Lady Gardenea
Mä aloitin tämän jo töissä tänään. Työkaverin kanssa oli pikkasen tuhmat puheet. Ja alkoi siitä kun hän mainitsi seksimessut.Ai kauhee teijän kanssa eikä olla kun vasta maanantaissa.
Mä aloitin tämän jo töissä tänään. Työkaverin kanssa oli pikkasen tuhmat puheet. Ja alkoi siitä kun hän mainitsi seksimessut.Ai kauhee teijän kanssa eikä olla kun vasta maanantaissa.
En ole kyllä vielä mehulasiksi sitä kutsuttavan Toisaalta makeaa maisteltavaamehulasiin :xmas:
eikös se aika mehukas ole :snotty:En ole kyllä vielä mehulasiksi sitä kutsuttavan Toisaalta makeaa maisteltavaa
Vai johtuuko vaan siitä et menee siitepölyt silmiin ni ei nää kunnolla ?Myönnän että kevät tekee sen että tietoisesti lukee kaiken väärin
Siellä oli yks "tuttu". Se blondi bi-tyttönen, Jaana:ashamed:Nauran täällä kierona Sinkkulaivalle Tallensin muutaman jakson kun tykkään katsoa 30min pitkiä ohjelmia syödessäni. Tää on aivan kauhee
No niinpä! Ja ihan ootte jo vallattomia!:OAi kauhee teijän kanssa eikä olla kun vasta maanantaissa.
Muuten voisin, mutta ajankohta hieman huono :/
Toi on tosi ärsyy kun pitää oikein tähdätä välilläVai johtuuko vaan siitä et menee siittiöt silmiin ni ei nää kunnolla ?
pöh :|Muuten voisin, mutta ajankohta hieman huono :/
Et ole maistanut koskaan?eikös se aika mehukas ole :snotty:
voi jösses!Toi on tosi ärsyy kun pitää oikein tähdätä välillä
Ei ne tajuu miten sen kestotipan repiminen sieltä silmästä voi olla tosi hankalaa!
Ei sitä aina voi kontrolloida etteikö muutama "kestotippa" joskus voisi karata naisen silmään touhun keskelläToi on tosi ärsyy kun pitää oikein tähdätä välillä
Ei ne tajuu miten sen kestotipan repiminen sieltä silmästä voi olla tosi hankalaa!
Mua ei tuollaseen kyllä sais lähtemään,ei mua kiinnosta julkisesti pällistellä kun jotkut sekstaa jossain lavalla ja hepit heiluu joka puolella. Yyh!
olisinko vai enkö olisi :saint:Et ole maistanut koskaan?
En oo semmosta nähny, vähän vaan katoin. Yks nainen kuvaili unelmien miestä että "Ei saa olla mulkvisti". Niin tuohan oli ihan hyvä määritelmäSiellä oli yks "tuttu". Se blondi bi-tyttönen, Jaana:ashamed:
Kivasti osasi esittää kuvauksissa mistä kaikkialta löytyy läväreitä
(-"tuolta alapäästä, tai siis pillusta"):heart:
sasseMaailma on niin pieni!
Mua kiinnostaa.Mua ei tuollaseen kyllä sais lähtemään,ei mua kiinnosta julkisesti pällistellä kun jotkut sekstaa jossain lavalla ja hepit heiluu joka puolella. Yyh!
Hyvin häveliäs olen:saint:
Laput silmillä ja korvatulpat korvissa Harmi etten innostu tuosta,mulla ois sopivasti vapaat sillon mutta nou kän duu!Mua kiinnostaa.
Mä voin tarvittaessa laittaa sulle laput silmille. :xmas:
Kuminaamari päähän vaan. Ketjulla ohjataan kävelyä :saint:Mua kiinnostaa.
Mä voin tarvittaessa laittaa sulle laput silmille. :xmas:
Mä voisin :wave:
Hääh, harrastaako turkulaisetki muka seksiä :OAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28309032:Mä voisin :wave:
Turkkusexissä tullu käytyä useemmanki kerran...
JOs sitä vapuksi lähtee liikenteeseen niin pitää tuo reissu jättää väliin.pöh :|
Sellainen pieni epäilyt olisiHääh, harrastaako turkulaisetki muka seksiä :O