en kärsi, ei niitä juuri missään näy. mutta niistä tupakantumpeista kyllä kärsii ja ihan ympäri vuoden, niillä kun on sotkettu ihan kaikki paikat.
Niinpä. Kyllä ihmiset sotkee monet kerrat enemmän kuin koirat tai muut eläimet (esim. harakat ja varikset jotka repii roskat roskiksista)Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28362191:en kärsi, ei niitä juuri missään näy. mutta niistä tupakantumpeista kyllä kärsii ja ihan ympäri vuoden, niillä kun on sotkettu ihan kaikki paikat.
EI se ole vakio. Se on ihan helvetisti isompi se määrä nykyisin kun koiria on SUomessa jotain 650 000. En mäkään ole tästä asiasta kauheesti jaksanut valittaa ylipäätään, mutta on se silti jonkinmoinen ongelma.Paskan määrä on vakio. Sitä on jokaisena vuodenaikana täsmälleen yhtä paljon, keväällä se vaan hetkeksi korostuu kunnes katoaa kuukaudessa pois.
Tämä ei toki oikeuta olemaan keräämättä kakkoja pois. Mutta eipä ne mua häiritse...
Minä olen myös sitä mieltä, että roskaa ei todellakaan ole kadunvarsilla samassa mittakaavassa. Tupakantumppejakin on minusta vähemmän nykyään missään kuin mitä on koirankakkaa. Todella ärsyttävää.Ja kyllä todellakin kärsii Lumen sulaminen toi tosi ongelman kun sitä paskaa on KAIKKIALLA. Jalkakäytävät täynnä. Mihinkään voi astua ilman että paskaa vastassa. Roskaakaan ei oo yhtään siinä mittakaavassa.
Joo, eipä. Ainakin täällä keskustan kadut siivotaan JOKA AAMU, koska ihmiset roskaa niin paljon vaikka roskiksia on joka kulmalla.Minä olen myös sitä mieltä, että roskaa ei todellakaan ole kadunvarsilla samassa mittakaavassa. Tupakantumppejakin on minusta vähemmän nykyään missään kuin mitä on koirankakkaa. Todella ärsyttävää.
Joo, eikä ole rinnastettavissa senkään puolesta että paska maatuu aika nopeasti (vaikka täällä kovin koitetaan muuta väittää), karkkipaperi ei.Alkuperäinen kirjoittaja maatuu:Tuota, uloste ei ole rinnastettavissa roskiin: