Taas on erään pankin maksuissa ongelmia, arvaatteko mikä pankki on kyseessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap on huitsin kuukelissa töissä, jossa ei voi neuvotella mitään poikkeamia työaikoihin ja ei lomallakaan ei voi mennä pankkiin, koska sehän olisi lomasta pois.

Ap on saamaton vätys, ja se on fakta.

Mulla on samoja kokemuksia danskebankista kuin ap:lla. Siis kertakaikkiaan menny hermo niin tuhat kertaa. Kaikenlaista ongelmaa koko ajan. Välillä kortit ei toimi kaupassa, mulla on käyny esim niin että kortti väittää että ei oo katetta tilillä vaikka on, sit ku automaatille menee niin sieltä kyllä saa rahaa. Raivostuttavaa suorastaan. Pitäisi vaihtaa pankkia mutta en oo vielä ehtiny vertailla mikä olis paras. Oon aina ollu danskebankin asiakas niin ei oo mitään kokemuspohjaa muista, pitäis juurta jaksain jaksaa perehtyä eikä tunnu olevan aikaa siihen.

[QUOTE="ystävä";28341358]Ei ihminen voi olla duunissa "aamusta iltaan". Se on laissa kiellettyä. Keskimääräinen työaika saa olla 7.5h päivässä.[/QUOTE]

Kaikki eivät asu sen työpaikan vieressä vaan niihin matkoihinkin menee aikaa. Mikä siinä on nyt niin vaikea ymmärtää. Minulla menee siis päivästä 10 tuntia, minusta se on aika lailla jo "aamusta iltaan".

Ap on huitsin kuukelissa töissä, jossa ei voi neuvotella mitään poikkeamia työaikoihin ja ei lomallakaan ei voi mennä pankkiin, koska sehän olisi lomasta pois.

Ap on saamaton vätys, ja se on fakta.

Itseasiassa en nyt taas aivan ymmärrä tuota teidän valitusta. Minähän kirjoitin, että minun puolestani voi toinen henkilö käydä avaamassa tilin, koska se on sillä tavoin helpompaa. Itse aloititte sitten valittamaan siitä, etten pääse pankkiin. Miksi sinne pankkiin pitäisi päästä jos asia hoituu muutenkin? Joten ihan turhaan koko ajan ihmettelette miksi en pääse käymään pankissa. Kirjoitin jo aloitusviestiin, että on pitänyt vaihtaa pankki jo pidemmän aikaa, mutta en ole saanut sitä aikaiseksi, kun olen ajatellut, että yritän vielä tuon pankin kanssa sinnitellä, mutta nyt alkaa tosiaan tulla mitta täyteen tuota pankkia.

Mulla on samoja kokemuksia danskebankista kuin ap:lla. Siis kertakaikkiaan menny hermo niin tuhat kertaa. Kaikenlaista ongelmaa koko ajan. Välillä kortit ei toimi kaupassa, mulla on käyny esim niin että kortti väittää että ei oo katetta tilillä vaikka on, sit ku automaatille menee niin sieltä kyllä saa rahaa. Raivostuttavaa suorastaan. Pitäisi vaihtaa pankkia mutta en oo vielä ehtiny vertailla mikä olis paras. Oon aina ollu danskebankin asiakas niin ei oo mitään kokemuspohjaa muista, pitäis juurta jaksain jaksaa perehtyä eikä tunnu olevan aikaa siihen.

Tuon korttiongelman unohdinkin, ollut sitäkin, ettei toimi kaupassa ja jatkuvasti on jotain ongelmaa + huono asiakaspalvelu.

Vinkkinä Akaatti... mä asioin Hämeenlinnan Danske Bankissa, joka sulkee joka päivä 16.30. Eli kun pitää hoitaa asioita töiden jälkeen, soitan ja varaan ajan, aina on onnistunut 17-18 aikoihin asioiden hoitaminen. Rahaliikenne ei ole auki mutta esim. juuri tilien avaamiset onnistuu kyllä.

Itselläkin alkaa hermot meneen Danske Bankin surkeaan nettipankkiin, mutta pysyn asiakkaana niin kauan kuin siellä on töissä se henkilö jonka kanssa ollaan aina asioitu. On ihan huippuhyvä asiakaspalvelija. :) Jää kyllä eläkkeelle lähivuosina ja sinä päivänä vaihdan pankkiin jolla on parempi nettipankki.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Itseasiassa en nyt taas aivan ymmärrä tuota teidän valitusta. Minähän kirjoitin, että minun puolestani voi toinen henkilö käydä avaamassa tilin, koska se on sillä tavoin helpompaa.

toisen henkilötodistuksen esittäminen on rikos niin asiakirjan lainaajalle kuin sen luovuttajalle. Seuraamuksena henkilötodistus voidaan perua, mikä estää esimerkiksi matkustamisen.vinkkinä ;) joku vois tästä alotuksesta vaikka laittaa linkin poliisille :whistle: oletko sellaista ajatellut?

toisen henkilötodistuksen esittäminen on rikos niin asiakirjan lainaajalle kuin sen luovuttajalle. Seuraamuksena henkilötodistus voidaan perua, mikä estää esimerkiksi matkustamisen.vinkkinä ;) joku vois tästä alotuksesta vaikka laittaa linkin poliisille :whistle: oletko sellaista ajatellut?

Niin on rikos myös se, että työntekijä tekee suunnilleen ympärivuorokautisia työpäiviä, miehellesi tiedoksi.

Jatkan vielä, olen ollut jo pidempään huolissani siitä, kun Bonaire on kirjoittanut, että miehellään on useampi työpaikka ja mies tuntuu Bonairen kirjoitusten perusteella olevan melkein koko ajan töissä, lyhyet yöunet jne.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28341848]Hyvä, että sua naurattaa. Katsotaan naurattaako jatkossa.[/QUOTE]

Se ei ole minun ongelma jos minun henkilöllisyystodistusta voi käyttää useampi henkilö ilman, että siitä jää kiinni.

Niin on rikos myös se, että työntekijä tekee suunnilleen ympärivuorokautisia työpäiviä, miehellesi tiedoksi.

Jatkan vielä, olen ollut jo pidempään huolissani siitä, kun Bonaire on kirjoittanut, että miehellään on useampi työpaikka ja mies tuntuu Bonairen kirjoitusten perusteella olevan melkein koko ajan töissä, lyhyet yöunet jne.

Miten se on rikollista?

[QUOTE="vieras";28341881]Kohta se kuitenkin on sinun ongelma. Lainvastaistahan se on koko ajan ollut.[/QUOTE]

Kerrotko miten se on minun ongelmani KOHTA, kun ei ole tähänkään asti ollut.

[QUOTE="vieras";28341884]Miten se on rikollista?[/QUOTE]

Käsittääkseni työntekijällä tulee olla tietyn pituiset työpäivät, lepoaika jne. Ettei voi "koko ajan" olla töissä. Bonairen kirjoituksista olen jo pidempään ollut huolissaan hänen miehensä työajoista, se ei tosin ole mielestäni sen miehen vika, vaan työnantajan ahneutta ja työnantajan syy.

Käsittääkseni työntekijällä tulee olla tietyn pituiset työpäivät, lepoaika jne. Ettei voi "koko ajan" olla töissä. Bonairen kirjoituksista olen jo pidempään ollut huolissaan hänen miehensä työajoista, se ei tosin ole mielestäni sen miehen vika, vaan työnantajan ahneutta ja työnantajan syy.

Taidatkin olla vielä tyhmempi kuin luulin. Kyllä ihminen saa töitä tehdä. Se, ettet sinä jaksa tehdä enempää kuin kahdeksan tuntia päivässä ei tarkoita, että muut olisivat yhtä laiskoja.

[QUOTE="vieras";28341914]No huhhuh. Antakaa jo poliisille ilmoittelun olla. Joskos poliisit ratkoisi ihan oikeita asioita mieluummin, kuin tätä identtisten kaksosten kikkailua.[/QUOTE]

Ihan oikea rikos se näiden mielenterveysongelmaisten pelleilykin on.

Yhteistyössä