Lapsiparka. Varmaan päiväkodissa koko kesän.Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjäperhe;28334352:Ei mitään, lomaa ehkä viikko maksimissaan 2 viikkoa. Lapsi 5v.
Jee! Tosi hauskaa 5-vuotiaalle!Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjäperhe;28334361:Ei vaan minun toimistossani ja tuossa pihalla välillä.
Juu juu, olen ennenkin lukenut ketjujasi, provoat tahallasi sillä että olette yrittäjäperhe ja sesonki kesällä blaa blaa.Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjäperhe;28334368:Sesonki kesällä ja pakko se on tienata rahaa että saa laskut maksettua.
No jouluna lyhyt loma n. 1viikon ei vaan ole varaa vielä pitempiin lomiin kun vasta 1,5v yrittäjinä oltu.Jos kesä on sesonkiaikaa, voitanee kuvitella, ettei kevät, syksy ja talvi ole.
Monenlaiseen tarjoutuu myös näinä muina vuodenaikoina mahdollisuus, joten en ymmärrä ihan näin rajua lynkkausmeininkiä.
Olen lukenut kyseisen yrittäjäperheen provoamisia aikaisemmin ja ne ovat osuneet silmään. Kehuskellaan sillä, että lapsi ei pääse viettämään koskaan kesää, on vain kotona yksin. Anteeksi jos viesti tuntui lynkkaamiselta, en vaan ymmärrä miksi pitää kehua ja provota sillä, että lapsi kärsii? Kesä on parasta aikaa tuollaisille 5-vuotiaille,ellei ole kahlehdittuna äitinsä toimistoon!Jos kesä on sesonkiaikaa, voitanee kuvitella, ettei kevät, syksy ja talvi ole.
Monenlaiseen tarjoutuu myös näinä muina vuodenaikoina mahdollisuus, joten en ymmärrä ihan näin rajua lynkkausmeininkiä.
No kuule, niinhän se on kaikissa muissakin lapsiperheissä! Luuletko että muilla rahaa putoaa puista? Silti ovat muut kykeneväisiä järjestämään lapselle kesäloman.Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjäperhe;28334426:Kun en provoa, laskut vaan on maksettava ja töitä tehtävä.