liinu.
Mies lähti sitten iltarientoihin tuossa klo.19 maissa. Oli kyllä aiemmin luvannut, että lähtee sitten vasta, kun on tehnyt pojalle iltatoimet. No, minä sitten ajattelin, että ehdin ommella rästityöt alta pois, kun mies kerta on kotona ja hoitaa lapsen. Mulle jäikin sitten lapsenhoitokin, kun lähtikin aiemmin kun oli luvannut. Eli pojalle iltapuurot, pesut, satukirjakasat ja pitkällisen nukuttamisen jälkeen hän nukahti sitten klo.20.30.
Sitten aloin vähän katsella ympärilleni täällä asunnossa, niin niiden mun keskeneräisten ompelutöideni lisäksi täällä on:
a) lelut levällään (mä korjaan yleensä iltasin samalla kun mies syö pojan kanssa iltapalaa)
b) petivaatteet laittamatta edelleen
c) kaksi telineellistä pyykkiä odottamassa viikkausta
d) silitettäviä noin puolen metrin pino (mies lupasi hoitaa)
e) keittiö kaaoksen vallassa
f) likaisia pyykkejä pitkin lattioita
g) imuri odottamassa imuroijaa (mies lupasi hoitaa)
En viitsi enempää edes katsoa. Huomiseen mennessä olisi kivaa hoitaa kaikki, kun meille tulee iltapäivällä vieraita, paitsi että mies on tänään riennoissa, niin hän nukkuu aamulla pitkään, jonka jälkeen lähtee kuulemma hiihtämään koiran kanssa. Siinä menee yleensä 2h vähintään. Eli mulle jää kaikki nuo + pölyjen pyyhkiminen ja vessanpesu sekä tietysti pojan hoito. Ei saisi valittaa, mutta mua vähän väsyttää hoitaa kaikki yksin sillä OLEN RASKAANA RV 37, H****TTI!!!!!!!!!!!!
:'(
Sitten aloin vähän katsella ympärilleni täällä asunnossa, niin niiden mun keskeneräisten ompelutöideni lisäksi täällä on:
a) lelut levällään (mä korjaan yleensä iltasin samalla kun mies syö pojan kanssa iltapalaa)
b) petivaatteet laittamatta edelleen
c) kaksi telineellistä pyykkiä odottamassa viikkausta
d) silitettäviä noin puolen metrin pino (mies lupasi hoitaa)
e) keittiö kaaoksen vallassa
f) likaisia pyykkejä pitkin lattioita
g) imuri odottamassa imuroijaa (mies lupasi hoitaa)
En viitsi enempää edes katsoa. Huomiseen mennessä olisi kivaa hoitaa kaikki, kun meille tulee iltapäivällä vieraita, paitsi että mies on tänään riennoissa, niin hän nukkuu aamulla pitkään, jonka jälkeen lähtee kuulemma hiihtämään koiran kanssa. Siinä menee yleensä 2h vähintään. Eli mulle jää kaikki nuo + pölyjen pyyhkiminen ja vessanpesu sekä tietysti pojan hoito. Ei saisi valittaa, mutta mua vähän väsyttää hoitaa kaikki yksin sillä OLEN RASKAANA RV 37, H****TTI!!!!!!!!!!!!
:'(