Lady Gardenea
Laput silmillä ja korvatulpat korvissa Harmi etten innostu tuosta,mulla ois sopivasti vapaat sillon mutta nou kän duu!
Laput silmillä ja korvatulpat korvissa Harmi etten innostu tuosta,mulla ois sopivasti vapaat sillon mutta nou kän duu!
Miulla ei oo multapeukaloa, saan kaiken vihreen kuolemaan..siis mitä vaan yritänkin kasvattaa.
Emmää mittää tiär, kait ne jotenki lisääntyy, ehkä...Hääh, harrastaako turkulaisetki muka seksiä :O
Ei tuo oo minua silleen haitannutkaan, yks kaveri tosin innoissaan aina vaahtoaa kukista mitä se on hankkimassa, tai jo hankkinut tai istuttanut pihalleen..hankala sanoa mitään kun en asiasta mitään tiedä. No, väriä voi tietty aina kehuaNo heii, ei ole multapeukaloa mullakaan...meillä ei ole sisätiloissa yhtäkään vihreetä kasvia, kun mä joko hukutan ne liiallisella kastelulla tai sitten kuivatan ne kuivakukiksi :snotty:.... Tuolla pihalla nuo sitten mitkä kukkivina ovatkaan, tulevat itestään..toistaiseksi.
Kyl mää uskon et pienet turkulaiset löytyy ratamonlehtien alta aurajoen töyräältä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28309104:Emmää mittää tiär, kait ne jotenki lisääntyy, ehkä...
Mää en ol turust...
Kyl se noi täytyy olla, ko en muist et mullaka olis ollu yhtä turkkulaist miäst koskaa.Kyl mää uskon et pienet turkulaiset löytyy ratamonlehtien alta aurajoen töyräältä :heart:
Hyvä seivausEi sitä aina voi kontrolloida etteikö muutama "kestotippa" joskus voisi karata naisen silmään touhun keskellä
hah. hitto teidän kanssaHyvä seivaus
Mää jo ajattelinkin että ootkos mukamas päässy pyyhkimään
Mitäs meinaat ukolle sanoa kun blondin raahaat kotia kauppareissulta?Sit ku vauva syntyy ja oon laihtunu vähintään 50kg ni ostan tän:
Sanon sille että saa valita :snotty:Mitäs meinaat ukolle sanoa kun blondin raahaat kotia kauppareissulta?
Hyvää yötä, mä lähen just töiden pariin :kiss:Mä painun petiin. hyvää ötyä :kiss:
Ottaa molemmat?Sanon sille että saa valita :snotty:
Taitaa laittaa blondin siivoamaan ja hoitamana lapsia sillä välin kun vie sinut ulos syömään!Sanon sille että saa valita :snotty:
Aina parempiOttaa molemmat?
tai sit pistää mut siivoomaan ja vie blondin hotelliin :saint:Taitaa laittaa blondin siivoamaan ja hoitamana lapsia sillä välin kun vie sinut ulos syömään!
Aina parempi
hehetai sit pistää mut siivoomaan ja vie blondin hotelliin :saint:
Mä pistäisin sen ukon siivoamaan ja veisin ite ton blondin hotelliin.tai sit pistää mut siivoomaan ja vie blondin hotelliin :saint:
Öitä!
Mutta nyt poistun plussalta-->
Mistä saisin voimia tyhjentää turhat roinat hyllyistä, mihin tungen ne, ja millä lihaksilla kannan painavan lasihyllyn yläkertaan Tulisko joku karskia ämmää raavaampi henkilö mua auttamaan?