Niinkin siinä vois käydäMä pistäisin sen ukon siivoamaan ja veisin ite ton blondin hotelliin.
Niinkin siinä vois käydäMä pistäisin sen ukon siivoamaan ja veisin ite ton blondin hotelliin.
Mulla olis paljon ylimäärästä tavaraa varastossa, mutten oikein tiedä missä niitä möis.Kyllä mä täällä olen mutta samalla yritän edelleen katella noita kirppari tavaroita jos sais vietyy lähiaikoina niitäkin tyrkylle,muuten lentää roskiin suoraa päätä.
Millasta tavaraa? kirpparit? netissä,tori.fi:ssä? kai se vähän riippuu siitä mitä myymässä,huonekaluja vai auton osia ym. vai vaatetta vai pikkusälää.Mulla olis paljon ylimäärästä tavaraa varastossa, mutten oikein tiedä missä niitä möis.
Huonekaluista auton osiin, lasten leluja ja vaatteita.Millasta tavaraa? kirpparit? netissä,tori.fi:ssä? kai se vähän riippuu siitä mitä myymässä,huonekaluja vai auton osia ym. vai vaatetta vai pikkusälää.
huonekalut tori.fi:ssä,lelut ja vaatteet kirppariin tai nettiin ja auton osat...no kai niillekin joku oma myyntifoorumi on tai sitten jossain nettiautossa(voiko siellä myydä..).Tai sitten kesällä jossain autotapahtumissa. Kyllä kunnossa oleville tavaroille aina ostaja löytyy kun ei laita mitään päätä huimaavia hintoja.Huonekaluista auton osiin, lasten leluja ja vaatteita.
Eiköhän tollanen ihan hyvä määrä ole,ei ennen nukkumaanmenoa edes saa rehkiä liikaa. hyvät yöt sinne itsekin juuri menossa.Nonni, on annettu läskille kyytiä täälläkin..kaikkiaan puolisen tuntia steppasin, n.240-250 kaloria näytti mittari..liekkö se paljon vai vähän, en tiiä. Suihkun kautta onkin sit hyvä mennä sänkyyn
Joten, öitä kaikille ja kauniita uneja! :hug:
oli mitä oli niin hyvä siltiNonni, on annettu läskille kyytiä täälläkin..kaikkiaan puolisen tuntia steppasin, n.240-250 kaloria näytti mittari..liekkö se paljon vai vähän, en tiiä. Suihkun kautta onkin sit hyvä mennä sänkyyn
Joten, öitä kaikille ja kauniita uneja! :hug:
aina kun mä meen ni sä tuut...*epäilyttävää* opcorn:Iltaa palstakaverit ratiritirallaa ! :wave:
iivning =)Iltaa palstakaverit ratiritirallaa ! :wave:
Eeeei... maalta "kaupunkiin" vain vaihteeksi. Yha odottelen, etta aika olisi kypsa Tohtorin luo muuttamiselle.ookko sä muuttanut nyt maailman toiselle puolen? muuttamiset on kyl rankkoja,inhottaa pakata ja purkaa kamoja eestaas ja heitellä tavaroita menemään kun yrittää samalla siivota turhia pois. Mut kiva kun edes pistäydyt välillä
Juuri, kun mina pyyhalsin paikalle!Kaikkiko täältä lähtee?