Mies painostaa aborttiin, uhkailee, kiristää... :,(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onneton odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä höpöjä. Ei saisi "vaatia" mieheltä mitään. LAPSEN oikeudesta elämään ja myös elatukseen on kyse. Jos mies siittää lapsen niin ruokot kuuluu maksaa. Eihän siinä äitiä elätetä niin kuin jossain Amerikoissa missä exätkin saa elatusmaksuja(?). Ihan sama koskee sekä miehiä että naisia, jos housut pudottaa ja antaa palaa niin mahdollisuus raskautua on. Vain moraalittomat ja luuserit yrittää laistaa vastuustaan. Ja kaikenlisäksi, jos antaa mahdollisuuden niin voi saada elämäänsä ihanan lapsen.

Mulla on kokemusta sekoavasta miehestä.
Sain tappouhkauksia ja muita koko odotuksen ajan. Niin paljon, että sain asuinkunnaltani ja uudelta asuinkunnalta muuttoapua paikkakunnalta toiselle oman ja vauvan turvaamiseksi. Saatiin vähän välimatkaa.
Mun neuvo sulle on, että jos toi meno jatkuu, niin älä tunnustuta isyyttä. Sä et halua tuollaista sekopäätä sun elämääs sotkemaan.
Mä jätin isyyden tunnustuttamatta ja olen enemmän kuin tyytyväinen tilanteeseen. Ja ennen kuin joku huutelee epäreiluudesta maksattaa elatusmaksut muilla, niin mä tein hormonihuuruissani päätöksen, että pitäkää paskat tunkkinne, ja ilmoitin, etten halua sitä meille maksettavan.

Niin, tietty jos mies on ihan sekopää ja ITSE niin haluaa niin voi jättää isyyden hakematta. Mutta moraalisesti on täysin oikein että mies maksaa elatusmaksut lapsesta jonka on alulle pannut, oli sitten vahinko tai ei ja huolimatta siitä vastustaako kuinka paljon. Lapselle oma alkuperä ja sen tunnustaminen ja tietäminen voi olla yllättävän tärkeää.

No alkoihan se taas se kirjoittelu :( Nyt ihan ystävälliseen sävyyn tarjoaa tukeaan itse toimenpiteeseen. En taida vastata tuohon mitään. Hankin uuden liittymän ensi tilassa...

Mun mielestä on perustavaa laatua väärin se että pelkästään nainen saisi päättää tulevan lapsen kohtalosta. Miehen kin elämä siinä menee uusiksi, halus tai ei! Miettikääpä vastaava tilanne toisinpäin, mies haluais lapsen ja pakottaisi naisen synnyttämään. Johan ois palstan muijilla asiaa...

Mies joutuu maksamaan ne elarit, ottamaan lasta joka toinen v.loppu halus tai ei, siihenhän se menee tai olet ikäsi pikkupaikkakunnalla paskiainen. Ei siinä auta selittää että oli meil ehkäisy, en lapsia halunnut!

Ja huvittavinta tässä TAAS on se että ap lapsen haluaa ja mystisesti hänellä on se ehkäisy sit pettänyt... huh huh. Sopivasti ollut just eroki tekeillä.

Tää on se syy miks naisia pidetään idiootteina :D

No alkoihan se taas se kirjoittelu :( Nyt ihan ystävälliseen sävyyn tarjoaa tukeaan itse toimenpiteeseen. En taida vastata tuohon mitään. Hankin uuden liittymän ensi tilassa...

Joo, älä vastaa mitään. Minusta on naurettavaa(tosin huono ilmaisu tässä tilanteessa) tyyli: "Kyllä mä tuen sua abortissa ja sinne menemisessä yms", paskanmarjat mitä sanahelinää, yrittää vaan toisella taktiikalla saada tahtonsa läpi kun kova linja ei tuota tulosta.

Mun mielestä on perustavaa laatua väärin se että pelkästään nainen saisi päättää tulevan lapsen kohtalosta. Miehen kin elämä siinä menee uusiksi, halus tai ei! Miettikääpä vastaava tilanne toisinpäin, mies haluais lapsen ja pakottaisi naisen synnyttämään. Johan ois palstan muijilla asiaa...

Mies joutuu maksamaan ne elarit, ottamaan lasta joka toinen v.loppu halus tai ei, siihenhän se menee tai olet ikäsi pikkupaikkakunnalla paskiainen. Ei siinä auta selittää että oli meil ehkäisy, en lapsia halunnut!

Ja huvittavinta tässä TAAS on se että ap lapsen haluaa ja mystisesti hänellä on se ehkäisy sit pettänyt... huh huh. Sopivasti ollut just eroki tekeillä.

No, kompromissia on tässä tilanteessa mahdotonta tehdä. Lapsi voi olla joko elossa tai kuollut ja toisen sana painaa väistämättä enemmän. Minusta on täysin loogista, että lapsen kantajan sana painaa.
Mitä elatusmaksuihin ja tapaamisiin tulee, elatusvelvollista en miehestä ole tekemässä ja alkaa näyttää siltä, että jos käytös tällaisena jatkuu, isyyttä ei tunnusteta.

Ero ei muuten ollut tekeillä, se on tullut raskauden ilmitulon myötä pari viikkoa sitten. Ja ehkäisynä oli ehkäisyrengas, täysin ohjeiden mukaan käytettynä.

Mä oon aina ollut sitä mieltä että tällä palstalla on harvinaisen huono teho ehkäisykeinoilla..
Ymmärrän miehen asenteen siinä tapauksessa että raskaus on saanut alkunsa niin nainen väittää huolehtivansa ehkäisystä eikä sitä tee.
Aborttia ei silti pidä tehdä vain toisen painostuksesta.
Itse valehtelin miehelle ja hankkiuduin raskaaksi. Ja tunnustin kaiken miehelle kun tulin raskaaksi. Emme ole enää yhdessä enkä vaadi elatusta häneltä enkä Kelalta. Yksin lapsen halusin joten yksin hänet myös kasvatan ja elätän. Isänsä tapaa toki lasta ja lapsi tietää että on isä vaikka koskaan ei ole tätä tunnustanut. Enkä sitä vaadi. Saa joskus sen tehdä jos haluaa.

Onnea ap:lle odotukseen!

.

Kyllä se vaan niin on, että nainen päättää omasta kehostaan ja mies päättäköön siitä sitten, haluaako vastuunsa kantaa. Kyllähän miehelläkin asiassa on oikeuksia samoi kuin naisella, nimittäin jos nainen päättää lapsen pitää, niin mies voi vastaavasti päättää, ettei halua lastaan nähdä. Elatusmaksut toki ovat miehen velvollisuus, joka selittyy luonnollisestk sillä, että jos seksiä harrastaa, ottaa mies vastuun siitä, että elättää jälkeläistään...ei seksiä ilman vastuuta...ja naisella se vastuu puolestaan on lapsen kasvatus aikuisikään asti.
Kyllä se laki ja moraali tavallaan on kummankin puolella ja puoltaa enemmän isää, kuin äitiä....ymmärrettävää, koska isällä valtaa ei ole päättää syntyykö lapsi vai ei.

Yhteistyössä