E
Ei juma*****...
Vieras
Jotenkin tuntuu että aloittajalla saattaisi olla elämässään muitakin ongelmia kuin vain pankin vaihtamiseen liittyviä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kovin hyvää kuvaa anna sinusta tuo muiden haukkuminen.
Kaikki eivät asu sen työpaikan vieressä vaan niihin matkoihinkin menee aikaa. Mikä siinä on nyt niin vaikea ymmärtää. Minulla menee siis päivästä 10 tuntia, minusta se on aika lailla jo "aamusta iltaan".
S-Pankkiakin olen miettinyt, vaikea päättää mihin pankkiin sen tilin ottaisi.
Niin on rikos myös se, että työntekijä tekee suunnilleen ympärivuorokautisia työpäiviä, miehellesi tiedoksi.
Jatkan vielä, olen ollut jo pidempään huolissani siitä, kun Bonaire on kirjoittanut, että miehellään on useampi työpaikka ja mies tuntuu Bonairen kirjoitusten perusteella olevan melkein koko ajan töissä, lyhyet yöunet jne.
Käsittääkseni työntekijällä tulee olla tietyn pituiset työpäivät, lepoaika jne. Ettei voi "koko ajan" olla töissä. Bonairen kirjoituksista olen jo pidempään ollut huolissaan hänen miehensä työajoista, se ei tosin ole mielestäni sen miehen vika, vaan työnantajan ahneutta ja työnantajan syy.
mulla kävi samanlailla danskebankin kanssa sunnuntaina, tein pizzatilausta ja maksua ladatessa danskebank ilmoitti virheestä ja pizzerian sivuilla luki ettei tilaus onnistunut. rahat meni eka varaukseen ja eilen ne lähti tililtä kokonaan. soittelin sinne joka hoitaa noita pizzerian verkkomaksuja ja palauttavat sieltä rahat ilmeisestiö..
Minulla ei ole mitään 7 tunnin päivää vaan 8 tunnin päivä. Kyllä minä lasken sen matkan myös työhön kuluvaan aikaan, minulle kuluva aika on siitä, kun lähden kotoa aamulla. En voi suunnitella muita menoja sen matkan ajalle ja vaikka kävisinkin jossain siinä välissä, niin se matkan kesto on kuitenkin sama eli minun kohdallani siis vuorokaudesta menee noin 10 tuntia tähän.
Verotoimistossa en ole koskaan käynyt ja vaikea kuvitella, että tulisin sellaiseen paikkaan menemään, verotoimiston asiat voi hoitaa internetissä ja internetissä asiointiin on käsittääkseni verotoimistosta oikein ohjattu ihmisiä. Hammaslääkärissä olen käynyt viimeksi 1.2.2001, harvemmin tulee siis käytyä hammaslääkärissä, jos tulisi tarvetta, niin luultavasti valehtelisin, että olen sairastunut, koska kuten jo kirjoitin, niin tuosta työstä ei voi noin vain ilmoittaa, että on pois esimerkiksi hammaslääkärin vuoksi, sekin pitäisi etukäteen selvittää milloin voi olla pois, sitten soittaa sinne hammaslääkäriin, että tähän tiettyyn aikaan pääsisin tulemaan, mikä taas ei luultavasti siellä hammaslääkärissä sovi jne. Hirveän hankalaksi on kaikki tehty.
Neuvolaan pääsee tuosta työstä helpommin, lapsi on pätevä syy olla pois, muttei esimerkiksi joku muu itseä koskeva asia. Näin olen ainakin siellä ymmärtänyt.
Hirveän hankalaksi on kaikki tehty.
Kuten jo kirjoitin aiemmin, niin se pankki ei ole silloin auki, kun sinne pääsisin. Eikä sen työpaikan mailla eikä halmeilla ole yhtään ainoata pankkia. Ihmiset tuntuvat nyt olettavan, että pankki on aivan nurkan takana.
Miten mun miehen työnteko liittyy siihen, että sä ja siskosi rikotte lakia:O ei tarvitse olla huolissaan mieheni jaksamisesta, hän kyllä osaa lopettaa osan työn siinä vaiheessa, kun ei voimat riitä..toiset kun jaksaa enemmän kuin toiset
![]()
Minä en ymmärrä tuollaista ajattelutapaa, että ihmisten tulisi vain raataa koko elämänsä ilman, että saisi olla mitään vapaa-aikaa. Ilmeisesti sinun mielestäsi sellainen yhteiskunta olisi ihanteellinen, jossa ihmisillä ei olisi yhtään vapaa-aikaa vaan kaikki aika kuluisi työnteossa. Ehkä sinä kaipaatkin niitä aikoja, jolloin ihmisillä ei ollut ihmisarvoa vaan ihmiset olivat orjia. Minä en muutenkaan ymmärrä sitä, että pidät minua jotenkin laiskana jos minulla menee työntekoon + työmatkaan 10 tuntia vuorokaudessa.
Harvemmin sitä laadukasta vapaa-aikaa on jos työskentelee kuin orja.