En usko että haittaa.Yhyy, olen lihonut :'(
ja sekö muka näkyy sussa? luulenpa että se lihominen ei sun kropassa haittaa yhtään.Yhyy, olen lihonut :'(
Kaikki tulee vattan seudulle niin sehän näkyy heti ku vatta alkaa pömpöttämään.ja sekö muka näkyy sussa? luulenpa että se lihominen ei sun kropassa haittaa yhtään.
ollaan samiksii :kiss:Kaikki tulee vattan seudulle niin sehän näkyy heti ku vatta alkaa pömpöttämään.
No,naisilla tuppaa ne kilot tulemaan vattan ja reisien seudulle.Miehillä vaan vattan kohille.Kaikki tulee vattan seudulle niin sehän näkyy heti ku vatta alkaa pömpöttämään.
Mä oon sit miesNo,naisilla tuppaa ne kilot tulemaan vattan ja reisien seudulle.Miehillä vaan vattan kohille.
Kurkkaa nyt varuiks vielä housuihis ja varmista asiaMä oon sit mies
Ei uskalla...tiedä mitä sieltä löytyy :OKurkkaa nyt varuiks vielä housuihis ja varmista asia
Saanko hypätä siihen sun ja sankun laihikseen mukaan? Mihin asti se oli voimassa?ollaan samiksii :kiss:
tuunko avuksi?Ei uskalla...tiedä mitä sieltä löytyy :O
Kolo tai kärmes jompikumpi :xmas: Eikai sieltä nyt mitään muuta...kai.Ei uskalla...tiedä mitä sieltä löytyy :O
Pelottavaa, mitäköhän sä sieltä löytäisi..tuunko avuksi?
eräpvm on vappuna, voit turvallisesti tulla mukaan koska mä jo tiedän häviäväni :ashamed:Saanko hypätä siihen sun ja sankun laihikseen mukaan? Mihin asti se oli voimassa?
Mun housuista kun ei tiedä...mä oon aika jyväjemmariKolo tai kärmes jompikumpi :xmas: Eikai sieltä nyt mitään muuta...kai.
ruutis,auttava käsi aina valmiina.tuunko avuksi?
sitä ei tiiä pirukaanPelottavaa, mitäköhän sä sieltä löytäisi..
No meki ollaan sit samiksii!Mä oon sit mies
partiopojan on pakkoruutis,auttava uloke aina valmiina.
sitten en uskalla ees ajatella mitä sieltä vois löytyyMun housuista kun ei tiedä...mä oon aika jyväjemmari
Sitäkään ei tiedä...jos olenkin pirun aikaansaannos...pipukat, popukat ja nippulat ja pappulat saattaa olla sen kolttosiasitä ei tiiä pirukaan
Juu, ei kannata..siit voi jopa innostuasitten en uskalla ees ajatella mitä sieltä vois löytyy
mä olenkin monesti miettinyt että ellit on ylipäätään pirun keksintöäSitäkään ei tiedä...jos olenkin pirun aikaansaannos...pipukat, popukat ja nippulat ja pappulat saattaa olla sen kolttosia
opetettiinko siellä partiossa et pitää ulokkeen kans olla aina valmiina? sehän on jännä partio ollu.partiopojan on pakko
Paljon mahdollista. On ne niin pirullisiamä olenkin monesti miettinyt että ellit on ylipäätään pirun keksintöä