Palstailevat miehet säälittäviä!

• Viestiketjun aloittaja Mipoosa
  • Ensimmäinen viesti
Mipoosa
Olen ihmetellyt miksi tällä mammapalstalla on miehiä ja vielä sellaisia, jotka keskustelevat aktiivisti ja omilla nimimerkeillä! Minulle tulee mieleen melkoisen epämiehekäs miesaines, joka ei pysty pätemään missään muualla kuin mammapalstalla ja heidän pärjääminen miesten maailmassa on heikkoa.

"vieras"
Olen ihmetellyt miksi tällä mammapalstalla on miehiä ja vielä sellaisia, jotka keskustelevat aktiivisti ja omilla nimimerkeillä! Minulle tulee mieleen melkoisen epämiehekäs miesaines, joka ei pysty pätemään missään muualla kuin mammapalstalla ja heidän pärjääminen miesten maailmassa on heikkoa.
Annat ymmärtää naisten olevan miehiä huonompia, oletko tosiaan sitä mieltä?

[QUOTE="vieras";28292952]Annat ymmärtää naisten olevan miehiä huonompia, oletko tosiaan sitä mieltä?[/QUOTE]

No sehän on tietysti selvä, ettei naisten seurassa viihtyvä mies ole mikään Mies, ei ainakaan hetero. Ei pärjää miesporukassa, ei ole varmaan autoakaan, sellainen julkisilla kulkeva ituhintti. Näin o.

"vieras"
Kuka hyvänsä on säälittävä, kun palstailee täällä, minä myös. Ja nyt varmaan vielä säälittävämpi kuin ennen, jolloin sentään käytin vakituista nikkiä. Nyt vaas puskista huutelen. Pistäkää paremmaksi, jos voitte!

"..."
[QUOTE="vieras";28292937]Toimii tietty. Sähän olet lähinnä rekkalesbo ja sun mies on (taas) joku ihme tossukka ja vässykkä :heart:.[/QUOTE]

Eikös rekkalesbolla vaimo pitäs olla, eikä miestä?

Ninnikoo
No sehän on tietysti selvä, ettei naisten seurassa viihtyvä mies ole mikään Mies, ei ainakaan hetero. Ei pärjää miesporukassa, ei ole varmaan autoakaan, sellainen julkisilla kulkeva ituhintti. Näin o.
No, onhan se nyt hiukkasen omituista, kun täällä mammapalstalla keskustellaan pääosin menkoista, synnytyksestä, Miikkarin vaatteista jne. Kuvittelisi miehiä kiinnostavan hiukan toisenlaiset asiat, mutta jos ei, niin onhan "mies" silloin hiukan outo. En ainakaan omaa miestäni voisi kuvitella palstailevan 2plussalla tai Vauvalla!

"viiraska"
Olen ihmetellyt kun viime aikoina on ollut julkisuudessa näitä transsukupuolisia, että mistä ihmeestä ne tiukat sukupuolinormit, joihin kaikki eivät koe mahtuvansa, tulevat. Mikä syy on hakeutua sukupuolenvaihdokseen jos prinsessaleikit ja mekot eivät kiinnosta?? Mutta sitten olen ällistyen todennut, että onhan näitä. Tämäkin keskustelunavaus nyt liikkuu samalla tasolla lasten "onko punainen tyttöjen väri" -keskustelun kanssa. Kuka omistaa värit? Kuka määrää, missä mies voi keskustella?

No, onhan se nyt hiukkasen omituista, kun täällä mammapalstalla keskustellaan pääosin menkoista, synnytyksestä, Miikkarin vaatteista jne. Kuvittelisi miehiä kiinnostavan hiukan toisenlaiset asiat, mutta jos ei, niin onhan "mies" silloin hiukan outo. En ainakaan omaa miestäni voisi kuvitella palstailevan 2plussalla tai Vauvalla!
En tiedä missä mä olen oikein palstaillut, mutta juuri koskaan ei tule lätistyä täällä synnytyksestä, menkoista eikä etenkään miikkareista :xmas:

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Mies JA marjanpoimija
Ihanko olet sitä mieltä etteivät miehet voi keskustella kuin urheilusta tai pinppendaalista? Tai tekniikasta? Aika yksinkertaisen kuvan annat itsestäsi. Ja sellaisen suppean elämänpiirin ja kokemuksen omaavan. Mun vaimoa ei kiinnosta pätkän vertaa keskustella mistään miikkareista tai menkoista, sen sijaan kovasti tykkää hififoorumeilla roikkua. Itseäni vastaavasti kiinnostavat ihmiset, ihmissuhteet ja tuoreena isänä vauva-asiat.

Jos ihmisten eri mielenkiinnonkohteiden tajuaminen tuottaa sinulle vaikeuksia niin voi voi. Sitä paitsi täällä on ihan mahtavia ketjuja, kuten vaikka tuo kaalojuulin romaniketju. En näe esimerkiksi sitä minään "vain naisten" keskusteluna.

Arvauksena vain: sinä pidät niitä miikkarin lapsille suunnattuna ihquja neliöpipoja ja lykit rattaita joissa nimikilpi, miehesi pukeutuu kiitos-paitaan ja karjalalippikseen? Turvallisesti stereotypioiden maailmassa omassa pikku lokerossaan uivia suurta maailmaa pelkääviä vässyköitä. Sellainen mielikuva tulee sinusta.

Niinuliisa
En tiedä missä mä olen oikein palstaillut, mutta juuri koskaan ei tule lätistyä täällä synnytyksestä, menkoista eikä etenkään miikkareista :xmas:
Näyttää tällä hetkellä keskusteluusa olevan etusivulla seuraavia aiheita:
- Päiväkoti x 3
- Leipominen
- Odotus x 3
- Astrologia
- Vaatteet (leparditightsit)
- E-pillerit

Todella mihekkäitä aiheita!!!!

Yhteistyössä