Ei vissiin. Muistan kuulleeni joskus toteamuksen, ettei järki ja hiukset pysy samassa päässäEi hiuksissa älyllisyys asu :O
Mulla on 1,5 viikon päästä parturi.. Taitaa tul joku kiva kesätukka
Ei vissiin. Muistan kuulleeni joskus toteamuksen, ettei järki ja hiukset pysy samassa päässäEi hiuksissa älyllisyys asu :O
Mulla on sama pää kesät talvet...ei ihme, että järki on umpijäässäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28314910:Ei vissiin. Muistan kuulleeni joskus toteamuksen, ettei järki ja hiukset pysy samassa päässä
Nupukkitukka.mä en ole myöskään löytänyt sellaista hiusmallia :|
Meinaatko, että roikutaan verhoissa?Mul on tylsää... Tulisko joku kylään?
Ei tarvii verhoissa roikkua. Eikä saa pyyhkiäkään niihin.Meinaatko, että roikutaan verhoissa?
=)
hei sinä kultamussukkapussukkatussukka, pusipusi:kiss::kiss:Mul on tylsää... Tulisko joku kylään?
Nii mullaki. Eikä näitä hiuksiakaa nii hirveesti oo tätä päätä lämmittämässäMulla on sama pää kesät talvet...ei ihme, että järki on umpijäässä
tylsää on....ja pitkä matka.Mul on tylsää... Tulisko joku kylään?
Voi kun miullekin sopis lyhyempikin tukka..vaan ku naama on tän näkönen ja kaksoisleuka ja kaikki..:ashamed: Mielellään ottaisin semmoisen mallin missä ois hiuksia naaman edessäkinAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28314910:Ei vissiin. Muistan kuulleeni joskus toteamuksen, ettei järki ja hiukset pysy samassa päässä
Kyllä sulle vois sopiakin lyhkäsempikin tukka. Rohkeesti vaan kokeileenVoi kun miullekin sopis lyhyempikin tukka..vaan ku naama on tän näkönen ja kaksoisleuka ja kaikki..:ashamed: Mielellään ottaisin semmoisen mallin missä ois hiuksia naaman edessäkin
Ihan hyvin.Miten meni Tinkuliinin junamatka?
veikkaan (asiasta mitään tietämättä) että kaikki mainitaemasi vaihtoehdot plus nippu muita ovat nahdollisiaTietääkö joku jos kuvastossa on joku tuote mut nettisivuilla ei niin tarkottaako se et sitä ei niillä ole enää ollenkaan vai onko se vaan sitten toisessa muttei toisessa?
varmaankin näin on.veikkaan (asiasta mitään tietämättä) että kaikki mainitaemasi vaihtoehdot plus nippu muita ovat nahdollisia
Multa tänään lyhennettiin hiusto, mut oon kyllä aina aikas viksu. Että noinkohan tuo vaikuttaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28314910:Ei vissiin. Muistan kuulleeni joskus toteamuksen, ettei järki ja hiukset pysy samassa päässä
kyllä sä nyt putosit maan pinnalleMulta tänään lyhennettiin hiusto, mut oon kyllä tähän asti aikas viksu. Että noinkohan tuo vaikuttaa :xmas:
kuinka hiien hoikka sitä muka pitäs olla?Yhyy, olen lihonut :'(
:hug:Yhyy, olen lihonut :'(
Tommosta kauheutta ei oo onneks koskaan päässy tapahtuun.kyllä sä nyt putosit maan pinnalle