Yön jälkeen iltavuoroon? Ei voi olla!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eieieieieiiiii.....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä;28345251:
Kyllä ne noin 5 tunnin unet riittää, pahempi olis jos oli heti perään aamuvuoro. ei kerkeis nukkumaan yhtään...

Minulle ei ainakaan riittäisi viiden tunnin unet. Seitsemän tunnin unillakin olen aivan zombiena töissä. Tarvitsen 9 tunnin yöunet, jotta olen töysin toimintakykyinen.

Ei kukaan kuole, jos joskus joutuu nukkumaan vain 5h yössä. Kyllä meillä ravintola-alalla on ihan tavallisia yö + iltavuoro -kombot. Ja monesti viikossa. Luoja kuka teitäkin palkkaa, kun ootte tommosia hienoperseitä? :D Opiskelkaapa vaikka sellaiset duunit, jossa voitte valita itse työaikanne ja nukkua 9h yöunia.

Itse teen työkseni 3-vuorolistoja ja vielä koskaan en tuollaisia listoja tehnyt. Meidän tes tosin sanoo, että vuorokaudessa voi työskennellä 10 tuntia. Ei olisi edes mahdollista suunnitella vastaavia vuoroja. Meillä on aina yövuoron jälkeen nukkuma päivä ja 1-2 vapaata. Itse juttelisin työnantajalle ja ehdottaisin ergonomisia työvuoroja jatkossa.

[QUOTE="hoh";30839435]Ei kukaan kuole, jos joskus joutuu nukkumaan vain 5h yössä. Kyllä meillä ravintola-alalla on ihan tavallisia yö + iltavuoro -kombot. Ja monesti viikossa. Luoja kuka teitäkin palkkaa, kun ootte tommosia hienoperseitä? :D Opiskelkaapa vaikka sellaiset duunit, jossa voitte valita itse työaikanne ja nukkua 9h yöunia.[/QUOTE]

Todellakin opiskelen.

Yhteistyössä