Kumman miehen ottaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gallup

Vieras
A) 170 cm, 60kg laiha, kalju, 20 cm paksu kulli

B) 185cm, 90 kg normaali, paksuhiuksinen, 13 cm normaalipaksuinen kulli

Miesten luonteenpiirteet ym. samanlaiset, eli yhtäkiinnostavia, mutta ulkoisesti erlaisia

[QUOTE="Miksi";28339103]Tykkäät pienistä hintelistä miehistä?[/QUOTE]

Sellaisia he nyt vaan ovat olleet. Ne pari joiden kanssa olen ollut suhteessa.
Ja tuossa oli vain 2 vaihtoehtoa.

Laihuus ei tarkoita automaattisesti lihaksitonta hintelää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
B. Kullinmitta molemmilla on semmoinen, että sillä naisen tyydyttää, joten sen koolla ei tässä kohtaa ole mitään merkitystä.

Mä en pidä laihoista, enkä lihavista miehistä, vaan miehen tulee olla raamikas ja punttia enemmän, kuin kerran elämässään nostellut. Ja tähän muottiin tuo herra B passaa paremmin.

Toisaalta munhun kyllä iskee miehet, jotka ajavat päänsä kaljuiksi, joten sikäli mulle kelpais kyllä herra A:kin. Pälvikalju olisi kuitenkin sitten jo sellainen "hiustyyli", ettei meikäläiseen oikein iske.

[QUOTE="Miksi";28339103]Tykkäät pienistä hintelistä miehistä?[/QUOTE]

Ne on vaan jotenki viehättävämpiä. Kaapin kokoinen korsto ei lämmitä mua lainkaan. Tuo 185 on ihan siinä ylärajalla kun ite oon 170cm.

[QUOTE="vieras";28339272]Pälvikalju on sairaus.[/QUOTE]

Tässä kohtaa kuitenkin nyt tarkoitin sitä pääasiallisesti miehille tyypillistä päälaelta kaljuuntumista, joka johtuu hormooneista, enkä siis autoimmuunisairautta, jota sinä tarkoitat.

Jos mies lähtee kaljuuntumaan päälaelta, tai hänen hiusrajansa nousee voimakkaasti, on mielestäni paremman näköistä vetää sitten koko tukka pois.

B. Kullinmitta molemmilla on semmoinen, että sillä naisen tyydyttää, joten sen koolla ei tässä kohtaa ole mitään merkitystä.

Mä en pidä laihoista, enkä lihavista miehistä, vaan miehen tulee olla raamikas ja punttia enemmän, kuin kerran elämässään nostellut. Ja tähän muottiin tuo herra B passaa paremmin.

Toisaalta munhun kyllä iskee miehet, jotka ajavat päänsä kaljuiksi, joten sikäli mulle kelpais kyllä herra A:kin. Pälvikalju olisi kuitenkin sitten jo sellainen "hiustyyli", ettei meikäläiseen oikein iske.

Pälvikalju ei ole hiustyyli, vaan sairaus, joka tiputtaa hiuksia läiskittäin. Älkää viitsikö nimittää miestyyppistä kaljuuntumista pälvikaljuksi, kun kyseessä on aivan eri asia. Se on tosi ylimielistä ja tyhmää.

Yhteistyössä