The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vaikka niin. Mä olen sellainen että sanon suoraan jos ei kenenkään seura kiinnosta.
No tää on aikas läheinen ihminen et tuskin se olis maininnut tollasta jossei olis oikeesti tarkottanut:) Ois varmasti ollut hiljaa eikä ees maninnut asiasta et pehe jakaantuu tänää et voin tulla jos mulla ei muuta suunnitelmaa. Mut jotenkin en haluis mennä häirittee kun ovat nyt tolleen mut toisaalta me ei olla aikoihin saatu olla yhessä silleen et oltas voitu jutella ihan tyttöjen kesken kaikista asioista kun toisella on aina niin kiire.
 
Lady Gardenea
No tää on aikas läheinen ihminen et tuskin se olis maininnut tollasta jossei olis oikeesti tarkottanut:) Ois varmasti ollut hiljaa eikä ees maninnut asiasta et pehe jakaantuu tänää et voin tulla jos mulla ei muuta suunnitelmaa. Mut jotenkin en haluis mennä häirittee kun ovat nyt tolleen mut toisaalta me ei olla aikoihin saatu olla yhessä silleen et oltas voitu jutella ihan tyttöjen kesken kaikista asioista kun toisella on aina niin kiire.
No sitten antaa mennä. Kun on läheinen, niin heidät tuntee.
 
No sitten antaa mennä. Kun on läheinen, niin heidät tuntee.
Ehkä mä käyn siellä sitten jossain välissä tossa myöhemmin. Sillon kun mulla oli elämäni vaikein aika (tähän mennessä ainakin) niin suurin piirtein asuin siellä kun en muuallakaan pystynyt olemaan. Ehkä mä rimpautan vielä myöhemmin tai sitten vaan menen ilman ilmotuksia kun tietää kuitenkin et voin ilmestyy. Joo:)
 
kahvikirahvi
Nonni. Se olis sitte kaupan kautta mp.n uudelle kämpälle auttaan vähä lisää järjestelyssä, sitte mua kutsuu töihommat ja illalla vähän kaljottelemaan ehkä. Tinku, läheks mukaan?
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Nonni. Se olis sitte kaupan kautta mp.n uudelle kämpälle auttaan vähä lisää järjestelyssä, sitte mua kutsuu töihommat ja illalla vähän kaljottelemaan ehkä. Tinku, läheks mukaan?
Joo mut pakko siirtää toiseen kertaan kun ei täältä nyt ihan hetkessä tulla ja epäilen nyt noita junien aikatauluja kun niitä ongelmia nyt jokapuolella. Mut ehdottomasti ois kiva mennä simalle joskus yhessä:D ihan ei yks viikonloppu riitä kun tää lähtee reissuun:xmas:
 
IhanaValo
Mua on sen verran lykästänyt että en koskaan ole saanut oksutautia pojalta. En ole varonnut mitenkään.
Joo no mie kammoan tuota tautia sen verran että jotenkin vaistomaisesti koitan pitää "turvaväliä".. Tyttö on onneks parempi ollu, ainakin muutaman tunnin täs, ei oo oksunnut vaikka on syönyt ja juonut vähän.

Miun oli pakko ottaa tunnin-1½h tirsat kun niin väsytti. Sit olikin aika jo herätä valmiille ruualle :)
 
Aries 78
Hyi hitto! tuli käytyä eilen parilla olusella, net uppotukit teki vähän heikon olon nyt aamuksi. Nyt vasta kotiuduin, piti odotella että voi auton rattiin nousta ja ajaa kotia :saint:
 
Jellou:wave:

Nyt on taas juostu ympäriinsä,ostelin vähän uusia juttuja "keittiöön" vähän väriä ja silleen. Hetken tässä nyt hengähdän ja jatkan taas matkaa:)
Kävin äkkiseltään teekupposella porukoilla ja eikö se äit nyt sitten taas mainitti exästä...jotain et meijän yhteinen aloittama projekti ei kuulemma oo edistynyt,no joo,sama se mulle on kyllä mä sen tiedsin että tuskin saa mitään aikaseksi vaikka perseelle potkittais.Ja sitten vielä sano et oli exän nähnytkin.Tiedän kyl et äit on erittäin pettynyt ja vihainenkin exälle edelleen mutta ei sen tarviis mulle siitä puhua.*huoh*
 
IhanaValo
Kävin stepperillä, taas :O 20 min vaan mut on kai sekin jotain..Mies on tainnut ottaa tehtäväkseen "piiskata" ja patistaa minua tän hoikistumisen suhteen. :) Ei sillä että sitä häiritsis miun kilot, tuntuis vähän turhankin hyvin kelpaavan mut sanoi että tunnun ite olevan kyllästynyt tähän ulkomuotooni..ja katoinpa tuossa sitäkin Rakas, sinusta on tullut pullukka-ohjelmaa ja kuulosti niin tutulta ne sen naisen kiukut kun ei oo tyytyväinen itteensä niin purkaa sen muihinkin..:ashamed:
 
Kävin stepperillä, taas :O 20 min vaan mut on kai sekin jotain..Mies on tainnut ottaa tehtäväkseen "piiskata" ja patistaa minua tän hoikistumisen suhteen. :) Ei sillä että sitä häiritsis miun kilot, tuntuis vähän turhankin hyvin kelpaavan mut sanoi että tunnun ite olevan kyllästynyt tähän ulkomuotooni..ja katoinpa tuossa sitäkin Rakas, sinusta on tullut pullukka-ohjelmaa ja kuulosti niin tutulta ne sen naisen kiukut kun ei oo tyytyväinen itteensä niin purkaa sen muihinkin..:ashamed:
20 min:hän on hyvä aika, mä tein tänään 250 kertaa :LOL:
en muista kauanko aikaa menee :D
melko vähän kuitenkin :D
 
Viimeksi muokattu:
Lähe palstamiittingille tampereelle!
Ei taida kyetä vaikka kivahan se olis:) Työpäivä ja ei sen jälkeen minnekkään lähetä kun matkaankin menee jo parisen tuntia ainakin,mitä se nyt sit junalla tulee,en muista vaikka just tampereella olin vaihtamassa sitä junaa. Kerkeehän sitä sitten ehkä kesälomalla mahdollisesti näkemään tyyppejä jos niikseen tulee:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä