A
"aloittaja"
Vieras
Siis samana päivänä on laitettu iltavuoro kun minulla loppuu yövuoro, kaikki ymmärsi ihan oikein. Minäpäs kysyn pomolta asiaa...
Olisipa virhe, mutten usko... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
se 8 tunnnin lepo riitää, eikä missän sanota etei vuoro saisi alkaasaman päivän aikana kuin edellinne. ITsekin pai kerta tehnyt niin että vuoro loppunut klo 01 yöllä ja klo 8 jo olis piti olla töissä, muten mitään mutta matkoihin meni noin tunti/ suunta.
Ei riitä, lain mukaan pitää olla vähintään 9 tuntia vuorojen välissä.
Työvuorojen välinen aika on määritelty alan tessissä (ei työaikalaissa )
Joten aloittajan kannattaa tarkistaa mitä se oma tes kertoo![]()
Joo mutta TES:llä ei voi huonontaa työaikalaissa määritettyjä asioita, ainoastaan parantaa. Työaikalaki sanoo että 7 tuntia vähintään lepoa mutta siihen tarvitaan silloin työntekijän suostumus (jota tässä tapauksessa tuskin on jos ap ihmettelee onko mahdollista), normaali lepoaika on sen 9 tuntia.
Olen henk.koht avustaja. Aloitin hetki sitten. Olen aivan ymmälläni! Katselin työvuoroja ja huomasin että yövuoron (21-06) jälkeen minulle on laitettu seuraavaksi päiväksi iltavuoro (14-21) elisiis enpä ehi juuri nukkua kun taas mennään töihin. Sairastako? Ajattele tulet yövuoron jälkeen kotiin aamu klo 7 ja laitat nukkumaan, jos heti edes unta saat, sitten heräät jo klo 13 että ehdit töihin klo 14. Miten voisin siis mitä teen?!