Ärsyttääkö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
teitä muita palstalaisia se ku ne jotka tänne kirjottelee,ni joillaki on hirveästi kirjoitusvirheitä.Minusta ainakin joskus on hirveän vaikea lukea mitä ne asiallansa tarkoittaa.

kiva tuntea ylemmyyttä, kun osaa kirjoittaa ja itsekin teen tahallisesti virheitä kun haluan vaan kirjoittaa nopeasti. Tiedän esim että virke aloitetaan isolla kirjaimella mutta se vie aikaa enkä useinkaan jaksa tai viitsi vaivautua. että näin.

Mulla ainakin on kai jo joku lukikirjotus härö.
Kirjoitin aikaisemmin että lentkoneista. Sitten oikaisin sen että lentokokoneista. Ja molempia tekstejä on jo keretty lainata joten kaikki näkee sen että ei lähde nyt niin ei lähde :D

Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Kirjoitin aikaisemmin että lentkoneista. Sitten oikaisin sen että lentokokoneista. Ja molempia tekstejä on jo keretty lainata joten kaikki näkee sen että ei lähde nyt niin ei lähde :D

No ehkä maailmasi ei tähän kaadu :)

Alkuperäinen kirjoittaja 6 x laudatur:
joo, huomaa et joukossa paljon koulussa huonosti menestyneitä joukossa

:laugh: Kyllä, tämänhän se kertoo..

Miusta se on ihan inhimillistä että jossain keskustelupalstalla saattaa tulla kirjoitushäröjä..vähän yhdelle jos toisellekin..Minua ei haittaa, koska mitä luultavimmin syyllistyn häröilyyn itekkin. :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:

No ehkä maailmasi ei tähän kaadu :)

Ei kakakaaduukkaan. Kekekkeikahtaa vaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja 6 x laudatur:
joo, huomaa et joukossa paljon koulussa huonosti menestyneitä joukossa

hahhah. Mulla vaan 4 laudaturia ylioppilastodistuksessa, mutta en kyllä erota menestyneitä menestymättömistä. ja sitäkin kuule joku voi määrittää muulla kuin rahan määrällä.

Yhteistyössä