ioho
Majurikin löytänyt oman vemputusmateriaalin joukosta hauskan eläinvideon. Liekkö eläinvideo ja vemputusmateriaali ihan samaa...
Miehet pitävät naisista. Täällä on naisia. Suorita laskutoimitus.Olen ihmetellyt miksi tällä mammapalstalla on miehiä ja vielä sellaisia, jotka keskustelevat aktiivisti ja omilla nimimerkeillä!
Puoli tuntia kun vartoo, aiheina on myös esim.Näyttää tällä hetkellä keskusteluusa olevan etusivulla seuraavia aiheita:
- Päiväkoti x 3
- Leipominen
- Odotus x 3
- Astrologia
- Vaatteet (leparditightsit)
- E-pillerit
Todella mihekkäitä aiheita!!!!
Palsta tietää aina! Jo muutamasta rivistä voidaan tehdä syvääluotaava analyysi kirjoittajan olemuksesta, psyykestä, sosiaalisesta statuksesta, miehekkyydestä, naisekkuudesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta .No sehän osui ihan maaliin :heart:
Jos mä olisin mies, niin pari päivää tällä palstalla enkä varmaan enää uskaltais ikinä katsoa naista silmiin...Alkuperäinen kirjoittaja määä;28293249:Jos mä oisin mies ja haluaisin ymmärtää mitä naisten päässä liikkuu, niin ihan varmana olisin näillä palstoilla lueskelemassa. Ja siis joo, naisenakin mä jaksan ihmetellä näitä juttuja, vaikkei itse aihe aina niin kiinnostaisikaan. Täällähän sen näkee miten vähästä sitä toisista analyysejä tehdään. Niitä tietoja on sitten hyvä käyttää irl.
No näin. Naisenakin tekisi tiukkaa lähteä edes ovesta ulos jos uskoisi, että kaikki naiset ovat niin sekopäisiä kuin palstalla esiintyvät. Pelottaisi, että nämä liikkuvat vapaalla jalalla ja lisääntyvät elämänsä suurimpana sisältönä kotiäiti/työäitikiistat, lastenvaatteet ja ihan mikä vain, mistä voi noista naista sättiä. Tää oli nyt karkea yleistys mutta joukkohysteria saa välillä näistä keskusteluista niin vallan, että täysipäiset kommentit tuntuvat olevan ihan kärpäsen kakkaa valtameressä .Jos mä olisin mies, niin pari päivää tällä palstalla enkä varmaan enää uskaltais ikinä katsoa naista silmiin...