Viikon päästä on perjantai 13.päivä ja nyt jo näyttää että kaikki menee jo nyt sen päivän osalta ihan päin peetä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Ensinnäkin mulla piti olla yhden kaveripiirin kesken pikkujoulut ja olin sinne innoissani menossa, kunnes sain selville, että mies lähteekin juuri edellisenä päivänä "työasioissa" Leville ja tätini lähtee silloin perjantaina Tallinnaan, joten hoitajaa ei ole. Niin ja yksi kummi, joka on aiemmin poitsua hoitanut, niin on silloin kans töissä.
Itse olen silloin perjantaina kuten muinakin arkiaamuina töissä 6.40-10 välisen ajan ja tätini on poikaa hoitanut jos mies ei ole kotona. No mies ei ole kotona ja tädin pitikin hoitaa, kun heidän bussin piti lähteä vasta 10 maissa, että ehdin juuri töistä hakemaan pojan ennen heidän lähtöä, mutta nyt tulikin aikataulumuutos ja lähtevät jo 8.45.
Pieni paniikki iski hetkeksi, että mitä mä nyt teen, kuka lasta hoitaa sen tunnin verran siinä välissä, ainoa vaihtoehto on nyt sitten mun veli, joka itse on edellisen yön töissä, hän saa luvan tulla pojan kanssa hetkeksi, että saan työt tehtyä.
Näyttää todella olevan epäonnenpäivä jo näin etukäteen. Toivotaan että itse päivänä menee kaikki sitten hyvin.

:D ..siis omasta puolesta virnuilen..miulla tuli karmee ajatus että jos täm kakarainen joka pompottaa massussa alkaakin syntyä jo tuolloin..sama se onhan tämä vekkuli jo kolmen kilon paremmalla puolella sitten..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etkös sä asu Kouvolassa? Mä voin ottaa lapsesi hoitoon tuon tunnin ajaksi, olen kotona mun alle vuoden ikäisen pojan kanssa :)

Kouvolassahan minä, mutta kysyn nyt ensin tuolta velipojalta, mitä mieltä se on asiasta :)

Yhteistyössä