Tuunausketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nämä on täällä jo noin tuhanteen kertaan nähty, mutta jospa sitten vielä kerran?

Prinsessalinna-kerrossänky

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa: Chef tuunaa Iltalehden nettisivuilla

Korunaulakko

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa: Ihana itsetehty korunaulakko

Puutarhapenkki ja peili

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa: Vihdoinkin valmista!

Parvisänky

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa: Parvisängyn tuunausta

Keittiön "työtasolaajennusta" tee-se-itse-menetelmällä, olohuoneen arkkupöytä ja vaatehuoneen uudistus laatikoiden avulla

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa: The Koti

Eipä mulle nyt muuta tule näin äkkiseltään mieleen. Kesää odotellessa, muutama projekti odottaa aloitustaan, kunhan saadaan aurinko taivaalle ja lämpöä ilmaan :)

Mä taas aloittelen tällä vanhalla CD-tornista. Leikkelin vanhoista Ankoista palasia ja liimailin niitä tornin sivuille ja lopuksi laitoin lakkaa kolme kerrosta. CD-torni päätyi vanhemman pojan hyllyksi katon rajaan.

DSC_0061.JPG

hihihih.jpg

Mä taas aloittelen tällä vanhalla CD-tornista. Leikkelin vanhoista Ankoista palasia ja liimailin niitä tornin sivuille ja lopuksi laitoin lakkaa kolme kerrosta. CD-torni päätyi vanhemman pojan hyllyksi katon rajaan.

DSC_0061.JPG

hihihih.jpg

Tämän idean ehkä vielä varastan. On nimittäin likallakin ns. tyhjää seinätilaa parven luona, eikä mitään paikkaa, jonne laittaa herätyskello, kirja tms.

Tämän idean ehkä vielä varastan. On nimittäin likallakin ns. tyhjää seinätilaa parven luona, eikä mitään paikkaa, jonne laittaa herätyskello, kirja tms.

Poika itse alkoi puhua siitä samasta asiasta kun tarvitsee laskutilaa kirjoille ja herätyskellolle yms. tärkeälle. On toiminut hyvin. Saa tärkeimmät levyt sinne ja vaikka ja mitä :) Poika on tyytyväinen.

• Tykkää
Reactions: chef

Ruusus-näytelmän asu. Kirpparilta löytyi yksinkertainen sininen mekko, joka sitten tuunattiin silkkinauhasta väännetyillä ruusuilla ym. Mekossa oli tyllialushamekin valmiina, helpolla pääsi. :D

Piti vaan opetella tekemään ruusuja...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: chef ja BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28349614:

Ruusus-näytelmän asu. Kirpparilta löytyi yksinkertainen sininen mekko, joka sitten tuunattiin silkkinauhasta väännetyillä ruusuilla ym. Mekossa oli tyllialushamekin valmiina, helpolla pääsi. :D

Ohjeet ruusuihin, kiitos :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28349658:
[video=youtube;7ZkXi0WtYc8]http://www.youtube.com/watch?v=7ZkXi0WtYc8[/video]

Hurraa YouTubelle taas kerran. :D Silkkinauha on tosi liukasta. Mulla oli näppärä pieni liimapyssy, jolla laittelin kuumaliimaa tyveen lähestulkoon joka terälehden vääntämisen jälkeen.

Mä en ole kovinkaan hyvä ko. laitetta käyttämään...aina pienen liimapisaran jälkeen mulle tulee semmoinen piiiiiiiitkä, hiuksen ohut liimavana, joka sotkee koko työn :laugh:

Mä en ole kovinkaan hyvä ko. laitetta käyttämään...aina pienen liimapisaran jälkeen mulle tulee semmoinen piiiiiiiitkä, hiuksen ohut liimavana, joka sotkee koko työn :laugh:

Kannattaa hommata sellainen pyssy missä on sellainen tosi ohut pillimäinen kärki, sillä saa tehtyä tarkkaan. :) Tuli mullekin kyllä niitä vanoja, mutta ne sai "kuorittua" pois, eivät tarttuneet niin pahasti.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: chef

Esiintymisasuihin sopivia koruja on aika helppo tuunailla jos omistaa parit hyvät pienet pihdit.

Remprantti tykkää istua vanhassa kiikussa. Ostin sen rojuliikkeestä semmoisena, että siitä oli melkein kokonaan hiottu pois vanhat maalit, se on ollut joskus punainen. Hioin loppuun, petsasin ja lakkasin moneen kertaan. Ensimmäinen huonekalu mikä on tähän taloon tuotu. :D
( "Spartaaaaaaahhhhhhh!!!")

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="vieras";28351986]Niiiin! Mutta etkös tehnytkin tämän ketjun siksi että saat taas esitellä niitä kamalia OMIA tuunauksia?[/QUOTE]

Entäs sitten? Ei kai se huono asia ole? Mäkin aloitin juuri muutama päivä sitten tällaisen ketjun:

http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...in-hyva-kuten-mina-tanaan-kuvia-ompeluksesta/

Minä, minä, minä. Ja minä. MINÄ.

Jos ihminen on iloinen jostakin saavutuksestaan (on se sitten painonpudotus, tuunaus, ompelu tai mikä tahansa) niin kai sen saa jakaa?

Profiilissani on albumi Keittiön tuunaus, jossa näkyy meidän keittiön muutos. Tässä pari kuvaa pappani tekemästä puusohvasta, jonka uudistin 3-4 vuotta sitten. En löytänyt kuvaa alkutilanteesta, en muista otinko sitä edes, mutta pappa oli maalannut sohvan vuosikymmeniä sitten keltaiseksi. Sen maalin alta löytyi vielä ihan hento vaaleanpunainen maali, sekä ensimmäinen väri, joka oli ollut ruskeanpunertava.
Tässä sohva maalinpoiston jälkeen:
12102653.jpg

Ja tässä nykyasussaan:
12102654.jpg

Yhteistyössä