Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä taas aloittelen tällä vanhalla CD-tornista. Leikkelin vanhoista Ankoista palasia ja liimailin niitä tornin sivuille ja lopuksi laitoin lakkaa kolme kerrosta. CD-torni päätyi vanhemman pojan hyllyksi katon rajaan.
![]()
![]()
Tämän idean ehkä vielä varastan. On nimittäin likallakin ns. tyhjää seinätilaa parven luona, eikä mitään paikkaa, jonne laittaa herätyskello, kirja tms.
Ohjeet ruusuihin, kiitos![]()
Liimapyssy on kyllä salainen ase. Kannattaa hankkia sellainen
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28349658:[video=youtube;7ZkXi0WtYc8]http://www.youtube.com/watch?v=7ZkXi0WtYc8[/video]
Hurraa YouTubelle taas kerran.Silkkinauha on tosi liukasta. Mulla oli näppärä pieni liimapyssy, jolla laittelin kuumaliimaa tyveen lähestulkoon joka terälehden vääntämisen jälkeen.
Mä en ole kovinkaan hyvä ko. laitetta käyttämään...aina pienen liimapisaran jälkeen mulle tulee semmoinen piiiiiiiitkä, hiuksen ohut liimavana, joka sotkee koko työn![]()

Tämän idean ehkä vielä varastan. On nimittäin likallakin ns. tyhjää seinätilaa parven luona, eikä mitään paikkaa, jonne laittaa herätyskello, kirja tms.
Täällä on monia palstalaisia jotka tuunailee vanhoja uudeksi. Olisi kiva nähdä näitä töitä, oli ne sitten puutöitä, muita sisustusjuttuja, vaatteita...mitä nyt ikinä olettekin keksineet ja tuunailleet![]()