vaiheessa ihmettelin miksi vauvaa aina alkaa kitisemään
Kolmen jälkeen, kunnes tajusin tuon että hänhän haluaa silloin nukkua
Eikä kitise turhasta. Voi olla myös että et vielä täysin tunne vauvaasi ja tiedä kaikkia hänen tapojaan?
Alussa n. Eka kuukausi meidänkin vauva oli vaan sylissä ei viihtynyt muualla. Totutin sitterit yms pikkuhiljaa. Kokeileppa sitteri telkan eteen siksi aikaa kun teet ruokaa! Tiedän että moni on sitä mieltä että tv ei ole lastenhoitaja mutta jos muu ei auta kokeile tätä. Monella toiminut.
Tuo asenne taitaa olla yksi suuri syy siihen, miten juuri esikoiset ovat niin mahdottoman vaikeita. Kaikki kun on heidän kohdallaan vaarallista tai tuhoisaa tai muuten vain kiellettyä ja merkki huonosta vanhemmuudesta.
Itse uskon, että syömään ehtiminen on myös priorisointikysymys. Nykyään minä syön paremmin kuin esikoisen aikana, kun on vauvan lisäksi myös taapero ruokittavana.
turha puhuakaan opettamisesta tuollasen pikkunyytin kanssa jolla ei oo hajuakaan muusta kun vaistojen varassa olemisesta ja elämisestä. Vai miten sä "opeta" lasta joka jo laitoksella valvoo ja itkee ja valvoo ja itkee ja missään muualla se ei oo hiljaa kun sylissä. Paatko vaan itkemään avuttoman joka ei edes ymmärrä olevansa erillinen äidistä.